Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

Αγαπούλα, άσε την κουκούλα.

Γιατί είναι σκυθρωπή η μουτράκλα σου, Προεδράρα μου; Μήπως δεν σε πότισαν, δεν σου έβαλαν καινούριο χώμα, μήπως δεν σου έριξαν λίπασμα γλαστρούλα μου; Τι είναι παπούλη μου; Πες μου και με τρώει η αγωνία και το χέρι μου.

Ο Αλέξης και η Αλέκα Κάρολε, δεν  έρχονται να σου μιλήσουν, όχι γιατί δε σε αγαπάνε, δεν γουστάρουν τους άλλους. Γιατί τα πόδια του Σαμαρά, του Βενιζέλου και του Κουβέλη βρωμάνε μνημονίλα. Τι θα πει, δε σου μυρίζει τίποτα εσένα; Τα φυτά εσωτερικού χώρου δεν έχουν μύτη.
Μα κι αυτοί θέλουν σώνει και καλά το Αλέξη μαζί τους. Πριν τις εκλογές, ούτε που γύριζαν να το κοιτάξουν. Σύριζα να περνούσε δίπλα τους, γύριζαν το κεφάλι. Αμ έτσι πες μου. Ετοιμάζει ληστεία η συμμορία και ψάχνουν τσιλιαδόρο. Και μετά να του τα ρίξουν πάνω του. «Μαζί τους κλέψαμε». Είπα και εγώ. Τέτοιος έρωτας ξαφνικά.  
Εμένα το λες, ότι έχεις γραμμάτια ανεξόφλητα στο ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ; Αμ εγώ στην Τράπεζα; Βράστα κι άστα. Το ξέρω παππούλη μου, ότι έχεις υποχρέωση στο Σαμαρά και το Βενιζέλο, αλίμονο.  Αλλά σαν Πρόεδρος της δημοπρασίας δεν έχεις και μια μικρούλα, να τόση δα, υποχρέωση στον Ελληνικό Λαό; Okay, έχεις απόλυτο δίκιο. Αν αποφάσιζε ο λαός, δεν θα ήσουν στο Προεδρικό Μέγαρο αλλά στο σπίτι σου στο χωριό. Σωστά, να λέμε και του παρέδρου το δίκιο.
Τι λέτε να κάνετε τώρα; Καλά το ξέρω, ότι θα τον πιούνε οι Μνημονιακοί στις εκλογές. Άλλο σε ρωτάω. Α, σκέφτεστε να μην κάνετε, να κάνετε «κολπάκια». Πως δεν καταλαβαίνω, αν γίνουν εκλογές, θα χάσεις τον Αντώνη και τη Βαγγελιώ, καταλαβαίνω πάρα πολύ καλά. Όμως πρόσεξε, γιατί θα καταλάβει και ο λαός και τότε θα σου πέσουν τα φύλλα, φυτό μου, κατάλαβες; 
Και δεν πλύθηκε κι ο Μιχαλολιάκος στα κανάλια, που να τον βάλετε έτσι στην κυβέρνηση. Τώρα έβαλαν την πρόπλυση. Αργήσατε.  
Αν δεν πιάσουν τα κολπάκια, θα ρίξετε στον Αλέξη ευθύνες για την ακυβερνησία!; Καλά αγάπη μου, ο πνιγμένος από τα γκάλοπ του πιάνεται. 
ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger