Κυριακή 17 Μαρτίου 2013

Ο θεος να βαλει το χερι του την Τριτη εαν και εφοσον ανοιξουν οι τραπεζες.

Και άλλη καταγγελία για τις τράπεζες στην Ελλάδα και τα ΑΤΜ.

Αναρτήθηκε από τον/την olympiada
Αγαπητοι του Ολυμπια,
Ερχομαι παλι να καταγειλω μια απατεωνια των τραπεζων και τραπεζιτων.
Μετα το σαλο στην Κυπρο για τις καταθεσεις και τις διαβεβαιωσεις των
Ελληνικων αρχων (βλεπε Στουρναρα), πηγα σημερα στην Εθνικη Τραπεζα
της περιοχης μου να κανω αναληψη χρηματων απο το ΑΤΜ.
Με μεγαλη μου εκπληξη διαπιστωσα, βασει αυτων που ελεγε το καντραν,
1) Δεν μπορουσαν να μου δωσουν αποδειξη της συναλλαγης και
2) Αφου ειπα δεν θελω αποδειξη μου ακυρωασν την καρτα και με παρωτρυναν
να παω μεσα να κανω αιτηση για καινουργια καρτα.
Περριτο να πω οτι οχι μονο δεν πηρα χρηματα αλλα μου αφηρεσαν την
δυνατοτητα μελλοντικης αναληψις απο τα ΑΤΜ.
Τωρα θα μου πειτε γιατι δεν μπορω να παω στο γκισε της Τραπεζας.
Θα το κανω αλλα αμφιβαλλω εαν θα μου επιτρεψουν να παρω τα χρηματα μου.
Συμπερασμα, ειναι λωποδυτες οι αρχοντες μας. Ο θεος να βαλει το χερι του την
Τριτη εαν και εφοσον ανοιξουν οι τραπεζες.
Ελεος πια.
Ευχαριστω για τη φιλοξενια.
Καλη Σαρακοστη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger