Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2015

Ο κεκες και ο ψοφιος γαιδαρος

Περνάει ένας κεκές από τη παπάφη και βλέπει ένα ψόφιο γάιδαρο! Κατευθείαν παίρνει τηλέφωνο στο αστυνομικό τμήμα στη Παπαναστασίου!
- καλημέρα σας κύριε μου, τη θα θέλατε?
- κα..κα..καλημέρα, βρη..βρη..βρήκα ένα ψόφιο γα..γα.. γάιδαρο!
- που το βρήκατε κύριε μου?
- στη πα..πα..πα..πα..
- στη Παπαναστασίου κύριε μου?
- όχι
- άσε μας ρε μεγάλε (με νεύρα ο αστυνομικός και το κλίνει)!

Μετα από 5 λεπτά ξανά τηλέφωνο...!
- καλημέρα σας κύριε μου,τη θα θέλατε?
- κα..κα..καλημερα, βρη..βρη..βρήκα ένα ψόφιο γα..γα..γάιδαρο!
- που το βρήκατε κύριε μου?
- στη πα..πα..πα..πα..
- στη Παπαναστασίου κύριε;
- όχι
- αστο διάολο ρε τρελέ (με νεύρα πάλι ο αστυνομικός)!
Μετά από κάνα τρίωρο ξανά τηλ...!
- καλησπέρα σας κύριε μου,τη θα θέλατε;
- κα..κα..καλησπάρα, βρη..βρη..βρήκα ένα ψόφιο γα..γα..γάιδαρο!
- που το βρήκατε κύριε μου?
- στη πα..πα..πα..πα..
-στη Παπαναστασίου κύριε μου;
- ναι ρε μα..μα..μαλάκα τρεις ώρες ε..ε..έκανα να το πάω εκεί!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger