Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Πόλος έλξης η Ελλάδα για τους γερμανούς τουρίστες


OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Την έκθεση του ΕΟΤ Γερμανίας για την τουριστική αγορά της Γερμανίας 2012/1023 παρέλαβε ο αντιδήμαρχος κ. Δημήτρης Δερβένης, κατά τη διάρκεια της παραμονής στο Βερολίνο, στο πλαίσιο της συμμετοχής του Δήμου στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση ITB Berlin 2014.
Σύμφωνα με την έκθεση, η Ελλάδα συμπεριλαμβάνεται στους «νικητές» της τουριστικής περιόδου 2012/2013, ως ο δεύτερος πιο ωφελημένος προορισμός του 2013 από τη γερμανική τουριστική αγορά. Μετά την Ισπανία που αύξησε το μερίδιο της κατά 1,1% και εξακολουθεί να είναι ο πιο
αγαπημένος τουριστικός προορισμός των Γερμανών, έρχεται η Ελλάδα με 0,5% αύξηση, ενώ οι υπόλοιποι αγαπημένοι προορισμοί Ιταλία, Τουρκία, Γαλλία και Κροατία παρουσιάζουν μείωση.
Ένα ενδιαφέρον στοιχείο που προκύπτει από την έκθεση είναι ο αριθμός των αεροπορικών αφίξεων με την μοναδική απ’ ευθείας πτήση από την Φρανκφούρτη στο αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου, ο οποίος ανήλθε σε 7.154 επιβάτες, ξεπερνώντας αρκετά περιφερειακά αεροδρόμια σημαντικών ελληνικών τουριστικών προορισμών, όπως η Σκιάθος, η Ζάκυνθος και η Καλαμάτα. Για το 2014, είναι αναμενόμενο να αυξηθεί κατά πολύ ο αριθμός των αεροπορικών αφίξεων στο αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου, λόγω των περισσότερων γραμμών που το συνδέουν, πλέον, με τη Γερμανία.
Η πρόγνωση της έκθεσης για το 2014 είναι ευνοϊκή και βασίζεται στην καλή οικονομική κατάσταση της Γερμανίας και στην ελαφρά βελτίωση του οικονομικού επιπέδου του μέσου Γερμανού, που οδηγούν σε θετικότερη ψυχολογία και διάθεση για ταξίδια αναψυχής και διακοπές στο εξωτερικό.
Σχετικά με την αύξηση των πωλήσεων για ελληνικούς τουριστικούς προορισμούς αναμένεται μεγάλη ανάκαμψη σε σχέση με την ύφεση του 2012 και εκτιμάται ότι η Ελλάδα θα επανέλθει στην τρίτη θέση μετά την Ισπανία και την Τουρκία.
Η έκθεση περιλαμβάνει και άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία για την επιλογή μέσων μεταφοράς, τους κύκλους εργασιών των κυριότερων τουριστικών πρακτορείων και τα μερίδια αγοράς, τις ταξιδιωτικές δαπάνες των Γερμανών, τους τουριστικούς προορισμούς, τις προβλέψεις, την αεροπορική κίνηση, κλπ.
Ο κ. Δερβένης σημειώνει ότι ολόκληρη η έκθεση είναι στη διάθεση των επιχειρηματιών και κάθε ενδιαφερόμενου, οι οποίοι μπορούν να απευθυνθούν, σχετικά, στο Τμήμα Τουρισμού του Δήμου Βόλου (INFO).
«Η επιμονή μας για προβολή της περιοχής μας στη γερμανική αγορά, με τη σταθερή συμμετοχή στις τουριστικές εκθέσεις, με εκδόσεις γερμανόγλωσσου υλικού και με ειδικές προωθητικές δράσεις, αποδεικνύεται ότι φέρνει αποτελέσματα και δημιουργεί προοπτικές», δήλωσε ο αντιδήμαρχος κ. Δερβένης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger