Τρίτη 10 Απριλίου 2012

ΑΝΤΑΡΣΥΑ: Αλληλεγγύη στους ναυτεργάτες.

Ο αγώνας τους είναι αγώνας όλων των εργαζομένων


 
Μήνυμα αγωνιστικής αλληλεγγύης απευθύνει στους ναυτεργάτες η ΑΝΤΑΡΣΥΑ και εύχεται κάθε επιτυχία για τη 48ωρη απεργία της ΠΝΟ. Η απεργία αυτή είναι μια μάχη ενάντια στην πολιτική κυβέρνησης-ΕΕ-ΔΝΤ που μετατρέπει τους εργαζόμενους σε σύγχρονους σκλάβους με μισθούς πείνας, χωρίς δικαιώματα, με διαλυμένο το ασφαλιστικό σύστημα. Αυτό προκαλεί και το μένος των εφοπλιστών και των εργοδοτικών φορέων. Από κοντά και οι φορείς της τουριστικής βιομηχανίας με τα υπερκέρδη από τις θέσεις μαύρης, ανασφάλιστης και κακοπληρωμένης εργασίας.
Αυτά τα συμφέροντα που στρέφονται ενάντια στην κοινωνική πλειοψηφία υπηρετεί η κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, έτσι εξηγείται το μένος της υπουργού Διαμαντοπούλου, γνωστής για το καταστροφικό έργο στην παιδεία και τα αντιδημοκρατικά ξεσπάσματα.
Περισσεύει η υποκρισία όταν υπουργοί, εφοπλιστές και παπαγαλάκια των συμφερόντων τους μιλάνε για αποκλεισμό των νησιών. Τα νησιά τα έχουν αποκλείσει οι επιδοτούμενοι εφοπλιστές με την τρίτη αύξηση των εισιτηρίων σε ένα χρόνο, στο 25% αυτή τη φορά και τα αραιά δρομολόγια από σαπιοκάραβα 40 ετών Δεν είναι τυχαία η αγωγή της εταιρίας ΝΕΛ ενάντια στο δήμαρχο Λήμνου, που στρέφεται ενάντια στον αγώνα των κατοίκων του νησιού ενάντια στον αποκλεισμό που ουσιαστικά επιβάλλει η εταιρία. Τους αγρότες τους εξοντώνει η μεγάλη τιμή μεταφοράς του αγροτικού προϊόντος.
Είναι πολιτική απάτη τα περί διάλογου όταν δεν υπάρχει αντικείμενο, αφού η συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ απλά καλεί τους ναυτεργάτες να υποχωρήσουν, Εξάλλου νομοθετούν με (ν)τροπολογίες καθημερινά: διάλυση των εργασιακών σχέσεων μέσω της άρσης του καμποτάζ και διάλυση του ασφαλιστικού φορέα των ναυτικών με την ένταξη του στο χρεοκοπημένο ΕΟΠΥΥ.
Ο μόνος στόχος τους είναι να ακυρωθεί στην πράξη το δικαίωμα στην απεργία και να απονομιμοποιηθεί η συνδικαλιστική δράση.
Οι θαλάσσιες συγκοινωνίες έχουν γίνει προβληματικές λόγω του εργοδοτικού κόστους. Η απεργία πρέπει να πετύχει γιατί υπερασπίζεται στοιχειώδη δικαιώματα. Απαιτείται το πέρασμα στο δημόσιο της θαλάσσιας συγκοινωνίας με κοινωνικό έλεγχο ώστε να διασφαλιστούν ασφαλείς, τακτικές, φτηνές και φιλικές στο περιβάλλον μεταφορές που προϋποθέτουν εργασία μόνιμη, με αξιοπρεπή μισθό και ασφάλιση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger