Kι ενώ το Χρηματιστήριο καταρρέει προεξοφλώντας νέα Eθνική Tραγωδία, ο Σαμαράς ζήτησε εκτάκτως να δει τον Καραμανλή για να του ζητήσει να δεχθεί να είναι υποψήφιος Πρόεδρος Δημοκρατίας μπας και κερδίσει τους ανεξάρτητους και συμπληρώσει τους 180.
Ο Καραμανλής όπως όλα δείχνουν δεν θα δεχθεί-όπως κατ΄επανάληψη έχει εξομολογηθεί στο περιβάλλον του-μια τέτοια πρόταση χωρίς να γίνουν εκλογές.
Με τίποτε ο πρώην πρωθυπουργός δεν θα ήθελε να σταθεί εμπόδιο στο δρόμο του ΣΥΡΙΖΑ προς την εξουσία.

Από την άλλη η Ελλάδα βρίσκεται μια ανάσα από νέα εθνική τραγωδία όπως δείχνουν οι διαθέσεις των Τούρκων και των Γερμανών απέναντι σε έναν εξαθλιωμένο λαό και με τις Ενοπλες Δυνάμεις να βρίσκονται σε ενδεή κατάσταση.
Το ξαναλέμε: Η Κολομβία των Βαλακανίων βρίσκεται λίγο πριν την νέα εθνική τραγωδία αποδυναμωμένη εξαιτίας μιας ακόμη κυβέρνησης που κανάκεψε το πελατειακό κράτος, αρνήθηκε τις μεταρρυθμίσεις και μας οδηγεί πλέον και σε εθνικές τραγωδίες με κίνδυνο τον διαμελισμό μιας χώρας της οποίας ο λαός δεν διαθέτει το ψυχικό σθένος να αντισταθεί στον εσωτερικό αλλά και στον εξωτερικό εχθρό.
Μπαίνουμε βίαια στην καρδιά της τραγωδίας...
Ο ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ>
Η ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΠΙΛΟΤΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΤΗ ΤΟΥ ΚΥΠΡΙΑΚΟΥ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ ΤΡΟΜΑΞΕ ΤΟΥΣ ΣΑΜΑΡΑ-ΒΕΝΙΖΕΛΟ;
Σ΄ αυτό το σημείο καλούμε τους Κυπρίους αρμοδίους που ερευνούν τα αίτια της πτώσης του κυπριακού αεροσκάφους να μάς πουν γιατί έπεσε το κυπριακό εκπαιδευτικό αεροπλάνο. Exoυν περάσει τόσες μέρες. Γιατί δεν βρίσκουν τα συντρίμμια; Τόσο μακριά τα σκόρπισε ο πύραυλος; Γιατί αρχικά έσπευσαν να κάνουν λόγο γα ατύχημα, ενώ ο Κύπριος Αναστασιάδης "φυγαδεύθηκε" στο Νοσοκομείο και παρακάλεσε τον Σαμαρά να τον αντιπροσωπεύσει στην Ευρωπαική Σύνοδο Κορυφής;




To Koυρδιστό Πορτοκάλι ήταν το μόνο από τα ελληνικά και κυπριακά ΜΜΕ που επέμενε ότι το κυπριακό εκπαιδευτικό αεροσκάφος χτυπήθηκε από τουρκικό πύραυλο με αποτέλεσμα να χάσουν την ζωή τους ο πιλότος Αυγουστίνος Αυγουστής, πατέρας 3 παιδιών και ο Λιβάνιος Τζιόρτζ Οπέκι.
Σήμερα μια αποκάλυψη βόμβα που έρχεται στο φως της δημοσιότητας δείχνει και τον φυσικό εκτελεστή της κατάρριψης που είναι το τουρκικό υποβρύχιο το οποίο συνόδευε μυστικά και αθόρυβα το «Μπαρμπαρός»!!!
Ο πιλότος Αυγουστίνος Αυγουστής, πατέρας 3 παιδιών και ο Λιβάνιος Τζιόρτζ Οπέκι, (κεντρική photo) ήρθαν να προστεθούν στους ήρωες των Ιμίων Χριστόδουλο Καραθανάση, Παναγιώτη Βλαχάκο και Έκτορα Γιαλοψό-(photo πάνω)

Η αποκάλυψη-βόμβα της εφημερίδας Φιλελεύθερος ότι το εκπαιδευτικό αεροσκάφος έπεσε στη θάλασσα με μεγάλη ταχύτητα-σαν πυροβολημένο πουλί-δεν αφήνουν περιθώρια αμφιβολίας ότι το έρριξαν οι Τούρκοι.

Δεν πρόκειται για μηχανική βλάβη όπως θέλησαν να την παρουσιάσουν. Την ίδια στιγμή ο Κύπριος πρόεδρος Αναστασιάδης με πρόφαση αιμοραγία από τη μύτη δεν τόλμησε να κάνει ούτε τηλεδιάσκεψη-ούτε να κηρύξει τις ένοπλες δυνάμεις σε συναγερμό.

Πολύ σύντομα γερμανικά και ισραηλινά ΜΜΕ θα αποκαλύψουν τι ακριβώς συνέβη!



Αντί ο Κύπριος πρόεδρος να κηρύξει τις Ενοπλες Δυνάμεις σε κατάσταση πολέμου εισήχθη στο Νοσοκομείο αφήνοντας τους Γερμανούς ναύτες της κορβέτας (photo) «Braunschweig» (F-260, πως βρέθηκε στη περιοχή;) να περισυλλέξει τα συντρίμμια του αεροσκάφους και τις σορούς των νεκρών.

Κι όλα αυτά την στιγμή που τόσο τα συντρίμμια-όσο και οι σοροί των νεκρών-"μιλάνε" από μόνα τους και αποδεικνύουν ότι το αεροσκάφος χτυπήθηκε.

Αυτά γράφαμε νωρίτερα και πριν αλέκτωρ λαλήσαι τρεις δυστυχώς επιβεβαιωθήκαμε:
Η τουρκική προκλητικότητα εντός της κυπριακής Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης συνεχίζεται, καθώς φαίνεται ότι πέραν από τα δύο πολεμικά πλοία, τα οποία εδώ και μια εβδομάδα συνοδεύουν το «Μπαρμπαρός», σε πολύ κοντινή απόσταση βρίσκεται και υποβρύχιο του τουρκικού στόλου.
Το τουρκικό υποβρύχιο είναι από την πρώτη στιγμή στη συνοδεία του σεισμογραφικού σκάφους, αλλά η παρουσία του δεν έγινε γνωστή. Η Τουρκία, μ' αυτόν τον τρόπο, θέλησε να «θωρακίσει» την παρουσία εντός των «οικοπέδων» της ΑΟΖ, την παρουσία του «Μπαρμπαρός» για ολοκλήρωση των ερευνών που διενεργούν.
 

Αρμόδια στρατιωτική πηγή ανέφερε στην κυπριακή εφημερίδα «Φιλελεύθερος» ότι είναι συνήθης τακτική τόσο από την Τουρκία όσο και από άλλες χώρες που διαθέτουν Πολεμικό Ναυτικό, όταν βρίσκονται σε αποστολή φρεγάτες ή κορβέτες, πάντα να τις συνοδεύει κάποιο υποβρύχιο. Αυτό όπως εξήγησε, γίνεται για να ασκείται καλύτερος έλεγχος των περιοχών όπου βρίσκονται σε εξέλιξη οι αποστολές τους.
Η παρουσία του τουρκικού υποβρύχιου στην περιοχή που «βολτάρει» το «Μπαρμπαρός» επιβεβαιώθηκε την περασμένη εβδομάδα από πλοία της UNFIL που βρέθηκαν εντός της κυπριακής ΑΟΖ, στο πλαίσιο των ερευνών εντοπισμού των δύο επιβαινόντων του μικρού αεροσκάφους Diamond.
Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύθηκαν σε ελλαδικές ιστοσελίδες, τα ανθυποβρυχιακά συστήματα των πλοίων που ανταποκρίθηκαν στις κλήσεις για βοήθεια «χτύπησαν» το υποβρύχιο της Άγκυρας να πλέει εντός της κυπριακής ΑΟΖ.
Όσον αφορά στα άλλα δύο πολεμικά πλοία, που συνοδεύουν το «Μπαρμπαρός», αντικαθίστανται για σκοπούς ανεφοδιασμού και τη θέση τους στις περιοχές έρευνας λαμβάνουν άλλα πολεμικά πλοία.
Ανοικτό είναι το ενδεχόμενο να επιχειρηθεί ανέλκυση των κινητήρων και του πιλοτηρίου του δικινητήριου DA42 που συνετρίβη την περασμένη εβδομάδα-γράφει ο δημοσιογράφος Πέτρος Θεοχαρίδης στον Φιλελεύθερο- ενώ πραγματοποιούσε πτήση από την Πάφο προς τη Βηρυτό, με αποτέλεσμα την απώλεια κυβερνήτη και συγκυβερνήτη του αεροσκάφους.

Σύμφωνα με πληροφορίες του «Φ», o πρόεδρος της Επιτροπής Διερεύνησης, Γιαννάκης Λοΐζου, έχει ήδη βολιδοσκοπήσει μιαν από τις ελάχιστες εξειδικευμένες και με μεγάλη εμπειρία σε τέτοιες ανελκύσεις εταιρεία - που είναι μάλιστα κυπριακή και εδρεύει στη Λεμεσό, την EDT Offshore, για να μελετηθεί το ενδεχόμενο αυτό. Ειδικά πλοία και υποβρύχια ρομπότ της EDT Offshore έχουν συμμετάσχει με επιτυχία σε ανάλογες ανελκύσεις σε διάφορα μέρη του κόσμου. Μάλιστα, η Επιτροπή Διερεύνησης Αεροπορικών Δυστυχημάτων, πραγματοποίησε προς τριετίας διεθνές σεμινάριο για τις διαδικασίες ανέλκυσης μικρού αεροπλάνου από τον βυθό, ανοικτά της Λεμεσού, σε συνεργασία με την εταιρεία.
 
Το οικονομικό κόστος και η διαθεσιμότητα κυβέρνησης ή άλλων παραγόντων όπως οι ασφαλιστικές εταιρείες, αλλά και οι συνθήκες του βυθού στην περιοχή της συντριβής, είναι οι δύο καθοριστικοί παράγοντες για την τελική απόφαση. Σε σχέση με τον βυθό, πρέπει να διευκρινιστεί αν πρόκειται για άμμο ή λάσπη, αφού με το βάρος και την επιτάχυνση της βύθισης των κινητήρων, πιθανόν -ειδικά σε περίπτωση λάσπης- να είναι σχεδόν αδύνατη η ανέλκυσή τους.

Στο μεταξύ, υπάρχουν σημαντικά δεδομένα στο μικροσκόπιο, που θα δώσουν στοιχεία για τα αίτια του δυστυχήματος. Για παράδειγμα, η ηχογράφηση της συνομιλίας με το Κέντρο Ελέγχου Εναέριας Κυκλοφορίας, θα πρέπει να αναλυθεί από ειδικούς για να επιβεβαιωθούν οι ήχοι - η προσπάθεια των επιβαινόντων να μιλήσουν αλλά και το αν ακούγονται ήχοι προειδοποίησης προβλήματος ή προβλημάτων.

Το συγκεκριμένο αεροσκάφος, αν και μικρό, επειδή διαθέτει εξελιγμένη ηλεκτρονική τεχνολογία, περιελάμβανε και ήχους προειδοποίησης για σειρά προβλημάτων, ιδιαίτερα σε σχέση με τους κινητήρες.

Επίσης, η απόσταση που διένυσε το αεροπλάνο από το σημείο -και το στίγμα του μαζί με την ταχύτητα και το ύψος πτήσης- την ώρα που διακόπηκε η απεικόνισή του στο ραντάρ, μέχρι το σημείο που βρέθηκαν τα συντρίμμια, όπως και η έκταση διασποράς των συντριμμιών, θα δώσουν απαντήσεις για τις συνθήκες πτώσης και συντριβής.

Πρόσθετα, το ποιος εκ των δύο καθόταν στην αριστερή πλευρά του πιλοτηρίου, έχει επίσης σημασία, παρά το γεγονός ότι μπορούσαν και οι δύο να κυβερνήσουν από τη θέση τους το αεροσκάφος, αφού η εμπειρία τους στο αεροσκάφος και σε πτήσεις είχαν μεγάλη διαφορά. Ο Κύπριος εκπαιδευτής είχε πέραν των 9.000 ωρών πτήσης, ενώ ο Ελλαδο-λιβάνιος είχε περάσει τις εξετάσεις για τον συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους τον περασμένο Μάιο.

Επίσης, μεταξύ άλλων θεωρείται βέβαιο ότι θα γίνουν αναλύσεις στον χώρο αποθήκευσης καυσίμων που εφοδιαζόταν το αεροσκάφος, αφού στο παρελθόν η ΕΔΑΑΣ, κατά την εξέταση άλλων σοβαρών ατυχημάτων με μικρά αεροπλάνα, είχε διαπιστώσει αδυναμίες στο θέμα αυτό.