Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

Σήμα κινδύνου για την ακτοπλοΐα

 ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ

Δυσοίωνη είναι η κατάσταση και στην ακτοπλοΐα. Υστερα από δεκαετίες στην αγορά των Επτανήσων, η Στρίντζης Ferries «έδεσε» τα δύο πλοία της με τα οποία πραγματοποιούσε τη σύνδεση Πάτρα - Κεφαλλονιά - Ιθάκη. Επίσης, οι γραμμές των Δωδεκανήσων έμειναν να εξυπηρετούνται με δύο πλοία από τρία που ήταν πέρυσι, η γραμμή Σάμου - Ικαρίας μένει χωρίς καθημερινή σύνδεση με τον Πειραιά μετά την αποδρομολόγηση του «Νήσος Μύκονος», ενώ μειώνονται τα πλοία και προς Χίο - Μυτιλήνη. Παράλληλα, πολλές ακτοπλοϊκές εταιρείες οφείλουν στους ναυτικούς τους δεδουλευμένα από ένα έως και πέντε μήνες, ενώ λέγεται ότι πλέον μόνο δύο επιχειρήσεις από το σύνολο της αγοράς εξυπηρετούν κανονικά τα δάνειά τους. Οι ακτοπλόοι
φοβούνται ότι κάθονται πάνω σε μία ωρολογιακή βόμβα, που μπορεί να σκάσει άμεσα, και πάντως δεν είναι βέβαιοι ότι μετά τον Φεβρουάριο θα μπορούν να κινούν τα πλοία τους αν οι μέτοχοί τους, μεταξύ των οποίων και τράπεζες, δεν δεχθούν να ρίξουν νέα κεφάλαια στα ταμεία τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger