Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

Μη το παίρνετε πάνω σας.

Ψήφισα το ΚΚΕ με επίγνωση ότι η γραμμή του να μη στηρίξει μια κυβέρνηση αστικής διαχείρισης (το ΣΥΡΙΖΑ εννοώ) για την λήψη άμεσων μέτρων ανακούφισης είναι λάθος, διότι θεώρησα πως:
1. πρέπει να υπάρχει στην Ελλάδα δυνατό κόμμα με κομμουνιστική αναφορά
2. την ευθύνη για να βγάλουν το ΣΥΡΙΖΑ στην κυβέρνηση είχαν αυτοί που τόσα χρόνια ψήφιζαν δικομματισμό και όχι εγώ (και οι σαν και μένα) που δεν τους ψήφισα ποτέ.
3. ο μεγαλύτερος κολαούζος του ΣΥΡΙΖΑ ήταν το ΚΚΕ και γι’ αυτό με την ψήφο μου έπρεπε να αναστραφεί η τάση λεηλασίας του, αφού σε βασικά ερωτήματα όπως:
α. Στις 4-2-15 βγαίνει το σπίτι μου στο πλειστηριασμό, τι να ψηφίσω για να μη βγει;
β. Είμαι απολυμένη καθαρίστρια, απολυμένη καθηγήτρια από τα Τεχνικά Λύκεια, απολυμένος της ΕΡΤ. Τι να ψηφίσω για να ξαναπιάσω δουλειά αμέσως μετά τις εκλογές;
γ. Τη Δευτέρα μετά τις εκλογές έρχεται η αστυνομία και με συλλαμβάνει για χρέη προς το Δημόσιο. Ποιον να ψηφίσω για κυβέρνηση ώστε ν’ αποφύγω τη σύλληψη και το αυτόφωρο;

δ. Πιστεύω ότι με την απλή αναλογική θα εκφραστούν γνησιότερα οι λαϊκές δυνάμεις και θα έρθε σε καλύτερη στρατηγική θέση το εργ. κίνημα. Αν και είμαι κομμουνιστής να ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ αυτή τη φορά για νά ΄ρθει πρώτο κόμμα μήπως και φέρει την απλή αναλογική; Γιατί και πλειοψηφία να μην έχει στη βουλή, είναι σίγουρο πως θα υπάρξουν κι άλλες δυνάμεις, τα λεγόμενα μικρά κόμματα, που θα ψηφίσουν την απλή. …
(το ΚΚΕ) είπε στον κόσμο: ψήφισε ΣΥΡΙΖΑ να έρθει πρώτο κομμα γιατί με βάση το δικό μου πρόγραμμα αυτό που επιδιώκεις θα γίνει όταν έρθε η Δευτέρα … σόρι η Λαϊκή Εξουσία.
Μη μου λέτε λοιπόν, τώρα που θα πιάσετε τις αναλύσεις για το εκλογικό αποτέλεσμα, ότι ψήφισα ΚΚΕ για να επικροτήσω το σεχταρισμό του. Ξέρω πολύ καλύτερα από σας γιατί το ψήφισα. Και μην οικειοποιείστε την ψήφο μου για να επιβεβαιώσετε την καταστροφική και αυτοκτονική πολιτική που υπερψηφίζετε στις ΚΟΒες σας. Απλά αναλογιστείτε ότι αν ένα ΚΚ δεν έχει τη δυνατότητα να δυναμώσει τις γραμμές του και να γίνει πλειοψηφικό ρεύμα μέσα στην εργ. τάξη και το λαό κατά την περίοδο της Οικονομικής Κρίσης, πότε θα γίνει; Όταν οι αστοί θα μοιράζουν μπισκοτολούκουμα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger