Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

Πολιτικός αμοραλισμός

Οταν τα φραξιονιστικά τερτίπια βαφτίζονται ρηξικέλευθη πρόταση. Είπε ο Τσίπρας στη Συνδιάσκεψη του ΣΥΡΙΖΑ:

«Και ειδικότερα, ο ρόλος ο δικός μου δεν είναι ούτε να επιβάλλω, ούτε να καταστέλλω τις νοοτροπίες ή τις συνήθειες του χθες. Ο ρόλος μου είναι να δημιουργώ νέα υποδείγματα για το αύριο. Οχι να τα επιβάλλω. Να δημιουργώ υποδείγματα και να πείθω.Γι’ αυτό, λοιπόν, αποφάσισα, για λόγους συμβολικούς, να βάλω ένα μικρό λιθαράκι στη δημιουργία ενός νέου υποδείγματος. Να είμαι εγώ όχι πρώτος μεταξύ ίσων. Ισος μεταξύ ίσων. Να μην κάνω χρήση της απευθείας, αριστίνδην εκλογής μου στη νέα Κεντρική Επιτροπή μέσα από τους 75 που θα ορίσουν οι συνιστώσες, αλλά να θέσω υποψηφιότητα εκλογής στη νέα Κεντρική Επιτροπή. Αλλά να κριθώ και εγώ ως ίσος προς ίσους με όλους τους άλλους συντρόφους και συντρόφισσες. Αυτό θέλω να είναι ένα μήνυμα ισονομίας, ένα μήνυμα δημοκρατίας, ένα μήνυμα ανακλητότητας, ένα μήνυμα ενότητας, ένα μήνυμα αποφασιστικότητας να αλλάξουμε, να πάμε μπροστά στηριζόμενοι στη βούληση των πολλών».

Τι είχε γίνει στην πραγματικότητα; Το Αριστερό Ρεύμα είχε ανακοινώσει ότι θα καταθέσει χωριστή λίστα. Οπότε η φράξια Τσίπρα, για να μαζέψει τους ταλαντευόμενους συνέδρους και να περιθωριοποιήσει το ΑΡ, αποφάσισε να τεθεί ο ίδιος ο Τσίπρας επικεφαλής της προεδρικής λίστας. Από άποψη φραξιονιστικής πολιτικής αυτό είναι απολύτως νόμιμο. Οταν όμως βαφτίζεται «νέο υπόδειγμα», «μήνυμα ισονομίας» και τα λοιπά ηχηρά παρόμοια, δεν έχουμε παρά ένα ακόμη δείγμα πολιτικού αμοραλισμού και σαλταδορισμού, μια ακόμη προσπάθεια εξαπάτησης του ελληνικού λαού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger