Σάββατο 23 Μαΐου 2015

ΤΑΚΗΣ ΜΟΣΧΟΣ «Θητεία» στη Σκόπελο

Σήμερα ο Τάκης Μόσχος μετρά 15 χρόνια στο νησί των Σποράδων και είναι πλέον σκηνοθέτης της ερασιτεχνικής θεατρικής ομάδας ΕΘΟΣ (Ερασιτεχνική Θεατρική Ομάδα Σκοπέλου ή... συνήθεια), στην οποία είναι επίσης ο σκηνογράφος, ενδυματολόγος, επιμελητής μουσικής, βαφέας και συντηρητής του παλιού κινηματογράφου ΟΡΦΕΑΣ, όπου δίνονται οι παραστάσεις.

«Θητεία» στη Σκόπελο
Μέχρι στιγμής έχουν παρουσιάσει 5 έργα, για φέτος ο Τάκης Μόσχος και τα... κορίτσια του κάνουν πρεμιέρα το ερχόμενο Σαββατοκύριακο με το «Χαμάμ Γυναικών» της Νελ Νταν και μετά θα περιοδεύσουν στα γύρω νησιά «σαν μπουλούκι».
«Ηταν επιλογή μου να απομονωθώ. Μου έκανε καλό αυτό, η δημοσιότητα μου ήρθε πολύ εύκολα και νιώθω ότι δεν τη σεβάστηκα αυτή την ευκολία. Τα χρόνια τα σκληρά, τα δύσκολα, τότε που πάλευα να «καθαρίσω» από τα ναρκωτικά και αργότερα, όταν «έσβηνα» από μέσα μου τον καρκίνο, ήταν χρόνια ενδοσκόπησης. Τώρα απολαμβάνω τους... καρπούς της αυτογνωσίας μου. Και λέω ότι είχα
ικανότητες που τις υπονόμευα και ήρθε η ώρα να τις αξιοποιήσω», λέει στο «Εθνος», σε ένα διάλειμμα από τις εντατικές πρόβες και ενώ τα... κορίτσια του συνεχίζουν να μαθαίνουν το ρόλους τους και ο ίδιος διακόπτει την επικοινωνία για να τις διορθώσει και να τις μαλώσει.
Ο «Αργύρης» της «Γλυκιάς Συμμορίας», ο «Τάκης» του Κάμπινγκ, μεγάλωσε, ωρίμασε, ηρέμησε.
Στα 65 του χρόνια θέλει μια ήσυχη ζωή, δίπλα στη θάλασσα. Θέλει να κάνει θέατρο στο νησί και παράλληλα αξιοποιεί τις παλιές σπουδές του στη Νομική, τα μεταπτυχιακά του στην Κοινωνιολογία και τις Καλές Τέχνες, διδάσκοντας φιλολογικά μαθήματα σε μαθητές γυμνασίου.
«Είχα μια υπεροψία στο παρελθόν. Θέλω να ακούω καλά λόγια για τη δουλειά μου, για μένα, αλλά πια έχω κατέβει από το καλάμι. Και έτσι το ευχαριστιέμαι περισσότερο», εξομολογείται.
Στη Μικρή Επίδαυρο
Η τελευταία του θεατρική εμφάνιση ήταν τον Ιούλιο του 2012 στη Μικρή Επίδαυρο με την «Αντιγόνη» του Σοφοκλή, ως μέλος της ομάδας ΑΣΙΠΚΑ. Εκτοτε συμμετείχε σε τρεις ταινίες, «Οι Αισθηματίες» του Ν. Τριανταφυλλίδη, «Το Μαξιλάρι» του Κ. Καλογιάννη και πιο πρόσφατα στο φιλμ «Τσακισμένη Αυγή» του Β. Χριστοφιλάκη. «Ανταποκρίνομαι όταν με καλούν. Θέλω να νιώθω ενεργός και στα μεγάλα, τονώνεται η ματαιοδοξία μου. Και το απολαμβάνω. Επιστρέφω στη Σκόπελο με έναν άλλο αέρα. Νιώθω ότι είμαι ακόμη διάσημος... Αυτοσαρκάζομαι, μην το πάρετε τοις μετρητοίς», λέει μισοσοβαρά - μισοαστεία.
ΜΑΡΙΑ ΡΙΤΖΑΛΕΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger