Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2013

Βαρύτατες καταγγελίες και παραίτησης στο λιμενικό ταμείο Σκοπέλου χωρίς απάντηση εμείς θέλουμε να μάθουμε ποιοι είναι αυτή …..με τα προσωπικά συμφέροντα ?

Ομόφωνα αποδεκτή έκανε το Δ.Σ. του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Σκοπέλου την υποβληθείσα δήλωση παραίτησης του τακτικού μέλους Κοχύλη Χαράλαμπου, ο οποίος αντικαταστάθηκε από τον πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Σκοπέλου Γιάννη Γιολδάση με απόφαση που έλαβε το Δημοτικό Συμβούλιο στην τελευταία συνεδρίαση.
Ο κ. Χαρ. Κοχύλης στη δήλωση παραίτησης αναφέρει:
«Κύριε Πρόεδρε, σήμερα 9 Αυγούστου 2013, κρίνοντας ότι έχω εξαντλήσει όλα τα χρονικά περιθώρια που έθεσα στο Δ.Σ. και στον εαυτό μου και βλέποντας ότι αποφάσεις που έχουμε πάρει κατά πλειοψηφία ή και ομόφωνα, η πρώτη για το στάσιμο εμπόριο και η δεύτερη για τα πρόσωπα που θα διαχειρίζονται την διευθέτηση των σκαφών στο λιμάνι της Σκοπέλου, ακόμα δεν έχουν εφαρμοστεί, παρακαλώ να δεχθείτε την παραίτηση μου από μέλος του Δ.Σ. του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Σκοπέλου.
Βλέποντας ακόμα ότι στην τελευταία σύσκεψη που είχαμε με εκπρόσωπο της Λιμενικής Αρχής Σκοπέλου, δεν τηρούμε ούτε τους στοιχειώδεις κανόνες πλειοψηφίας και δημοκρατίας, σε...
σχέση αυτή τη φορά με τη δεύτερη απόφαση που αναφέρθηκα, θεωρώ ακόμα περισσότερο την παρουσία μου στο Δ.Σ. περιττή και χωρίς ουσία. 
Θεωρήστε βέβαιο ότι σκοπός της παραίτησης μου κ. Πρόεδρε δεν είναι να ταράξω την ομαλή λειτουργία του Δ.Λ.Τ.Σ. αλλά αδυνατώ να δεχθώ ότι τα προσωπικά συμφέροντα μερικών μπορούν να θεωρούνται πιο σημαντικά από αυτά του γενικού συνόλου. 
Θα ήθελα ακόμα να γνωρίζετε ότι η επιθυμία μου ήταν και παραμένει να προσφέρω για το κοινό καλό του νησιού μου όσο οι επαγγελματικές και οικογενειακές μου ανάγκες το επιτρέπουν. 
Τέλος θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την τιμή που μου κάνατε όταν με επιλέξατε για συνεργάτη σας και λυπάμαι που δεν μπορώ να συνεχίσω κάτω από αυτές τις συνθήκες. 
Με εκτίμηση προς το πρόσωπό σας
Χαράλαμπος Γ. Κοχύλης»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger