Από τον Megalicius
Μega, ANT1, Alpha, ΣΚΑΙ. Τα κανάλια του ξέκωλου, του βλαχομπαρόκ lifestyle, των μνημονιακών Γκαίμπελς, που ζούσαν από τα θαλασσοδάνεια των τραπεζών, τα εκατομμύρια του έως πρόσφατα διεφθαρμένου ΟΠΑΠ-αυτής της εστίας μόλυνσης αλλά και ανάπτυξης παρασιτικών νταβατζήδων στα ΜΜΕ-και των υπόλοιπων δημόσιων οργανισμών επιχειρούν επιστροφή στην δημοσιογραφία (όπως την αντιλαμβάνονται τα μαλθακά, καλοπληρωμένα, στελέχη τους) και στο "κοινωνικό ρεπορτάζ".

Αφού για δεκαετίες ολόκληρες τάισαν τους τηλεθεατές με τηλεοπτικό σκουπιδαριό, ξέκωλα, βίζιτες, ηλιθιοδίνη, κατέληξαν στα τούρκικα σήριαλ που προφανώς εκφράζουν εκτός από την τσέπη και τον ψυχισμό των ιδοκτητών τους, οι οποίοι ασελγούν στις δημόσιες συχνότητες που τους παρέχουν οι κυβερνήσεις-γιουσουφάκια τους.
Το δημόσιο χρήμα-με τον ΟΠΑΠ να αποτελεί την ιερή αγελάδα για τους μηντιάρχες-σε συνδυασμό με τα βρώμικα deals που έκλειναν κάτω από το τραπέζι με συγκεκριμένες διαφημιστικές και media shops, επέτρεψαν στον μηντιακό υπόκοσμο να γίνει η βιτρίνα της ψευδογκλαμουριάς, για τον αποχαυνωμένο κακομούτσουνο τηλεθεατή, η οποία σκέπαζε προμήθειες, αναθέσεις, μίζες και πάσης φύσεως νταλαβέρια των ιδιοκτητών των ΜΜΕ με την εκάστοτε κυβέρνηση και τους πολιτικούς αχυρανθρώπους των νταβατζήδων.
Όχι, δεν μας ράντιζαν με χημικές ουρές από τον ουρανό. Η ηλιθιοδίνη που πλημμυρίζει τα σπίτια των φαμιλιέρηδων προέρχεται από το μαγικό κουτί πρίτι μπρα, κάλεσε τώρα και πρόθυμες ελληνίδες απ΄όλη την Ελλάδα θα σου κάνουν πίπα από το τηλέφωνο.
Γι΄ αυτό οι κυβερνητικές παλλακίδες έδωσαν στους ιδιοκτήτες των κανλιών τις δημόσιες συχνότητες. Για να διαφημίζουν τα πρόθυμα κορίτσια-την Βαλέρια και την παρέα της-που είναι έτοιμες να πάρουν την πίπα του αιώνα στον άνεργο Μητσάρα, με τις 13 χρεωμένες πιστωτικές κάρτες.
Φυσικά οι τηλεοπτικές συχνότητες αξιοποιήθηκαν με τον καλύτερο τρόπο από τους νταβατζηδες, ώστε να επιβληθούν στην ηγεσία της χώρας, οι αρχιερείς της διαπλοκής αλλά και κάτι πολιτικά μούτρα σαν τον Άκη, τον Σμπώκο και τα υπόλοιπα goodfellas.
Tην ίδια ώρα που οι μηντιάρχες με τις εξωχώριες εταιρίες τους έπαιρναν μίζες από τα ελαττωματικά όπλα που σκότωναν πιλότους και χειριστές, ο αποχαυνωμένος τηλεθεατής έβλεπε Παπακαλιάτη.
Τώρα λοιπόν και καθώς η ιερή αγελάδα του ΟΠΑΠ, πέρασε σε χέρια ιδιωτών και οι τράπεζες υπόκεινται στον έλεγχο της Blackrock και της Ευρωπαικής Κεντρικής Τράπεζας, τα θαλασσοδάνεια και το πεταμένο χρήμα δεν θα είναι εύκολη υπόθεση. Ως εκ τούτου η μάχη για την πρωτιά θα γίνει θέμα επιβίωσης.
Με οδύνη, λυγμούς και τα μάτια βουρκωμένα διαβάζουμε στο enimerosi 24 για τα Χριστούγεννα που πέρασε ο διευθυντής του Mega  στις επάλξεις καθώς το κανάλι πηγαίνει αύτανδρο για την 3η θέση.
Ακόμη και ο ανεγκέφαλος τηλεθεατής, τώρα που του πετσοκόψαν τα λεφτά και τη ζωή, άρχισε να διαισθάνεται ότι κάτι δεν πάει καλά με τη ζωή του, ότι σε κάποια παγίδα είχε πέσει ο ίδιος και η Σούλα η γυναίκα του με τις 70 χρεωμένες πιστωτικές.
Καθώς λοιπόν τον ζώνανε τα φίδια άκουγε τις φιλοκυβερνητικές φανφάρες του Μανώλη Καψή και της Μαρίας Σπυράκη και έκανε πλέον το σήμα της ανοιχτής παλάμης.
Εκατοντάδες χιλιάδες θεατές έκαναν το σήμα της ανοιχτής παλάμης στο ανυπόληπτο Mega που ξεκινάει το προγραμμά του με επιδέξιους κώλους για να καταλήξει με τούρκικα σήριαλ και γκαιμπελίστικες ειδήσεις.
Μια του κλέφτη, δυο του κλέφτη και ο μαλάκας, κακομούτσουνος Ελληνάρας, άρχισε να ξυπνάει και να αλλάζει σκουπιδοκάναλο.
Σε λίγο, που θα έχει ξυπνήσει για τα καλά, θα ψάχνεται και με τα πολιτικά κόμματα που έστησαν κάποιοι άλλοι για τον ίδιο χωρίς να τον ρωτήσουν.
Θα αναλογισθεί μήπως έφτασε η ώρα να κάνει κι αυτός το "δικό του" κόμμα με ανθρώπους με τους οποίους μοιράζεται τις ίδιες αγωνίες, από το να τρώει στη μάπα θεόσταλτους και ανεπάγγελτους ηγέτες.
Κι ενώ ο Παναγιωτόπουλος  του Mega προσπαθεί, από τα Chanel και τα ξέκωλα, να περάσει στην δημοσιογραφία στην άλλη άκρη του ακουστικού οι οργισμένες φωνές των ιδιοκτητών που βλέπουν την τσέπη τους να αιμορραγεί αλλά -και το χειρότερο για τους ίδιους- να χάνουν την δύναμη επιρροής, με επιπτώσεις που ούτε καν θέλουν να φαντασθούν, δοκιμάζουν τις αντοχές του.
Και να που έφτασε η ώρα, οι καλοπληρωμένες φίρμες των ΜΜΕ να βγάλουν το ψωμί τους με τον ιδρώτα του προσώπου τους αλλά και να αισθανθούν την αγωνία της ανεργίας ή του πετσοκομμένου εισοδήματος.
Έρχονται, αν μη τι άλλο, συναρπαστικά χρόνια...