Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2013

Καταγγελία: Κρατικός ρατσισμός στους ΑμΕΑ μαθητές

Πατέρας μαθητή ειδικού σχολείου μιλάει για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά και οι οικογένειες τους στην εκπαίδευσή τους και όχι μόνο!
Τι λέει ένας αγωνιστής της ζωής, ο οποίος προσπαθεί να αντιμετωπίσει τον ρατσισμό που δείχνει το κράτος απέναντι στο παιδί του και σε όλα τα παιδιά ΑμΕΑ.

Δείτε το βίντεο με τη συνομιλία που είχαμε την παραμονή του αγιασμού στα σχολεία.

Η κατάσταση που επικρατεί στα Ειδικά Σχολεία σήμερα (11.9.2013), στο ξεκίνημα της σχολικής χρονιάς αποτυπώνεται στα παρακάτω στοιχεία από τα Ειδικά Σχολεία Καμινίων και Περάματος:

Λίστα κενών στο 1ο Ειδ Δημ Σχ Καμινίων:

Επί συνόλου 52 εγγεγραμμένων ΑμεΑ μαθητών, λείπουν:
* 8 θέσεις Ειδ. Εκπαιδευτικού ( κύριος/α εκπαιδευτικός μιας τάξης Ειδ. Δημ. Σχολείου )
* 3 θέσεις Ειδ. Βοηθητικού προσωπικού ( απαραίτητο για την υποστήριξη ΑμεΑ μαθητών που δεν μπορούν καθόλου να αυτοεξυηρετηθούν, ακόμα και στις βασικές τους ανάγκες )
* 1 θέση Λογοθεραπευτή/τριας
* 1 θέση & μισή θέση (πλήρους ωραρίου) εργοθεραπευτή ( επειδή ο ήδη υπάρχων είναι συνδικαλιστής και παρέχει μόνον τις μισές ώρες από όσες ορίζονται για το πλήρες ωράριο )
* 2 θέσεις ψυχολόγου
* 1 θέση κοινωνικού λειτουργού

ΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΩΡΑ ???... μόνον η δ/ντρια & δυο Ειδικές Εκπαιδευτικοί / δασκάλες

>>> Ήδη ειπώθηκε στους γονείς στον αγιασμό ότι τα παιδιά θα πηγαίνουν στο Σχολείο μέρα-παρά μέρα, γιατί 2 άτομα δεν μπορούν να αναλάβουν την ευθύνη να χειριστούν 52 ΑμεΑ μαθητές...!!!


Λίστα κενών στο Ειδ Δημ Σχ Περάματος:

Επί συνόλου 12 εγγεγραμμένων ΑμεΑ μαθητών ( με αρκετές βαριές περιπτώσεις ), λείπουν:

* 3 θέσεις Ειδ. Εκπαιδευτικού ( κύριος/α εκπαιδευτικός μιας τάξης Ειδ. Δημ. Σχολείου )
* 2 θέσεις Ειδ. Βοηθητικού προσωπικού ( απαραίτητο για την υποστήριξη ΑμεΑ μαθητών που δεν μπορούν καθόλου να αυτοεξυηρετηθούν, ακόμα και στις βασικές τους ανάγκες )
* 1 θέση Λογοθεραπευτή/τριας
* 1 θέση εργοθεραπευτή 
* 1 θέση ψυχολόγου
* 1 θέση κοινωνικού λειτουργού
* 1 γυμναστής 

ΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΩΡΑ ???... μόνον η δ/ντρια και ...μια βοηθός ( Ειδ βοηθ. Προσωπικό )

>>> Αν δεν γίνει κάτι σύντομα, ενδέχεται να μη λειτουργήσει το Ειδ Σχολείο!!! 
Στην περίπτωση αυτή, τα ΑμεΑ παιδιά θα πρέπει να εγγραφούν σε πολύ μακρινό Σχολείο από αυτό της περιοχής τους, άρα θα μετακινούνται (?) πλέον της 1 ώρας πριν ή μετά από την έναρξη/λήξη των μαθημάτων... 


ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ: >>> Απλά, δόθηκε η υπόσχεση της Περιφέρειας 
( και στα 2 Ειδ Σχ ... ) Αττικής για κάποιο διαγωνισμό προς το τέλος
Σεπτεμβρίου, με αβέβαια τα οποιαδήποτε χρονικά περιθώρια για το πότε θα υπάρξουν λεωφορεία ή ΤΑΧΙ κλπ

 
Διαβάστε ολόκληρη την καταγγελία:

ΤΡΑΓΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ [Ειδική Αγωγή] & [Ψυχική Υγεία]: 

Η πιο τραγική διαπίστωση σε εμάς, τους γονείς των ΑμεΑ παιδιών, είναι να βλέπουμε να μην γίνεται σεβαστή η ανάγκη για περιφρούρηση των απαραίτητων, επιβεβλημένων από τις Διεθνείς Νομοθεσίες, θεμελιωδών Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων των ΑμεΑ παιδιών/μαθητών. Γιατί όταν βλέπουμε από τη μια μεριά, το να μην περικόπτονται δαπάνες εκατομμυρίων ευρώ για δεύτερης/τρίτης προτεραιότητας αστικά τεχνικά έργα (πχ καλλωπισμοί πλατειών οι οποίες ήδη είναι επισκέψιμες & λειτουργούν σε ικανοποιητικότατο βαθμό!) και από την άλλη, το να στερούνται τα παιδιά μας (με την πρόφαση της “οικονομικής στενότητας”) τον επιστήμονα/εκπαιδευτικό, που θα τα βοηθήσει να αποκτήσουν την ικανότητα της απλής στοιχειώδους επικοινωνίας τους με τον κοινωνικό περίγυρο, τουλάχιστον τρελαινόμαστε..! 
Οι άξονες των άκρως ζωτικών προβλημάτων επιβίωσης των παιδιών μας είναι τρεις, όπως αναφέρουμε παρακάτω...

Α. Η ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΑμεΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΡΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΙΔ ΣΧ ΤΟΥΣ
Υπάρχει μια περίεργη “εμμονή” του Δημοσίου στη χρησιμοποίηση “εργολάβων” (=τουριστικά γραφεία), προκειμένου για τη μεταφορά των ΑμεΑ μαθητών της χώρας. Το γεγονός αυτό έχει σαν αποτέλεσμα η διαμετακομιδή “προς” και “από” το Ειδ. Σχολείο να γίνεται με πολύ προβληματικούς-απάνθρωπους  όρους για τους ΑμεΑ μαθητές. Δηλ., πέρα από τις περιπτώσεις που δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη μετακίνησης, συχνά εκεί όπου υπάρχει μια πρόβλεψη λεωφορείου, χρησιμοποιούνται μεγάλα πούλμαν, μη ικανά να παραλαμβάνουν τα παιδιά από την πόρτα του σπιτιού τους στο οδικό δίκτυο μικρότερων δρόμων της πόλης (όπως είναι ανάγκη να γίνεται στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων). Αν καταλληλότερα οχήματα χρησιμοποιούνταν, δεν θα αναγκάζονταν οι γονείς & τα παιδιά ΑμεΑ να περπατάνε τεράστιες αποστάσεις μέχρι ένα σημείο αναμονής σε κάποια κεντρική λεωφόρο, περιμένοντας μέσα στη βροχή και το κρύο επί ώρα, με το ΑμεΑ παιδί να υπόκειται σε μια αντίστοιχη διαδικασία, την οποία σε πάρα πολλές περιπτώσεις το ΑμεΑ παιδί δεν μπορεί να “αντέξει”, χώρια τον κίνδυνο τραυματισμού του... Με την τωρινή κατάσταση, διατρέχουν τεράστιο κίνδυνο, και ο συνοδός, και το  “ΑμεΑ” παιδί/μαθητής. 

Ο λόγος της επιμονής αυτής “διαφαίνεται”, όταν βλέπουμε να υπάρχει μια ειδική & περίεργα “βολική” συνθήκη αμοιβής των μεταφορέων, που βασίζεται στη χιλιομετρική απόσταση από πόρτα σε πόρτα (μαθητή - Σχολείου), μόνο εικονικά. Το θέμα αυτό (σκάνδαλο) χειρίστηκε μάλιστα πρόσφατα το Σώμα Επιθεωρητών Δημ. Διοίκησης (χειριστής προϊστάμενος, ο κ. Μανιάτης), επιβάλλοντας και κάποιες σοβαρές ποινές σε  εμπλεκόμενα με την κατάσταση αυτή διοικητικά στελέχη της Περιφέρειας Αττικής. Επιπλέον, ο εκάστοτε μεταφορέας, εκτός της καθημερινής διαμετακομιδής, διεκπεραιώνει πολλές επισκέψεις σε εξωσχολικούς προορισμούς. Και εδώ είναι αμφίβολο το “πώς αξιολογείται” η ανάγκη να πάει επίσκεψη σε “κουφούς” καμιά φορά προορισμούς ένα Ειδικό Δημοτικό Σχολείο... (πχ: εκδρομή στην TASTY..???..!!!). Tα κριτήρια και η συχνότητα με την οποία προκαλούνται “ανάγκες χρησιμοποίησης” λεωφορείων ιδιωτών πολλές φορές μέσα στη Σχ χρονιά, είναι εν πολλοίς άγνωστο αλλά και συνάμα αδιαφανές και “περίεργο”. Το κύριο πρόβλημα στα Ειδ. Σχολεία παραμένει επί χρόνια η “εντός των θυρών” μη ορθή λειτουργία τους, αφού ένα παιδί  Ειδικού Σχ είναι σε πολύ μικρό βαθμό ικανό να αξιοποιήσει γνωστικά/εμπειρικά (πχ) μια επίσκεψη σε ένα πολύ εξεζητημένο από γνωστικής πλευράς εξωτερικό περιβάλλον ( δεν υποστηρίξαμε ποτέ ότι πρέπει να καταργηθούν εντελώς οι εξωσχολικές επισκέψεις, μόνον να περιοριστούν στις άκρως απαραίτητες χρήσιμες...)

Τα ποσά αμοιβών των “εργολάβων” ανά την επικράτεια από αυτή την ιστορία είναι εξωφρενικά (~184 εκατ. ευρώ ήταν το αντίστοιχο πρόσφατης Σχ Χρονιάς). Αν υποθέταμε, ότι το συγκεκριμένο έργο τo αναλάμβανε το ίδιο το Δημόσιο υπό προϋποθέσεις (...υπάρχει σχετικό πλάνο...), θα ήταν δυνατόν να παρασχεθούν οι υπηρεσίες αυτές σίγουρα με το μισό (...ίσως και παρακάτω ) κόστος. Η άρνηση να δουλέψει το θέμα έτσι, είναι φανερό ότι γίνεται χάριν εξυπηρέτησης συγκεκριμένων συμφερόντων. Δηλαδή, κάποιος πολιτικός νους προκρίνει, ότι πρέπει να ταξινομούνται οι προτεραιότητες ιεράρχησης των χειρισμών στο θέμα “ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ” με πρώτη στη σειρά την ανάγκη: “...να μη στενοχωρηθεί ο μεταφορέας”. Μήπως το όλο ζήτημα μιλάει μόνο του ????

Β. ΚΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ & ΕΠΙΣΤ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΔΗΜ ΣΧ...
Η παρουσία ενός ειδικού εκπαιδευτικού δίπλα στο ΑμεΑ παιδί είναι τα “μάτια” του προς τον έξω κόσμο... εδώ οι ελλείψεις αλλά και η έλλειψη βούλησης για αποκατάσταση αυτών, είναι τραγικές. Πχ: το Ειδικό Δημ. Σχολείο που εδράζεται στα Καμίνια, λειτούργησε υποστελεχωμένο σε βαθμό 50% κατά το ακαδ. Έτος: 2012-2013, όσον αφορά το Ειδικό Επιστημονικό, ενώ και το κύριο διδακτικό προσωπικό επίσης δεν επαρκούσε αν δούμε την πληρότητα των τάξεων, μετατρέποντας το Σχολείο αρκετά συχνά σε “παρκινγκ παιδιών”. To Ειδ. Δημοτικό Σχολείο του Περάματος κατά την ίδια ακαδ. Χρονιά δεν είχε καθόλου Ειδικό Επιστημονικό προσωπικό, ενώ το αντίστοιχο Ειδ Σχ της Σαλαμίνας πάλι την ίδια χρονιά είχε και αυτό αναγκαστεί να στοιβάξει τα παιδιά σε τάξεις με πιο μεγάλο αριθμό μαθητών από εκείνον που ορίζει η σχετική νομοθεσία (βλ.: Υπ. Απόφαση [ΦΕΚ 2105/30-10-2007], στην οποία αναφέρεται ότι ο μέγιστος αριθμός μαθητών τάξης στα Ειδικά σχολεία που φιλοξενούν παιδιά με αυτισμό οφείλει να είναι 3/τμήμα... Σε πολλές περιπτώσεις τάξεων των άνω Ειδ. Σχ. η ανάλογη συμμετοχή κατηγορίας μαθητών με αυτισμό είναι 5 ή/και άνω συμμετέχοντες). Ενώ είναι εύκολα ορατές & αναγνωρίσιμες  σε πολυάριθμες αρμόδιες καταθέσεις εγγράφων οι νομοθεσίες περί Ανθρ. Δικαιωμάτων (μέχρι και εξώδικο πήγε), που ορίζουν προτεραιότητες προς χρηματοδοτική κάλυψη στους προϋπολογισμούς, μια κορυφαία εκ των οποίων είναι η παροχή εκπαιδευτικών υπηρεσιών κατεξοχήν σε παιδιά-μαθητές που φέρουν και ιδιότητα ΑμεΑ, βλέπουμε τεράστια κονδύλια την ίδια στιγμή να δαπανώνται σε 2ης ή 3ης προτεραιότητας καλύψεις, από την άποψη των προτεραιοτήτων που δίνουν τα Ανθρ. Δικαιώματα στις διάφορες δαπάνες. Πχ:

1. Διαβάζουμε σε ιστοσελίδες του διαδικτύου ότι κατά τη χρονιά 2012:  “...με χρήματα της Περιφέρειας Αττικής έγιναν έργα για το κλειστό του δήμου Παλ. Φαλήρου, την ανάπλαση του γηπέδου του δήμου Καλλιθέας, δυο γήπεδα του δήμου Αθηναίων (Ρουφ και Αλεπότρυπα) με καινούργιο χλοοτάπητα, το γήπεδο του Μοσχάτου με καινούργιο χλοοτάπητα και ετοιμάζεται (...η Περιφέρεια Αττ...) να χρηματοδοτήσει την ανάπλαση του γηπέδου του Αχαρναϊκού, μετά από σχετικό αίτημα του δήμου Αχαρνών. Παραθέτουμε την υπερσύνδεση με τη σχετική ανακοίνωση (λινκ):  http://www.aekvoice.gr/football/item/32683-χρηματοδότηση-με-αιτία-για-τον-ναό
Να αναφέρουμε απλά ότι τα ποσά αυτά, δαπανώμενα υπέρ της Ειδικής Αγωγής, θα ήταν ικανά να λύσουν σε ποσοστό 100% όλα τα προβλήματά της μαζί ( =μετακίνηση μαθητών κενά εκπαιδευτικών ή επιστημονικού προσωπικού >>> για παραπάνω από μια ακαδ. Χρονιές...). 
2. Σε πολύ κοντινή περιοχή με τα δοκιμαζόμενα Ειδικά Σχολεία Καμινίων & Περάματος, μπορεί κανείς να αναγνώσει μια ταμπέλα έργου καλλωπισμού(!!!) μιας πλατείας, όπου ανακοινώνεται δημοσίως ότι θα απορροφήσει χρηματικό ποσό 6.720.610,75€, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ..!!! (Ανάπλαση της Πλ. Μέμου στον Κορυδαλλό). Επιμερίζοντας, λοιπόν, και αφαιρώντας τα ποσά που αναλογούν σε συμμετοχή προγραμμάτων ΕΣΠΑ ή ΦΠΑ στο άνω κονδύλι κλπ, εύκολα μπορούμε να καταλάβουμε ότι η Περιφέρεια δαπανά στη συγκεκριμένη περιοχή χρηματικό ποσό τουλάχιστον 2 εκατ. ευρώ για ...καλλωπισμό, την ώρα που τα παιδιά ΑμεΑ των Ειδικών Δημοτικών Σχολείων σε κοντινή περιοχή, είτε δεν έχουν δασκάλους, είτε κινδυνεύουν από ανεύθυνους χειρισμούς στα θέματα της μεταφοράς τους “προς” και “από” το Ειδ Σχολείο τους...

Είναι προφανές ότι οι διαστάσεις του θέματος έχουν να κάνουν με απέραντο θράσος και ρατσισμό, επιδεικνυόμενο από τους εκπροσώπους της Πολιτείας, τόσο κατά των ίδιων των ΑμεΑ, όσο και των γονιών τους, που κατά τεράστιο ποσοστό είναι (σημειωτέο), άνεργοι. Και για να προλάβουμε όλους όσους πουν: “Μα δεν μπορεί να ακυρωθεί κάτι που έχει ήδη ανατεθεί...”, να υπενθυμίσουμε ότι εκ των υστέρων της ψήφισης προϋπολογισθέντων κονδυλίων για σκοπούς που αφορούν πάλι ΑμεΑ σε περασμένη χρονιά, έχουν με πρωτοβουλία του νυν Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης ακυρωθεί και ανασταλεί προγραμματισμένες εκταμιεύσεις από Υπουργείο (ως εκτέλεση προϋπολογισθείσας δαπάνης), προκειμένου να αναδρομολογηθούν σε άλλο “κέντρο κόστους” τα σχετικά ποσά (βλ.: περίπτωση Υπ. Απόφασης του πρώην Υπ. Οικονομικών, κου Ε. Βενιζέλου, υπ’ αρ.: 15/207, όπως αυτή περικλείεται σε έγγραφο απευθυνόμενο προς την “Γραμματεία Δημοσιονομικής Πολιτικής” του Γεν. Λογιστηρίου του Κράτους: >>> το από 26/08/2011 σχετικό, υπ’ αρ. πρ.: 2/59950/0020). Άρα, δεν υπάρχει το “δε γίνεται”, υπάρχει το “δεν θέλω”...

Γ. ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΔΟΜΩΝ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ...
Ενώ το Ελληνικό Δημόσιο έχει αναλάβει την υποχρέωση (ενώπιον της ΕΕ) να καταργήσει ιδρυματικού τύπου νοσηλευτικά ιδρύματα/κολαστήρια (πχ Δαφνί-Λέρος) και αντ’ αυτού να συγχρηματοδοτεί Δομές που παρέχουν θεραπευτικές υπηρεσίες σε πρόσωπα που πάσχουν από Διαταραχές Αυτισμού/Νοητικής στέρησης κλπ, στα πλαίσια Ειδικού Συμφώνου με την ΕΕ, σήμερα συμβαίνει να λειτουργούν οι δομές αυτές χωρίς το εποπτεύον Υπ Υγείας να έχει αναλάβει την ευθύνη της ορθής εποπτείας τους (δηλ. σύμφωνα με τις αυτονόητες αρχές στοιχειώδους διαχειριστικού ελέγχου ενός ψιλικατζίδικου της γειτονιάς κλπ). Πολλοί υπάλληλοι, δηλαδή, είναι απλήρωτοι εδώ και  πολλούς μήνες, την ώρα που γράφονται τα παρόντα (πχ βλ. προσωπικό του φορέα “Κέντρο Ημέρας Αυτισμού” – ΚΗΜΑ, με έδρα στην οδό Μ. Μπότσαρη στη Δραπετσώνα) ή παρατηρούμε να υπολειτουργούν οι εν λόγω δομές, που φέρουν τη μορφή των ΜΚΟ, ενώ “τρέχουν” οι συμβατικές υποχρεώσεις με την ΕΕ. Το “κουφό”, δε, είναι ότι παράλληλα δαπανήθηκαν εκατ ευρώ στην αξιολόγηση των δομών αυτών, χωρίς να βγουν στον αέρα τα όποια σμπεράσματα!!! Το Κράτος στην ουσία υπεκφεύγει των υποχρεώσεών του εις βάρος των θυμάτων: [ΑμεΑ & εργαζόμενων], οδηγώντας στο αδιέξοδο κατεξοχήν τα ως άνω πάσχοντα ανήλικα παιδιά-μαθητές, τα οποία με την έμμεση μεθοδευμένη “καταστροφή” αυτών των δομών, δεν θα είναι σε θέση να ενταχθούν στον κοινωνικό περίγυρο και να έχουν μια στοιχειωδώς καλύτερη ζωή...

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ:
* Για όλα τα παραπάνω, οι αρμόδιοι/ες είναι ενημερωμένοι/ες ως και με εξώδικο (πρωτοβουλίας γονέων Ειδ Σχ με συντονιστή τον υπογράφοντα), το οποίο έλαβε κατά τον περασμένο Ιανουάριο [Κεντρική Περιφ] ηγεσία, όπου  περιγράφονται:
(A) τόσο οι παραβιαζόμενες Συνταγματικού ή Ανώτατου κύρους Νομοθεσίες
(B) όσο και κάποιες ενδεδειγμένες “πηγές” απορρόφησης κονδυλίων του τρέχοντα προϋπολογισμού, πάντα με κριτήριο τις προτεραιότητες της Νομοθεσίας Ανθρωπίνων Δικ. Το Ελληνικό Κράτος μη αναλαμβάνοντας την αναδρομολόγηση κονδυλίων προς αντιμετώπιση των θεμάτων αυτών, στην ουσία παραβιάζει την Ευρ Νομοθεσία Ανθρ Δικ., καθώς, εκεί ορίζονται αδιαμφισβήτητες προτεραιότητες των Δημοσίων Δράσεων, που κατ’ επέκταση και με βάση την κοινή λογική έπρεπε να τηρούνται και στην κατανομή των δρομολογημένων κονδυλίων από τους όποιους προϋπολογισμούς (Κεντρικούς ή Περιφερειακούς). Οι εντολές για “οικονομία σε πόρους” κλπ δεν νοείται να αφορούν στις πρωτεύουσες κατά τα Ανθρ Δικ κοινωνικές παροχές (βλ και ειδικό ψήφισμα του ΟΗΕ για την Ελλάδα του Ιουνίου 2012). Αντίθετα, είμαστε, όπως περιγράφουμε πάνω, μάρτυρες διοχέτευσης κονδυλίων προς 2ης ή ακόμα και 3ης ή 4ης προτεραιότητας “κοινωνικές ανάγκες” (με κριτήριο κατάταξης σε λίστα προτεραιοτήτων αυτό που τεκμαίρεται από την Ευρ Συνθήκη θεμελιωδών Ανθρ Δικ.) Μπορούμε δηλαδή να ισχυριστούμε με ασφάλεια, ότι εκείνος/η ο/η πολιτικός που ενώ έχει λάβει πλήρη γνώση για τις ως άνω παραλήψεις του/της και παρ’ όλα αυτά αδρανεί, “χορηγώντας” απλόχερα και κατ’ επανάληψη ( =συστηματικά ) τα διάφορα κονδύλια σε κουφούς προορισμούς, όπως περιγράψαμε πριν, δεν είναι παρά: εγκληματίας κατά της Ανθρωπότητας.

* Η διαιώνιση των προβλημάτων αυτών δείχνει άκρατο ρατσισμό, κενό πολιτισμού και σεβασμού στον άνθρωπο, ενώ εξομοιώνει τη διαδικασία της επιδιωκόμενης Ανάπτυξης με την προσπάθεια του Ναζισμού για μια εύρωστη κοινωνία μόνον προνομιούχων κοινωνικών ομάδων... Η σύγκριση των υπό διάλυση δομών του σήμερα με τα όσα συνέβαιναν τότε είναι σχετικά εύκολη.

* Η επίκληση της οικονομικής κρίσης (προκειμένου να μην επιλύονται επί έτη συνεχόμενα τα παραπάνω) είναι πρόφαση εν αμαρτίαις!!! (βλ. δαπανώμενα κονδύλια από την Περιφ. Αττικής) Περαιτέρω, είναι απορία των συνεργαζόμενων περί την Ψυχική Υγεία Φορέων το “γιατί” δεν λειτουργεί μια “ομπρέλα κοινής αναφοράς” των παρεχόμενων υποστηρίξεων ειδικά στα ανήλικα ΑμεΑ ( Υπ Παιδείας Υγείας ), ώστε να υπάρχει πλήρης συνεργασία & κεντρικός έλεγχος των εμπλεκόμενων θεραπευτών/εκπαιδευτικών/μέσων με κάθε ΑμεΑ άτομο μεμονωμένα & ως εκ τούτου, καλύτερη αξιοποίηση/εξοικονόμηση των όποιων παροχών. Οι οικονομίες κλίμακας που μπορούν να προκύψουν είναι εξωφρενικές με το παραπάνω σχήμα, ενώ λείπει μόνον η επίδειξη πολιτικής βούλησης, προκειμένου να αξιοποιηθούν ( υπάρχει πιλοτικό πλάνο κλπ )

* Το πρόβλημα ως σύνολο, όταν επαναλαμβάνεται κατά πολλοστή φορά, έπρεπε να έχει προκαλέσει “κήρυξη κατάστασης έκτακτης ανάγκης” (πχ για την περιφέρεια Αττικής) στη λογική του άμεσου κινδύνου της Δημόσιας Υγείας ( εν προκειμένω των ΑμεΑ: βλ. νομοθεσία συστατική του φορέα της Περιφέρειας Αττ κλπ), ώστε να επιταχθούν προς αποκατάσταση των ως άνω δυσλειτουργιών “μέσα” & “υπηρεσίες”, που λειτουργούν προς εξυπηρέτηση φορέων χωρίς τόσο κατεπείγουσες ανάγκες εντός του Δημοσίου τομέα (...έχει υποδειχθεί στο άνω εξώδικο η νομοθεσία που επιτάσσει όλα τα παραπάνω περί επίταξης κλπ ). Η πάγια άρνηση δρομολόγησης της “Κατάστασης Έκτακτης Ανάγκης” έχει να κάνει με μια διπλή “Γκαιμπελική” προσπάθεια προπαγάνδας, που στόχο έχει:
>>> Το να μη φανεί ότι: διαλύθηκαν οι κοινωνικές παροχές υπό την τρομοκρατία των Μνημονίων
>>> Το να μη φανεί ότι: o εκάστοτε [Περιφερειάρχης-παλαιοκομματικό μετερίζι] του παρελθόντος απέτυχε να χειριστεί αποτελεσματικά τα φλέγοντα αυτά κοινωνικά θέματα ( -> άρα και το αντίστοιχο “υποστηρίζον” πολιτικό κόμμα “απέτυχε” στην επιλογή του για το εν λόγω πολιτικό πρόσωπο κλπ...)


Για να βοηθήσετε στην προσπάθεια των γονιών και των παιδιών να έχουν αξιοπρεπή αντιμετώπιση από την πολιτεία, συνυπογράψτε εδώ:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου