Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

Σχετικά με ερώτηση φίλου και αναγνώστη για την κατάσταση στην Σκόπελο ανοιχτή επιστολή του skopelosnews



Φιλέ μου δεν ξεχνάμε τίποτα ,αν αργούμε να αναρτήσουμε θέματα είναι λόγο δουλειάς σκότα δουλεία δηλαδή ευτυχώς που έχουμε τους σκοπελίτες αλλά εγώ δεν έχω και όλους πόρους όπως γνωρίζετε δεν βάζουμε διαφήμισης και αν βάζουμε είναι μόνο για επιχείρησης δωρεάν έτσι λοιπόν εκτός από ένα μαγαζί που είναι με ενοίκιο ,άρα θα μας καταλάβετε τι περνάμε .θέλω να ευχαριστήσω πραγματικά από τα βαθύ της καρδίας μου όλους τους σκοπελίτες για την συμπαράσταση που μου δείχνουν και την ηθική πάνω από όλα διότι ο πόλεμος που δέχομαι δεν έχει τελειωμό πριν λίγο μου ήρθε άλλη επιστολή από τον δήμο που πρέπει να απολογηθώ διότι θα μου αφαιρέσουν την άδεια άκουσον άκουσον για πολεοδομική παράβαση του 1988 που τελικά δεν είναι παράβαση είχε όλες της άδειες ο ιδιοκτήτης  και καμία σχέση βεβαία εμείς με το θέμα αφού το 2008 ήρθαμε εδώ άσε να μην αναφέρουμε της αγωγές που δέχομαι αλλά όπως γνωρίζετε στα @@@ μου όλα αυτά αλλά κάποια στιγμή η υπομονή έχει και τα όρια της
Τώρα για τα αυτοκίνητα παραμένουν μέσα στο νησί τίποτα δεν αλλάζει δυστυχώς  τα πάντα πάνε στο χειρότερο αφού έχουν παραλύσει τα πάντα στην Ελλάδα και στην σκόπελο
Σας υποσχόμαστε θα είμαστε διπλά στους αδύνατους και τους κατατρεγμένους  δεν θα σκύψουμε ποτέ δεν θα σας προδώσουμε ποτέ .
Υ/Γ είμαστε λίγο ανεκτικοί αυτό το διάστημα για να μην μας θεωρήσουν υπευθύνους για την πτώση του τουρισμού φέτος  και για να βοηθήσουμε με τον τρόπο μας την κατάσταση  στο νησί μας 
ΗΛΙΑΣ Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger