Σάββατο 2 Μαρτίου 2013

Σοκολάτα με φόντο... τη Σκόπελο

Τον γύρο του κόσμου κάνει το νησί μέσω τηλεοπτικού σποτ γνωστού προϊόντος
 Τον γύρο του κόσμου κάνει κυριολεκτικά το διαφημιστικό σποτ γνωστού προϊόντος, το οποίο γυρίστηκε στη Σκόπελο από Βουλγάρικη εταιρία και προβάλλεται στα μεγάλα τηλεοπτικά δίκτυα όχι μόνο της Ελλάδας, αλλά και του εξωτερικού, της Αμερικής, της Βραζιλίας και του Καναδά.
Η Σκόπελος είναι το νησί όπου o ναυαγός απολαμβάνει γνωστή σοκολάτα με φόντο το απέραντο γαλάζιο, σύμφωνα με το σενάριο του διαφημιστικού σποτ, που γυρίστηκε από την εταιρία παραγωγής «Push-Pull» με σκηνοθέτη τον διάσημο διεθνώς Κάμεν Κάλεφ.
Το συγκεκριμένο προϊόν προβλήθηκε και από τη Βουλγάρικη τηλεόραση, σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό, ενώ τα γυρίσματα, που διήρκεσαν πέντε μέρες, πραγματοποιήθηκαν στις παραλίες Καστάνη και Βελανιώ της Σκοπέλου. Το πολυμελές συνεργείο απαρτίζονταν από 26 άτομα, τα οποία έμειναν πολύ ικανοποιημένα από τη φιλοξενία, δηλώνοντας παράλληλα εντυπωσιασμένα από τις φυσικές ομορφιές του νησιού.

Πρόκειται για την ίδια εταιρία παραγωγής που είχε επίσης πραγματοποιήσει γυρίσματα στην Σκόπελο, για την διαφήμιση ελληνικού προϊόντος ποτοποιΐας, το οποίο προωθήθηκε στην Βουλγαρία.  Η ευρύτατη προβολή του διαφημιστικού σποτ θεωρείται εξαιρετικά σημαντική και όπως εκτιμάται από τους ιθύνοντες της Σκοπέλου, θα συμβάλει τα μέγιστα στην μελλοντική αύξηση του συνολικού αριθμού των τουριστών που θα κινηθούν προς την συγκεκριμένη κατεύθυνση.
Όπως υπογραμμίζει μάλιστα ο αντιδήμαρχος Σκοπέλου και πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής, Κωνσταντίνος Σκούρας «το συγκεκριμένο σποτ μας άνοιξε δρόμους προβολής μέσω της Βουλγάρικης τηλεόρασης».
Στη διάρκεια της πρόσφατης διεθνούς τουριστικής έκθεσης της Σόφιας, ο κ. Σκούρας παραχώρησε συνέντευξη σε μεγάλο κανάλι της Βουλγαρίας, όπου μίλησε για τον αντίκτυπο του «Μάμα μία» στην γενικότερη εξελικτική πορεία της Σκοπέλου και τους γάμους που τελούνται στο νησί.
Στο μεταξύ, υπάρχει έκδηλο ενδιαφέρον τόσο από τηλεοπτικά συνεργεία προκειμένου να πραγματοποιήσουν γυρίσματα στο νησί, όσο και από την πλευρά των τουριστών. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Σκούρας «υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον για την Σκόπελο ήδη από την περίοδο του Πάσχα».
 Παράλληλα όμως, συνεχίζονται με πολύ ικανοποιητικούς ρυθμούς οι προκρατήσεις μελλονύμφων, οι οποίοι επιθυμούν να τελέσουν τους γάμους τους στο νησί στην διάρκεια της φετινής σεζόν. Στους στόχους μάλιστα των επικεφαλής του νησιού είναι η αναβίωση του γάμου «αλά Μάμια μια» και η καταγραφή του, προκειμένου να προωθηθεί προς κάθε κατεύθυνση.
Η παραπάνω πρωτοβουλία εντάσσεται στον κύκλο των εκδηλώσεων που θα πραγματοποιηθούν τον Σεπτέμβριο, με αφορμή τα γυρίσματα της ταινίας, η οποία προσδοκάται ότι θα επιφέρει ακόμη περισσότερα μελλοντικά οφέλη στο νησί.
ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΥΔΡΑΙΟΥ
Ταχυδρόμος, Πανθεσσαλική Εφημερίδα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger