Μένει ουσιαστικά ένας υπάλληλος λόγω της επικείμενης συνταξιοδότησης του δεύτερου
Σοβαρό πρόβλημα που ζητάει άμεση λύση, αποτελεί η ελλιπής στελέχωση του Τελωνείου Σκιάθου, το οποίο καλείται να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες των τριών νησιών στη διάρκεια της επερχόμενης τουριστικής σεζόν, με ένα μόνο υπάλληλο. Τη δεδομένη χρονική στιγμή υπάρχουν δύο υπάλληλοι, εκ των οποίων ο ένας πρόκειται να συνταξιοδοτηθεί σύντομα, και ως εκ τούτου καθίσταται επείγον το αίτημα της κάλυψης των κενών θέσεων, με το ανάλογο προσωπικό.
Μετά την κατάργηση των Τελωνείων της Σκοπέλου και της Αλοννήσου, οι αρμοδιότητες δόθηκαν στο Τελωνείο του Βόλου. Είναι, ωστόσο, πρακτικά αδύνατο να καλύπτονται οι ολοένα αυξανόμενες ανάγκες των νησιών από υπαλλήλους του Τελωνείου Βόλου, διότι απαιτείται διαρκής μετακίνηση και κατά συνέπεια, το Τελωνείο της Σκιάθου καλείται, για πρακτικούς λόγους, να εξυπηρετήσει και τα τρία νησιά.
Ο προβληματισμός εντείνεται ενόψει της νέας σεζόν, καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες, αναμένεται αύξηση των αφίξεων από το αεροδρόμιο αλλά και το λιμάνι, γεγονός που προϋποθέτει την απασχόληση πέντε, περίπου, τελωνειακών υπαλλήλων, προκειμένου να γίνονται οι απαιτούμενοι έλεγχοι σε καθημερινή βάση, πρωί και απόγευμα, σύμφωνα με το πρόγραμμα των αφίξεων. Παράλληλα, είναι αναγκαία η παρουσία τελωνιακού στην διαδικασία εφοδιασμού καυσίμων τόσο στα αεροπλάνα, όσο και στα τουριστικά και αλιευτικά σκάφη, γεγονός που συνεπάγεται διαρκή μετακίνηση, όπου απαιτείται.
Ο ένας υπάλληλος που απομένει, είναι πρακτικά αδύνατο να εξυπηρετήσει τις αυξημένες ανάγκες της σεζόν, διότι μόλις αρχίσουν οι πτήσεις από το εξωτερικό στο αεροδρόμιο της Σκιάθου, απαιτείται βάρδια σε 24ωρη βάση, ενώ την ίδια στιγμή πρέπει να γίνονται έλεγχοι και στο λιμάνι, όπου προσεγγίζουν πολλά σκάφη, θαλαμηγοί και κρουαζιερόπλοια, την ίδια χρονική περίοδο.
Οι αρμοδιότητες που πρέπει να καλυφτούν στη διάρκεια της σεζόν καλύπτουν μια ευρεία γκάμα, η οποία είναι πρακτικά αδύνατο να καλυφτεί από ένα άτομο, δεδομένου ότι απαιτούνται τουλάχιστον δύο.
Σε τακτά χρονικά διαστήματα, εξάλλου, οι τελωνειακοί υπάλληλοι της Σκιάθου μετακινούνται και στα άλλα δύο νησιά, διότι βάση νόμου, απαιτείται η παρουσία τελωνιακού υπαλλήλου, προκειμένου να προσεγγίσει κρουαζιερόποπλοιο. Παράλληλα η σφράγιση και αποσφράγιση των αυτοκινήτων που ανήκουν σε αλλοδαπούς, εμπίπτει επίσης στην αρμοδιότητα των τελωνειακών υπαλλήλων και κατά συνέπεια καθίσταται σαφής ο όγκος της εργασίας, με την οποία είναι επιφορτισμένοι. Σε αρκετές, επίσης, περιπτώσεις, ο υπάλληλος διανυκτερεύει αναγκαστικά είτε στη Σκόπελο είτε στην Αλόννησο, όταν δεν υπάρχει δεύτερο δρομολόγιο πλοίου ή ταχυπλόου στη διάρκεια της μέρας.
Το πολύ σοβαρό πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί, έχει γνωστοποιηθεί έγκαιρα στο αρμόδιο υπουργείο, προκειμένου να φροντίσει για την επαρκή στελέχωση του τελωνείου Σκιάθου. Αν ληφθεί, τέλος, υπόψη το γεγονός ότι η Σκιάθος είναι Ευρωπαϊκή πύλη εισόδου και εξόδου, από αέρος και θαλάσσης, είναι εύκολα αντιληπτές οι αυξημένες απαιτήσεις που υπάρχουν στη διάρκεια της σεζόν, και απαιτούν το ανάλογο προσωπικό, προκειμένου να εξυπηρετηθούν.
ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΥΔΡΑΙΟΥ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια είναι ελεύθερα για τον καθένα.Γράψτε την άποψη σας με κόσμιο τρόπο.Δυστυχώς κάποιοι σε ψηλά γραφεία ενοχλούνται ιδιαιτέρως που δίνουμε σε όλους την δυνατότητα σχολιασμού στα γεγονότα και τις εξελίξεις.
Τις αναρτήσεις και τα σχόλια τα διαβάζουν στα πολιτικά γραφεία.Για αυτό το λόγο χρησιμοποιήστε εύστοχα και έξυπνα,την ελευθερία λόγου που σας παρέχει το παρών μπλογκ,χωρίς ύβρεις και χωρίς χαρακτηρισμούς.
ΥΓ....Παρακαλώ μην γράφετε σχόλια με greeklish,είναι κουραστικό για όσους θέλουν να διαβάσουν το σχόλιο σας και για μένα,γιατί τα πιο πολλά πάνε αυτόματα στα ανεπιθύμητα και πρέπει να τα επαναφέρω.