Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Δήλωση υποψηφιότητας του κ. Γιολδάση Νικολάου

'Θα προσπαθήσω να προσφέρω όσο το δυνατόν περισσότερα για το καλό του νησιού'.


Ονομάζομαι Νικόλαος Γιολδάσης. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Γλώσσα Σκοπέλου, το 1957.
Είμαι παντρεμένος , πατέρας δύο παιδιών.
Αρχικά το επάγγελμά μου ήταν ναυτικός και αργότερα σιδηρουργός-υδραυλικός.
Ως τοπικός σύμβουλος στη κοινότητα Γλώσσας(2011-2014) έχω ενδιαφερθεί και ενημερωθεί πλήρως για τα προβλήματα που περιβάλλουν το νησί και σε πολλά από αυτά με τη θέλησή μου και τις προτάσεις μου έχω βοηθήσει ως προς την επίλυση τους.
Λαμβάνοντας υπόψιν τα παραπάνω αποφάσισα σε αυτές της Δημοτικές Εκλογές να συμμετάσχω ως υποψήφιος τοπικός σύμβουλος στη Δημοτική Κοινότητα Γλώσσας με τον συνδυασμό του κ. Περίσση Σταμάτη.
Θα προσπαθήσω να προσφέρω όσο το δυνατόν περισσότερα για το μέλλον αυτού του νησιού.

ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΓΙΟΛΔΑΣΗΣ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΤΟΠΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ
ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΤΟΥ κ. ΣΤ. ΠΕΡΙΣΣΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger