Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2015

Οι Γιώργηδες, η νίκη μας και ο κωλοτούμπας

flash Χτες το απόγευμα ήμουν στο Θησείο με τον φίλο μου τον Γιώργο. Ο Γιώργος με έχει βοηθήσει πάρα πολύ τον τελευταίο χρόνο και θα του το χρωστάω πάντα. Ενώ ο Γιώργος ανέβαινε στη μηχανή του για να φύγει, εμφανίστηκε ένας άλλος Γιώργος. Ο δεύτερος Γιώργος έχει κατάστημα στο Θησείο, είναι ΕΠΑΜ και είχα να τον δω πολύ καιρό. Μπορεί και από το Σύνταγμα, δεν θυμάμαι. Πάντως, την τελευταία φορά ήταν σε κάτι αγωνιστικό στον δρόμο.
Μου λέει πώς πάνε τα πράγματα, του λέω πως πάμε από νίκη σε νίκη, και ο Γιώργος μου λέει πως όντως νικάμε.

«Νικάμε;» του λέω.«Ναι» μου απαντά ο Γιώργος και μου εξηγεί πως εμείς ψηφίσαμε ΟΧΙ στο δημοψήφισμα με αποτέλεσμα να καταρρεύσει μετά από τρεις ημέρες το χρηματιστήριο της Κίνας και ο Τσίπρας να αναγκαστεί να υποχωρήσει, αλλά εμείς πάλι ρακές θα πίνουμε και αυτοί την πάτησαν, οπότε εμείς νικάμε.
Ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας και να στείλω αγωνιστικούς χαιρετισμούς στον Γιώργο.
Αργά το βράδυ, ο πρώτος Γιώργος μου έστειλε την φωτογραφία που βλέπετε, με το σχόλιο «δεν είναι γαμάτο που εκατομμύρια Έλληνες έχουν τον Τσίπρα σαν συνώνυμο της κωλοτούμπας, όπως έχουν το Μητσοτάκη σαν συνώνυμο της γκαντεμιάς;».
Γιώργο, όντως είναι γαμάτο, ειδικά αν σκεφτείς πως ο Τσίπρας διαδέχτηκε τον Σαμαρά που ήταν ο ορισμός του κωλοτούμπα.
Ο Τσίπρας κατάφερε μέσα σε μερικούς μήνες να μας κάνει να ξεχάσουμε τις κωλοτούμπες του Σαμαρά.
Βέβαια, η θέση του πρωθυπουργού στην Ελλάδα έχει ταυτιστεί με την κωλοτούμπα.
Εμείς δεν εκλέγουμε πρωθυπουργό, κωλοτούμπα εκλέγουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger