Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Maria Menounos: Όταν φάνηκε το αιδ… μου ήταν η πιο ντροπιαστική στιγμή της ζωής μου

Maria Menounos: Όταν φάνηκε το αιδ… μου ήταν η πιο ντροπιαστική στιγμή της ζωής μου

«Ηταν η πιο ντροπιαστική στιγμή της ζωής μου. Βγήκα έξω από το νερό και δεν καταλάβαινα… Δεν σταματούσαν να φωτογραφίζουν και σκέφτομαι: "Καλά είναι η Britney Spears πίσω μου"; Τι συμβαίνει; Αμάν, είναι το αιδ… μου έξω. Αυτό είναι»

Ηταν το καλοκαίρι του 2011 όταν η γνωστή Ελληνοαμερικανίδα τηλεπαρουσιάστρια Maria Menounos έγινε πρωτοσέλιδο στον tabloid Τύπο για μια της εμφάνιση στη θάλασσα. Δεν ήταν βέβαια μια απλή εμφάνιση αλλά μια ντροπιαστική στιγμή όπως θα πει αργότερα η ίδια. Η ιστορία έχει ως εξής:

Η όμορφη Maria βγαίνοντας από τη θάλασσα μετά το μπάνιο της έκανε τους παπαράτσι να τρέχουν και να μη φτάνουν καθώς το κάτω μέρος του μαγιό της είχε παραμερίσει αφήνοντας σε κοινή θέα ένα μέρος από τα γεννητικά της όργανα. Η Maria δεν φαίνεται να κατάλαβε το σέξι ατύχημά της και συνέχισε τις δραστηριότητές της στη θάλασσα και την παραλία με το μαγιό της να μην είναι καλά στη θέση του. Την άλλη μέρα φυσικά ο tabloid Τύπος οργίασε στην κυριολεξία, φέροντας σε πολύ δύσκολη θέση την τηλεπαρουσιάστρια. Σήμερα 3 χρόνια περίπου μετά η 36χρονη Menounos μίλησε για εκείνη την άσχημη στιγμή, την πιο ντροπιαστική στη ζωή της, όπως τη χαρακτήρισε, στο κανάλι «HuffPost live»:

«Ηταν η πιο ντροπιαστική στιγμή της ζωής μου. Βγήκα έξω από το νερό και δεν καταλάβαινα…Δεν σταματούσαν να φωτογραφίζουν και σκέφτομαι “καλά είναι η Britney Spears πίσω μου”; Τι συμβαίνει; Αμάν, είναι το αιδ…μου έξω. Αυτό είναι».












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger