Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2015

ΑΠΟ ΣΚΟΠΕΛΟ Παρακαλώ κοινοποιήστε ...

Πριν 4 μέρες αυτό το σκυλάκι έκλαιγε μπροστά στη πόρτα μου σε ακάλυπτο χώρο. Ήταν σκελετωμένο και με το ποδαράκι του μαζεμένο. Του έδωσα φαγητό και από τότε το καημένο δεν κουνήθηκε από εκεί. Ακόμα κ στη πρωινή βροχή έμεινε εκεί, εκτεθειμένο να βρέχεται. Τηλεφώνησα στις φιλοζωικές και μου είπαν πως δε μπορούν να το αναλάβουν παρόλο που ήταν πληγωμένο κ μου σύστησαν να το πάω στο δημοτικό κτηνίατρο. Φυσικά μου τόνισαν πως δεν έπρεπε να πάρω το δήμο γιατί θα το έστελναν στο "κολαστήριο"- κυνοκομειο. Η διάγνωση του κτηνιάτρου ηταν σπάσιμο του μηριαίου οστού κ ότι δεν έμπαινε γυψος σε αυτό το σημείο. Ξανατηλεφώνησα στις φιλοζωικές και εξήγησα πως με σπασμένο πόδι δε μπορουσε να μείνει εκει και πως ήταν αδύνατο να το κρατήσω εγώ. Μου είπαν πως θα προσπαθούσαν να βρούνε χώρο. Ήρθαν και το πήραν, το πήγαν για ακτινογραφία κ το άφησαν πάλι μπροστά στη πόρτα μου. Ο δεύτερος κτηνίατρος, απ'οτι έμαθα μετά, είπε πως το ποδαράκι του ειχε αρχίσει να κολλάει στραβά, θα είναι λειτουργικό αλλά πάντα θα κουτσαινει. Άνθρωποι της γειτονιάς το πήγαν σε μια έκταση με ένα αυτοσχέδιο σπιτάκι αλλά ο σκυλάκος πάλι έφυγε κ ήρθε κ περίμενε στην πόρτα μου για ώρες. Τώρα τον έχουν δέσει εκει, προσωρινά για να μάθει το χώρο κ τον ταϊζει όλη η γειτονιά. Έρχεται όμως χειμώνας κ δε θα αντέξει στο παράπηγμα αυτό. Σπιτάκια υπάρχουν αλλά πάντα τα κλέβουν από εκεί. Επίσης, αν τον βρούν άλλα δυναμικά, μεγάλα αδέσποτα της γειτονιάς θα τον κατασπαράξουν γιατί είναι αδύναμος κ φοβιτσιαρης.

Λοιπόν, λέτε όχι στο κυνοκομείο και οι φιλοζωικές είναι γεμάτες. Ποια είναι η λύση; Όσοι με ξέρετε, γνωρίζετε πόσο χρόνο, κόπο και χρήμα έχω διαθέσει για το δικό μου αδεσποτάκι, τη Λαρα. Έχει τόσες ιατρικές και διατροφικές ανάγκες που είναι σα να έχω 10 σκυλάκια. Καταλαβαίνω πως είναι ένα σκυλάκι που δε πληροί τα πρότυπα ομορφιάς των καθαρόαιμων σκύλων και επίσης θα κουτσαινει αλλά είναι πολύ ήρεμο, αγαπησιάρικο, γλυκό και δε το άκουσα ποτέ να γαυγίζει. Είναι αρσενικό, περίπου 6-7 μηνών και 8,5 κιλά. Αν υπάρχει κάποιος εκεί έξω που να το θέλει, ας επικοινωνήσει στο inbox.

Eleni Venardi.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger