Σάββατο 29 Μαρτίου 2014

''AN EIXA 1,5 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ ...ΔΕ ΘΑ ΠΟΥΛΟΥΣΑ ΒΙΒΛΙΑ''...

Αιχμηρά σχόλια αντάλλαξε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης με τον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρη Παπαδημούλη μετά ...
την ενέργεια του δεύτερου να αναφερθεί στην ενασχόληση του υπουργού με την πώληση βιβλίων.

«Δεν είχαμε όλοι 1,5 εκατ. ευρώ σε τράπεζες» είπε ο κ. Γεωργιάδης.

«Εμείς έπρεπε να δουλεύουμε για να βγάζουμε τα χρήματά μας λίγα λίγα… να τα χαίρεστε κ. Παπαδημούλη όμως εσείς είστε αυτός που εκπροσωπείτε τους μεγαλοκεφαλαιούχους στην αίθουσα».

Από την άλλη πλευρά ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ απάντησε: «Ο υπουργός Υγείας εξαπέλυσε –ως συνηθίζει- επιθέσεις εναντίον σειράς βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, είτε χρησιμοποιώντας ανοίκειους χαρακτηρισμούς, είτε διαστρεβλώνοντας θέσεις. Δεν θα απαντήσω. Σημειώνω μόνο ότι είναι το πρόσωπο που διατυμπανίζει όπου σταθεί και όπου βρεθεί ότι σιχαίνεται τους κομμουνιστές και τους αριστερούς… επιθέσεις από τέτοια άτομα είναι τίτλος τιμής».

Μεταξύ άλλων, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, χαρακτήρισε το πολυνομοσχέδιο «800 σελίδες τούβλο σαν και αυτά τα βιβλία που πουλούσε ο κ. Γεωργιάδης».

Ο κ. Γεωργιάδης επανήλθε για να επισημάνει «Ο κ.Παπαδημούλης είχε την καλοσύνη να θυμίσει ότι πούλαγα βιβλία… σιχαίνομαι τον κομμουνισμό γιατί δεν μου αρέσει ο ολοκληρωτισμός» και πρόσθεσε:  «Έχω 30.000 ευρώ στις τράπεζες. Θα ήθελα να έχω 1,5 δισ. ευρώ, αλλά δεν το έχω παρά το γεγονός ότι δουλεύω από τα 15 μου χρόνια».
Πηγή : protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger