Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

Όχι ρε μαλάκα Διάβασα κάπου σήμερα λέει, ότι όσοι έχουν ανασφάλιστο όχημα θα περιμένουν το πρόστιμο στο σπίτι. Ποιο αρρωστημένο μυαλό το σκέφτηκε αυτό ήθελα να ήξερα μα την Παναγία δηλαδή!

Όχι ρε μαλάκα 

Διάβασα κάπου σήμερα λέει, ότι όσοι έχουν ανασφάλιστο όχημα θα περιμένουν το πρόστιμο στο σπίτι. Ποιο αρρωστημένο μυαλό το σκέφτηκε αυτό ήθελα να ήξερα μα την Παναγία δηλαδή!
Ρε μαλάκα, ρε καραγκιόζη πολιτικέ της πλάκας, έχω ένα αμάξι και μια μηχανή που τα έχω στο δικό μου γκαράζ, στο ιδιωτικό μου γκαράζ που το δηλώνω στο γαμημένο Ε9 και που με φορολογείται και γι΄αυτό, και επειδή με κάνατε μετανάστη ΕΣΕΙΣ με τις πολιτικές σας δεν τα μετακινώ  καθόλου, γιατί να έχω πρόστιμο?
Μπορεί να το έχω τρακάρει και να περιμένω να μαζέψω λεφτά.  Μπορεί να μην έχω βενζίνη να το μετακινήσω, και επειδή πάλι με τις δικές σας μαλακίες δεν μπορώ να το πουλήσω το έχω κάτω από το σπίτι μου και σαπίζει. Μπορεί να έχω κάλο στο μυαλό ρε νούμερα του κερατά και να θέλω να το βλέπω για να θυμάμαι τι είχα κάποτε, και τι έχασα από τις δικές σας μαλακίες ξανά. Ξέρετε πόσα ( μπορεί ) έχω να σας πω? Ατελείωτα!
Αλλά όχι, όχι δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα. Αυτό γίνετε για όφελος των ασφαλιστικών και μόνο! Γιατί πίσω από τις ασφάλειες είναι οι τράπεζες, και πίσω από αυτές είναι το κωλοκράτος που μεγάλωσα. Και οι ασφάλειες έχουν χάσει πολλά λεφτά, και χάνουν καθημερινά. Πώς θα στηρίξουν το σύστημα άμα δεν μας αδειάσουν και την τελευταία σταγόνα από το αίμα μας?  Αυτό δεν είναι χούντα? Δεν είναι χούντα όταν ο κάθε σκατόμυαλος μας επιβάλει ότι θέλει όποτε θέλει και με όποιον τρόπο το θέλει?
Ποια η διαφορά της σημερινής χούντας με την εποχή του Παπαδόπουλου?
Επειδή έχω την ελευθερία του λόγου να τους γαμοσταβρίζω ποιο ελεύθερα? Επειδή δεν κρύβω την εφημερίδα μου κάτω  από την μασχάλη όπως κάνανε παλιά?
Η χούντα λοιπόν σε κανέναν λαό δεν αξίζει και σε κανέναν λαό δεν αρέσει. Εύχομαι όταν θα αγανακτήσει αυτός ο κοιμισμένος λαός πραγματικά, να μην έχετε προλάβει να έχετε φύγει, γιατί τότε δε θα σας γλυτώσει τίποτα, ούτε ο στρατός ούτε η αστυνομία. Οργή λαού φωνή Θεού, είναι μια Ελληνική παροιμία, και τις παροιμίες μας δεν τις βγάλαμε τυχαία.
AATON

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger