Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

ΡΕ ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ Η ΣΚΟΠΕΛΟΣ .... Βοήθεια από τον Μπουτάρη ζητεί η Σκόπελος

Στην υποστήριξη του Γιάννη Μπουτάρη για την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τις βόρειες Σποράδες και την παροχή τεχνικής βοήθειας ελπίζει ο δήμαρχος Σκοπέλου Γιώργος Μιχελής
της Άννης Καρολίδου

Σε ανοικτή γραμμή επικοινωνίας και συνεργασίας, είναι ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης, με τον δήμαρχο Σκοπέλου Γιώργο Μιχελή, με βασικό θέμα την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τις βόρειες Σποράδες αλλά και την παροχή τεχνικής βοήθειας στον νησιωτικό ΟΤΑ.

Άμεσο και παραγωγικό τρόπο επικοινωνίας έχουν οι δύο άνδρες της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, με ρίζες και εμπειρία δεκαετιών στο χώρο της ιδιωτικής οικονομίας και της αγοράς.

«Ελπίζουμε στην υποστήριξη του Γιάννη Μπουτάρη και του δήμου Θεσσαλονίκης. Η οικονομία της Σκοπέλου περίμενε να λειτουργήσει η απευθείας ακτοπλοϊκή σύνδεση με Θεσσαλονίκη, κάτι που τελικά δεν έγινε, επιδεινώνοντας τη μεγάλη πτώση στη τουριστική κίνηση, που φέτος καταγράφει μείωση της τάξης του 40% σε σχέση με πέρυσι, όταν και το 2011 τα πράγματα ήταν πολύ δύσκολα, αφού η πτώση ήταν κοντά στο 30% σε σύγκριση με το 2010», δήλωσε στη Voria.gr ο νυν δήμαρχος Σκοπέλου και πρώην τραπεζίτης.

Ο Γιάννης Μπουτάρης, δηλώνει  στη Voria.gr, έτοιμος, στο επόμενο διάστημα, από κοινού με το δήμαρχο Σκοπέλου, να διαμορφώσουν μία κοινή ατζέντα συνεργασίας, ενώ τονίζει ετοιμότητα για την παροχή τεχνογνωσίας για την καλύτερη οργάνωση των υπηρεσιών του δήμου Σκοπέλου.

Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε με τον Γιάννη Μπουτάρη, o Γιώργος Μιχελής τόνισε ότι ήδη διερευνήθηκε η δυνατότητα εξασφάλισης χρηματοδότησης για την προμήθεια πλοίου γραμμής που θα συνδέει τη Σκόπελο με λιμάνια της ηπειρωτικής Ελλάδας.

«Μας χρηματοδοτούν για την κατασκευή πάρκινγκ, όταν ο κρίσιμος παράγοντας για την οικονομία του νησιού είναι ο τουρισμός. Ο δήμος, με τις περικοπές στις χρηματοδοτήσεις που έχουν γίνει, ίσα που μπορεί να καλύπτει τη μισθοδοσία και, με κάποιες καθυστερήσεις, τις δαπάνες για βασικές προμήθειες. Η Θεσσαλονίκη, με δεδομένο το ενδιαφέρον του Γιάννη Μπουτάρη και των εκεί τοπικών φορέων για την τόνωση της τουριστικής κίνησης, μπορεί να ασκήσει πίεση για την σύνδεση Θεσσαλονίκης – βορείων Σποράδων αλλά, πιθανώς για την ένταξη της Σκοπέλου στα προγράμματα κρουαζιέρας των ξένων εταιρειών που πιάνουν και στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης», προσθέτει ο κ. Μιχελής.

Σε μία πολύ δύσκολη χρονιά για τον τουρισμό, ισχυρό πλήγμα δέχθηκαν οι μικρομεσαίες Σκοπελίτικες επιχειρήσεις, από την κατάργηση του κοινωνικού τουρισμού που ήρθε σαν συνέπεια της κατάργησης του Οργανισμού Εργατικής Εστίας.  Το μέγεθος του πλήγματος είναι πολύ μεγάλο, αφού περίπου το 60% της τουριστικής κίνησης στο νησί, καλυπτόταν από τον κοινωνικό τουρισμό.

«Υποστήριζα και υποστηρίζω τη θέσπιση του πόρου για την Τοπική Αυτοδιοίκηση, για να μπορέσουμε να έχουμε αυτόνομη οικονομική διαχείριση. Έτσι όπως έχουν τα πράγματα, ένας μικρός δήμος, όπως της Σκοπέλου, δεν έχει υποδομές για να προσελκύσει ιδιωτικά κεφάλαια, με την παραχώρησή τους. Αντιμετωπίζουμε οικονομική ασφυξία και πρέπει τουλάχιστον να μπορέσουμε να εξασφαλίσουμε, στο πλαίσιο συνεργασιών μεταξύ των ΟΤΑ, κάποια προοπτική για τις τοπικές κοινωνίες», καταλήγει ο δήμαρχος Σκοπέλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger