Παρασκευή, 4 Απριλίου 2014

ΣΚΟΠΕΛΟΣ ΤΣΑΜΠΑ ΟΙ ΧΑΡΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΣΤΗΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ Προσθαλασσωμένα τα υδροπλάνα

Προσθαλασσωμένα τα υδροπλάναΠιο εφικτή φαντάζει η σύνδεση μεταξύ Βόλου και Σκύρου ενώ οι υπόλοιποι προορισμοί θα συνδεθούν με τακτικές πτήσεις πιθανότατα την επόμενη σεζόν
Η «τρικυμία» της γραφειοκρατίας, κρατά… προσθαλασσωμένα τα υδροπλάνα. Η αδειοδότηση του υδατοδρομίου του Βόλου τοποθετείται χρονικά στα μέσα Απριλίου περίπου, ωστόσο θα χρειαστεί τουλάχιστον ένα ακόμη υδατοδρόμιο για να ξεκινήσουν τακτικές πτήσεις, κάτι που δεν προβλέπεται στο άμεσο μέλλον.
Ρεπορτάζ: ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της HellenicSeaways, Ν. Χαραλάμπους, μιας από τις εταιρείες που ετοιμάζονται να συνδέσουν προορισμούς της χώρας με τακτικά δρομολόγια υδροπλάνων και σύμβουλος αδειοδότησης του λιμανιού του Βόλου, επισημαίνει ότι ο Βόλος βρίσκεται στην τελική ευθεία για την αδειοδότηση του υδατοδρομίου του.
Την ερχόμενη εβδομάδα, κλιμάκιο της εταιρείας, πρόκειται να έρθει στο Βόλο για να ελέγξει τις εγκαταστάσεις του υδατοδρομίου, πριν ακολουθήσει επίσκεψη κλιμακίου του Υπουργείου Μεταφορών και της ΥΠΑ (Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας), μετά από την οποία θα εκδοθεί και η άδεια.

Η άδεια του υδατοδρομίου του Βόλου, αναμένεται να είναι η πρώτη που θα εκδοθεί. Από μόνη της όμως η συγκεκριμένη άδεια δεν δίνει πράσινο φως για την έναρξη τακτικών πτήσεων.
Κι αυτό γιατί, όπως επισημαίνει ο κ. Χαραλάμπους, θα χρειαστεί τουλάχιστον ένας ακόμη προορισμός για να ξεκινήσουν τακτικά δρομολόγια υδροπλάνων. Οι ελπίδες στρέφονται προς τη Σκύρο. Ο διαγωνισμός για το υδατοδρόμιο της Σκύρου, αναμένεται στις 11 Απριλίου, θα χρειαστεί όμως εύλογο χρονικό διάστημα, πριν την έναρξη των πρώτων πτήσεων.
Τα πράγματα είναι πιο… «σκούρα» για τα λιμάνια των Βορείων Σποράδων, που υπολογίζεται ότι θα χρειαστούν τουλάχιστον τέσσερις μήνες πριν αδειοδοτηθούν και κατασκευαστούν τα κατά τόπους υδατοδρόμια, στα τέλη δηλαδή του καλοκαιριού.
«Φαίνεται ότι η πρώτη και μοναδική γραμμή τακτικών πτήσεων θα είναι μεταξύ Βόλου και Σκύρου, ενώ για τους υπόλοιπους προορισμούς, μάλλον θα δρομολογηθούν πτήσεις charter», δήλωνε χθες στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ, ο κ. Χαραλάμπους.
Στα αρχικά σχέδια της εταιρείας ήταν η σύνδεση του Βόλου με τη Σκιάθο, Σκόπελο, Αλόννησο, Σκύρο, Χαλκίδα, Θεσσαλονίκη, Άγιο Όρος και ενδεχόμενα δρομολόγια προς Αθήνα,Μυτιλήνη και Λίμνη Πλαστήρα.
Παρά τους εντατικούς ρυθμούς με τους οποίους κινήθηκε η εταιρεία ήδη από τον περασμένο Δεκέμβριο, δεν γλίτωσε από τα γρανάζια της γραφειοκρατίας, με αποτέλεσμα ο σχεδιασμός να μετατίθεται για το μέλλον.
Προς το παρόν, η μόνη σύνδεση με τακτικές πτήσεις που φαντάζει εφικτή –δεδομένου ότι τα χρονικά περιθώρια για τη θερινή σεζόν στενεύουν- είναι αυτή του Βόλου με τη Σκύρο.
«Δυστυχώς υπήρξαν καθυστερήσεις. Λίγο το γεγονός ότι οι διαδικασίες είναι καινούριες και έγιναν πολλά λάθη -χαρακτηριστικά ο διαγωνισμός για τη Σκύρο χρειάστηκε να διορθωθεί τρεις φορές- λίγο η προεκλογική περίοδος, δημιουργούνται αγκυλώσεις. Ελπίζουμε να προλάβουμε. Αλλιώς θα πληρώνουμε ενοίκιο για να κρατάμε τα υδροπλάνα σε υπόστεγα», δήλωσε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ο κ. Χαραλάμπους.
Σημειώνεται ότι η εταιρεία έχει ήδη ένα υδροπλάνο να «περιμένει» άδεια πτήσης στην Κοπαΐδα, έχει παραγγείλει επιπλέον τέσσερα υδροπλάνα 12 θέσεων και ετοιμάζεται να παραγγείλει και ένα ακόμη 19 θέσεων.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

levitra 20 mg 4 tablet replies
[url=http://genericlevitra-usa.com]generic levitra
[/url] levitra 10 pills x 20 mg
- generic levitra

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου

 
NewsAlloy button