Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013

«Μεγάλωσα χωρίς να φοράω ρούχα» (pic)

«Μεγάλωσα χωρίς να φοράω ρούχα» (pic)Στα 55 της η Paula Hamilton τα έβγαλε όλα!
Στα 55 της χρόνια η Paula Hamilton μπορεί να ανταγωνιστεί πολλές νεότερές της!
Η Hamilton είναι πρώην μοντέλο και διαγωνιζόμενη του «Celebrity Big Brother».
«Μ' αρέσει να είμαι γυμνή και να θαυμάζω το σώμα μου. Μεγάλωσα χωρίς να φοράω ρούχα!», είπε και από την άνεση που έχει στο φακό ενώ δεν φορά τίποτα, μάλλον πρέπει να την πιστέψουμε.

Πώς διατηρεί τη σιλουέτα της; To μυστικό είναι η γιόγκα! «Ανακάλυψα τη γιόγκα πριν έξι χρόνια και μου έχει χαρίσει κορμί έφηβης. Κάνω γιόγκα και διαλογισμό 20 λεπτά το πρωί και άλλα 20 λεπτά τη νύχτα και με κάνει να αισθάνομαι τονωμένη και γεμάτη ενέργεια», λέει.
Και πώς κρατιέται ευλίγιστη; «Έχω απίστευτη ευλυγισία και χρησιμοποιώ τα δέντρα για να βελτιώνω τα ακροβατικά μου», απαντά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger