Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Σκόπελος α πα πα τι έπαθα η καημένη μ τώρα τι θα κάμου?


την είδα την θεία καντήλω στα σοφαδακια να έχει πεση σε μεγάλη περισυλλογή την ρώτησα τη συμβαίνει και μου λέει να βρε παιδάκι μου ψήφισα τον Περισση αλαα το μάθανε από τον Βασιλουδη και τώρα τι θα κάνω η ερεμη ,της λέγω τη ενοις και μου λέει να άμα χρειαστώ κάνα χαρτί από την δημαρχία δεν θα μου το δώσουν της λέγω να μην ανήσυχοι και ο Δήμος Σκοπέλου δεν είναι μαγαζί κανενός είναι για όλον τον κόσμο και είναι υποχρεωμένος ο Δήμος να εξυπηρετεί τους δημότες κούναγε το κεφαλή της φεύγοντας μου είπε η θεία καντήλω αχ παιδάκι δεν ξερς τη είναι αυτή εγώ τους ξέρω γιαυτό ανησυχώ θα με εκδικηθούν και τέλος να σ πω και το άλλο αυτήν η ΚΚΕΕΔΕΣ τη ψηφίσανε εχτές?είναι αλήθεια ότι τα βρήκανε πάλι όπως τότες στο σύνταγμα απ αν τι να τα βαλνι με το κράτος γύρισαν και δέρνανε τσαριστερουσ και τους αναρχικούς

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η ΓΙΑΓΙΑ Η ΚΑΝΤΗΛΩ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑ ΒΑΣΙΛΟΥΔΗ ΕΥΝΟΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΤΟ ΕΙΠΕ ΜΑΛΛΟΝ, ΙΣΩΣ ΓΙΑΤΙ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΥΟ. ΧΑΡΤΙΑ ΤΟΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΓΙΑΓΙΑ ΚΑΝΤΗΛΩ ΠΗΡΑΝΕ ΠΟΛΛΟΙ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΤΗΣ ΤΟ ΕΙΠΑΝΕ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΑΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΡΟΪΔΑ. Η ΓΙΑΓΙΑ Η ΚΑΝΤΗΛΩ ΠΡΟΧΘΕΣ ΕΛΕΓΕ "ΠΑ,ΠΑ,ΠΑ ΠΛΑΚΙ Μ ΘΑ ΠΑΜΙ ΜΕ ΤΣΙ ΚΛΕΦΤΕΣ;" ΚΑΙ ΒΙΡΑ ΔΩΣΤΟΥ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΝΑ ΡΩΤΑΕΙ "ΑΡΙ ΠΛΑΚΙ Μ ΚΑΤΕΒΕΙΤΕ ΚΑΙ ΠΑΡΤΙ ΤΙΣ ΤΑ ΣΩΒΡΑΚΑ". ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙ ΕΙΝΑΙ Η ΓΙΑΓΙΑ Η ΚΑΝΤΗΛΩ;ΜΟΛΙΣ ΤΗΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΕΙΣ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΤΟΤΕ ΠΑΛΙΑ, ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΨΗΦΙΖΕΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝΕ ΓΙΑ "ΚΑΡΑΖΝΑ"...

Ανώνυμος είπε...

αρα παραδεχόσαστε τα ρουσφέτια του βασιλουδη.και οποιος δεν είναι μαζι του μολις παρει την εξουσια τον εκδικειται....??

Powered By Blogger