Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013

"ΠΑΡΑΝΟΜΗ Η ΕΦΟΔΟΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ" Π.Ηλιόπουλος: "Πέταξαν έξω την έγκυο γυναίκα μου"

Παράνομη χαρακτήρισε ο βουλευτής της Χ.Α. Παναγιώτης Ηλιόπουλος την έφοδο της Αντιτρομοκρατικής στο σπίτι του.
«Μας τρομοκρατούν. Ετοιμάζουν προφυλακίσεις. Μου έχουν στήσει ένα κατηγορητήριο χωρίς να υπάρχει αναφορά του ονόματός μου στη δικογραφία των 15.000 σελίδων. Μονάχα η μαρτυρία του “Ε” για μία επίσκεψη σε γραφεία της Χ.Α.»

«Εγώ είμαι στη διάθεση της Δικαιοσύνης. Έγινε μια παράνομη εισβολή και το μόνο που βρήκαν είναι η γυναίκα μου, η οποία είναι στο μήνα της και γεννάει σε 10 μέρες. Αν συμβεί οτιδήποτε, ας αναλάβει ο καθένας τις ευθύνες του». Η ίδια πρόσθεσε πως «Χωρίς να προλάβω να ντυθώ καν, με πέταξαν έξω κι έφυγα».
«Μας τρομοκρατούν» είπε ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής και πρόσθεσε πως ο ίδιος και τα υπόλοιπα μέλη της Χρυσής Αυγής αποτελούν στόχους τρομοκρατών, κατονομάζοντας μάλιστα και τη Συνωμοσία των Πυρήνων της Φωτιάς.
Tμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger