Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014

Τα κερατιάτικα της ΔΕΗ και της εφορίας, που ταλαιπωρούν τον κόσμο


Τα κερατιάτικα της ΔΕΗ και της εφορίας, που ταλαιπωρούν τον κόσμο

Κάποια στιγμή, όλοι αυτοί οι «σωτήρες» που ακόμη μας σώζουν από το 09 μέχρι τώρα, πρέπει όχι απλά να ζητήσουν μια συγνώμη αλλά να αυτοεξοριστούν. Κι όχι στα Παρίσια και τις Αμερικές. Αλλά στην Αφρική.
Για κει είναι. Και γυμνοί. Από λεφτά εννοώ!
Πόσος κόσμος πήρε ειδοποίηση από την εφορία να πληρώσει μέχρι την Παρασκευή 31 Γενάρη, χαράτσι που έχουν ήδη πληρώσει!
Και οι ανακοινώσεις που έβγαλε η ΔΕΗ ότι δεν υπάρχει περίπτωση να έχει διπλοπληρώσει ο κόσμος, τα ακούω βερεσέ.
Εγώ είμαι ένας από αυτούς που οπωσδήποτε το διπλοπλήρωσα. Και χωρίς να έρθει ειδοποίηση. Τυχαία μπαίνοντας στο taxisnet, βλέπω το ποσό που είχε στείλει η ΔΕΗ στην εφορία από το ΕΕΤΗΔΕ, που ο ενοικιαστής όμως είχε πληρώσει στην επιχείρηση και στον λογαριασμό είχε πληρωθεί.
Δεν ξέρω τι θα κάνουν οι άλλοι. Εγώ πάντως θα πάω στην εφορία και τη ΔΕΗ και θα τα κάνω … άνω κάτω.
Αν δεν μου δώσουν πίσω τα λεφτά που με ανάγκασαν να πληρώσω ξανά, θα αναγκάσω τον ίδιο τον Πρωθυπουργό να παρέμβη!
Καλά ρε αλήτες. Δεν ντρέπεστε που ταλαιπωρείτε τον κόσμο έτσι; Μας έχετε φέρει όχι σε οριακό σημείο, αλλά λίγο πριν ο κόσμος προχωρήσει σε ακραίες αντιδράσεις.
Αυτό δεν το βλέπετε;
Ως πότε θα πίνετε το αίμα του λαουτζίκου και θα νομίζετε ότι όλα θα τα καταπίνει αμάσητα;
Ο κόσμος υποφέρει σε ουρές. Εσχάτως και στις ουρές των συσσιτίων.
Εκεί τον καταντήσατε. Άνθρωποι νοικοκύρηδες που απ τη μια στιγμή στην άλλη τον βγάλατε από το σπίτι του.
Καλό είναι, να βγάλετε απ το μυαλό σας όποια σκέψη ότι με κάποιο τρόπο θα μου πάρετε και το δικό μου το σπίτι.
Φαντάζομαι ο δικαστής, θα δικαιολογήσει τον … βρασμό της ψυχής μου. Σας προκαλώ λοιπόν. Ελάτε να το πάρετε! Μπας και ξυπνήσουν και οι υπόλοιποι όσο είναι νωρίς!
Αλλά είναι νωρίς;;;
Γιώργος Χας.
Χαλάνδρι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger