Τρίτη, 17 Ιουλίου 2012

ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ Νέα 48ωρη από σήμερα

Συγκέντρωση στις 9.30 π.μ. στο υπουργείο Οικονομικών
Νέα διαδήλωση έξω από το υπουργείο Εργασίας έγινε χτες το πρωί από τους εργαζόμενους των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά στα πλαίσια 24ωρης απεργίας, ενώ από σήμερα συνεχίζουν τον αγώνα τους με 48ωρη απεργία και συγκέντρωση στις 9.30 σήμερα το πρωί στο υπουργείο Οικονομικών. Οι εργαζόμενοι παλεύουν για να πάρει πίσω η εργοδοσία των αραβογερμανικών μονοπωλίων το επαίσχυντο μέτρο της εκ περιτροπής εργασίας με μία μέρα δουλειά τη βδομάδα που έχει επιβάλει από τις 18 Απρίλη και θα συνεχιστεί μέχρι τον Οκτώβρη, ενώ από την περασμένη βδομάδα οι εργαζόμενοι βρίσκονται αντιμέτωποι και με την προσπάθεια της συγκυβέρνησης να τεμαχίσει και να συρρικνώσει δραστικά το ναυπηγείο, προωθώντας την εκποίηση των περιουσιακών στοιχείων του εμπορικού του τμήματος, το οποίο είναι κλειστό από το Σεπτέμβρη του 2010 με απόφαση της Ευρωπαϊκής Ενωσης.
Στα πλαίσια της χτεσινής κινητοποίησης στο υπουργείο Εργασίας συνδικαλιστική αντιπροσωπεία των εργαζομένων συναντήθηκε με τον υφυπουργό Εργασίας Ν. Παναγιωτόπουλο χωρίς να πάρουν καμία απάντηση.
ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ ψάχνουν... φερέγγυους επιχειρηματίες
Ταυτόχρονα η πλειοψηφία ΠΑΣΚΕ, ΔΑΚΕ του σωματείου «ΤΡΙΑΙΝΑ» κάτω από το βάρος των εξελίξεων, τις αγωνιστικές διαθέσεις των εργαζομένων και τις παρεμβάσεις της αγωνιστικής παράταξης αποφάσισε μεν απεργιακές κινητοποιήσεις, όμως εξακολουθεί να υπονομεύει τα συμφέροντα των εργαζομένων, καλλιεργώντας την αυταπάτη ότι η κυβέρνηση μπορεί να δώσει λύσεις και ότι υπάρχουν και... φερέγγυοι επιχειρηματίες. Προβάλλει ως «μόνη λύση» τον «Ενιαίο Φορέα Ναυπηγικής Βιομηχανίας (ΕΦΟΝΑΒΙ)» υπό τον έλεγχο κάποιου «υγιή» επιχειρηματία, αποκρύβοντας ότι η πρόταση επί της ουσίας οδηγεί σε συγχώνευση ναυπηγείων, μείωση των θέσεων εργασίας και χτύπημα των εργασιακών δικαιωμάτων.
Ο Θ. Κούτρας εκπροσωπώντας στη διοίκηση του σωματείου την παράταξη «Εργοστασιακή Επιτροπή Ναυπηγείων Σκαραμαγκά», ενταγμένη στη δύναμη του ΠΑΜΕ, σχολίασε σχετικά: «Για την αντιμετώπιση του προβλήματος χρειάζονται μαζικές κινητοποιήσεις που να στρέφονται στην καρδιά αυτής της πολιτικής. Δεν μπορεί μια από τις πιο βαριές βιομηχανίες να παραμένει στο έλεος. Η εργοδοσία έχει πάρει πάνω από 500 εκατ. ευρώ τον τελευταίο χρόνο και τα αποτελέσματα είναι οι εργαζόμενοι να είναι απλήρωτοι και να καταστρέφονται τα ναυπηγεία και οι υποδομές τους. Ο ελληνικός λαός έχει πληρώσει πάνω από 4 δισ. για τα υποβρύχια τα οποία τώρα καταστρέφονται. Προτείνουμε μαζικές κινητοποιήσεις, έκτακτη γενική συνέλευση και απεργία διαρκείας. Σήμερα αν όλοι οι εργαζόμενοι σε όλα τα ναυπηγεία, στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη και στις επιχειρήσεις του κλάδου, δεν συντονίσουν τα βήματά τους, δεν μπορεί να δοθεί λύση. Μαραζώνει ολόκληρη η ναυπηγική βιομηχανία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου