Εξαιρετική ήταν η ιδέα του ΕΟΤ να προωθήσει τον ελληνικό τουρισμό με ένα βίντεο που είναι γυρισμένο στο Λονδίνο. Το φετινό μήνυμα της διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ στους Βρετανούς τουρίστες είναι να κάτσουν στη Βρετανία ή να επισκεφτούν το Λονδίνο, αφού εκεί υπάρχουν πια
χιλιάδες Έλληνες μετανάστες -οπότε θα είναι σαν να έχουν επισκεφτεί την Ελλάδα- ενώ θα γλιτώσουν και τα αεροπορικά εισιτήρια.

Η κυρία Κεφαλογιάννη υποστήριξε πως συμμετείχε στο βίντεο της διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ, αφενός για να δουν οι Βρετανοί πως η υπουργός Τουρισμού της Ελλάδας προτιμάει την Βρετανία και να πειστούν να μείνουν εκεί, και αφετέρου επειδή -εξαιτίας της χρεοκοπίας της χώρας μας- δεν υπήρχαν αρκετά λεφτά για
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου