Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012

Γραμμα του Β.ΚΟΥΤΣΙΜΠΕΛΑ από τις φυλακές Τρικάλων

Με αφορμή το επερχόμενο δικαστήριο του συντρόφου Β.ΚΟΥΤΣΙΜΠΕΛΑ που είναι προφυλακισμένος από τις 5-4-12 για την υπόθεση των επιθέσεων με γκαζάκια στα Τρίκαλα σας παραθέτουμε το κείμενο όπως ακριβώς μας το έστειλε από την πτέρυγα Δ2 των φυλακών Τρικάλων.
      "Το δικαστήριο βγήκε,μικτό ορκωτό στη Λάρισα 6-3-13.Μπάτσοι και δικαστές στο μεγαλείο τους.Καλέσαν 8 μάρτυρες κατηγορίας,δυο λίτες και ένας από την ομάδα ΔΙΑΣ.Και ο ρουφιάνος Γιώργος Ζαφείρης(ενα τσιράκι των μπάτσων,έχει δώσει τα μισά Τρίκαλα για μια "δόση",και την μάνα του ακόμα πουλάει).Δεν ντράπηκε να με αποκαλεί ΦΙΛΟ ΤΟΥ!Θα τον περιμένω και αυτόν στο δικαστήριο,να δω καί εκεί πόσο θάρρος έχει!Άλλοι δύο μάρτυρες κατηγορίας που ήταν αυτόπτες καί ήρθαν τετ-α-τετ με τόν δράστη δέν τούς είχαν καλέσει μέχρι τώρα να καταθέσουν.Ειδικά η δεύτερη μάρτυρας που έχει πεί στούς μπάτσους ότι στο τετ-α-τετ που είχε με τον δράστη:''HTAN METΡΙΟΥ
ΑΝΑΣΤΗΜΑΤΟΣ,ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΜΗΧΑΝΑΚΙ".Το μηχανακι κατ΄αρχήν μου το είχε πάρει η ασφάλεια λίγες μέρες πρίν δίοτι δεν είχα τα απαραίτητα έγγραφα μαζί μου σε έλεγχο της τροχαίας,καί όταν κατάφερα να το πάρω  το βρήκα με ζημιές και ήταν αδύνατη η κυκλοφορία του!Δεν την καλέσαν ποτέ την κυρία μάρτυρα σε κατ΄αντιπαράθεση εξέταση μαζί μου.Με συνοπτικές διαδικασίες με κρίναν ενοχο μπάτσοι καί δικαστές,και με προφυλακίσαν.Ούτε στο νοσοκομείο δεν με αφήσαν να παω,ούτε ιατροδικαστής να με δεί που αιμοραγούσα απο τα απανωτά χτυπήματα κατά την σύλληψη μου.Οι βασανιστές μου λίτες είχαν πλήρη κάλυψη απο τούς δικαστές.Ακόμα γελάω με τις λέξεις που μου είπε η εισαγγελέας:"Σαράντα δυο χρονών και τώρα μου τον φέρατε;ΜΕΣΑ-ΜΕΣΑ!".Εγώ απο την μεριά μου έχω αρνηθεί όλες τις κατηγορίες και τους εμπρησμούς που μου αποδίδονται,το μόνο που αποδέχτηκα ήταν τα κείμενα που αναρτήθηκαν στην σελίδα σας.Παρεκινούσα λέει (με τα κείμενα μου)τον Τρικαλινό λαό να ξεσηκωθεί καίγοντας την νομαρχία και τον δήμο,λες και βαζουμε κανέναν με ζόρι να τα διαβάσει και να αφωμοιώσει!Δεν πειράζει όλα θα τα πούμε στο δικαστήριο.Εχω καλέσει και εγώ 6 μάρτυρες υπερασπίσεως και φυσικά την νεολαία του χωριού μου.Δυστυχώς απο χρήματα δεν παίζουν και αν το "εύσπλαχνο" ελληνικο κρατος δεν ορίσει απο την έδρα συνήγορο θα αναγκαστώ να υπερασπιστώ μονος τον ευατό μου.Αυτά τα λίγα. 

       Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ..... 


Β.ΚΟΥΤΣΙΜΠΕΛΑΣ 
Δ2 ΠΤΕΡΥΓΑ ΚΛΕΙΣΤΩΝ ΦΥΛΑΚΩΝ ΤΡΙΚΑΛΩΝ     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger