Όταν ένας άνθρωπος κάνει διακρίσεις σε βάρος κάποιου άλλου, σημαίνει ότι αυτός αποξενώνεται. Η ιστορία των διακρίσεων είναι πολύ παλιά. Όμως, αυτές οι διακρίσεις ήταν πιο έντονες κατά τη διάρκεια της συγκρότησης εθνικού κράτους και από την πλευρά του σύγχρονου καπιταλισμού. Επειδή το κύριο χαρακτηριστικό του εθνικού κράτους είναι ο μονισμός, όπου αυτό συγκροτούνταν καταπίεζε την κοινωνία στην κατεύθυνση της μιας γλώσσας, μιας σημαίας, μιας πίστης και ενός έθνους. Αυτή η καταπίεση, στη Δυτική Ευρώπη, έφτασε στο αποκορύφωμα της με τον φασισμό που εκπροσωπούσαν ο Χίτλερ και ο Μουσολίνι. Χαρακτηριστικό του εθνικού κράτους είναι το φασιστικό δυναμικό που τρέφει.
Οι αγώνες της ανθρωπότητας ενάντια στο ρατσισμό και τις διακρίσεις είναι πολλοί, δεν μπορούν όμως να θεωρηθούν και ικανοποιητικοί. Γιατί ακόμη και σήμερα αυτή η κακιά αρρώστια ακόμη δεν εξαφανίστηκε. Ο άνθρωπος όπου και αν ζει και κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες δεν παύει να είναι άνθρωπος, και είναι αδελφός με τους άλλους ανθρώπους. Ο αγώνας που θα δομηθεί στο πλαίσιο αυτής της πραγματικότητας, θα υπερβεί την ανισότητα και τις διακρίσεις του σύγχρονου καπιταλισμού καθώς και τις πολιτικές ρατσισμού και μίσους ενάντια στους ξένους. Τόσο οι οικονομικές διακρίσεις όσο και οι διακρίσεις της διαφορετικής φυλής είναι απάνθρωπες στον ίδιο βαθμό και είναι προϊόντα του σύγχρονου καπιταλισμού. Ο καπιταλισμός κρατάει το όπλο του φασισμού. Το χρησιμοποιεί όταν πρέπει να διασπάσει την κοινωνία και να αυξήσει τα κέρδη του.
Το μίσος ενάντια στους ξένους που αναπτύσσεται και στην Ελλάδα, δεν πρέπει να το βλέπουμε απομονωμένα από την κρατική πολιτική. Όταν το σύστημα βρίσκεται σε κρίση, προσπαθεί να αποπροσανατολίσει την κοινωνία για να στρέψει τις αντιδράσεις της σε άλλη κατεύθυνση. Στην πορεία αυτής της κρίσης, το κράτος άλλαξε τη στάση του (αρνητικά) απέναντι στους ξένους. Σε κάθε γωνία οι αστυνομικοί, λες και βγήκαν για κυνήγι, μαζεύουν τους ξένους λες και μαζεύουν πατάτες, και τους συμπεριφέρονται ταπεινωτικά και άγρια. Στην πραγματικότητα δεν υπάρχουν ξένοι, υπάρχουν φιλοξενούμενοι. Όπως ο κάθε φιλοξενούμενος πρέπει να σέβεται τους νόμους της χώρας στην οποία βρίσκεται, έτσι και η χώρα αυτή θα πρέπει να συμπεριφέρεται ανθρώπινα στους φιλοξενούμενούς της. Η λέξη ξένος επιβάλλεται από το εθνικό κράτος και είναι απάνθρωπη. Δεν υπάρχει και δεν μπορεί να υπάρχει παράνομος άνθρωπος, αυτός ο προσδιορισμός επιβάλλεται από το κράτος και δεν έχει καμία ηθική βάση.
Τα κράτη χρησιμοποιούν πολλά και διάφορα μέσα για να εξαπατήσουν και να αποπροσανατολίσουν το λαό και τις κοινωνίες. Για παράδειγμα, όταν ένα κράτος βρίσκεται σε κρίση, αντί να απολογηθεί στο λαό, με πρόσχημα ότι στη χώρα ζούνε πολλοί ξένοι, προσπαθεί να φορτώσει στους ξένους τα αίτια της κρίσης. Έτσι προσπαθεί να αποκρύψει την ανικανότητά του και την υποτέλειά του στα αφεντικά. Επίσης, πολλά κομμάτια, στο όνομα του εθνικισμού, οργανώνονται με την υποστήριξη του κράτους και ελέγχονται από αυτό. Αυτά τα κομμάτια προσπαθούν να εξάψουν το μίσος ενάντια στους ξένους και να στρέψουν και την κοινωνία σε αυτή την κατεύθυνση.
Oπως είπαμε στην αρχή, δεν υπάρχουν ξένοι, υπάρχουν φιλοξενούμενοι. Εγκατέλειψαν προσωρινά τη χώρα τους λόγω της πολιτικής και πολιτιστικής καταπίεσης που αντιμετώπιζαν. Στην χώρα που βρίσκεται ο φιλοξενούμενος, θέλει να αντιμετωπίζει ανθρώπινες συμπεριφορές. Οι άνθρωποι που ζούνε κάτω από αυτές τις συνθήκες πρέπει να υποστηρίζονται από τους διεθνείς κανόνες δικαίου για να έχουν μια ανθρώπινη ζωή.
Εμείς οι Κούρδοι, ως πολιτικά όντα, καταδικάζουμε την κάθε μορφή ρατσισμού. Και σε αυτόν τον ανθρωπιστικό αγώνα συμμετέχουμε ενεργά.
Οι αγώνες της ανθρωπότητας ενάντια στο ρατσισμό και τις διακρίσεις είναι πολλοί, δεν μπορούν όμως να θεωρηθούν και ικανοποιητικοί. Γιατί ακόμη και σήμερα αυτή η κακιά αρρώστια ακόμη δεν εξαφανίστηκε. Ο άνθρωπος όπου και αν ζει και κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες δεν παύει να είναι άνθρωπος, και είναι αδελφός με τους άλλους ανθρώπους. Ο αγώνας που θα δομηθεί στο πλαίσιο αυτής της πραγματικότητας, θα υπερβεί την ανισότητα και τις διακρίσεις του σύγχρονου καπιταλισμού καθώς και τις πολιτικές ρατσισμού και μίσους ενάντια στους ξένους. Τόσο οι οικονομικές διακρίσεις όσο και οι διακρίσεις της διαφορετικής φυλής είναι απάνθρωπες στον ίδιο βαθμό και είναι προϊόντα του σύγχρονου καπιταλισμού. Ο καπιταλισμός κρατάει το όπλο του φασισμού. Το χρησιμοποιεί όταν πρέπει να διασπάσει την κοινωνία και να αυξήσει τα κέρδη του.
Το μίσος ενάντια στους ξένους που αναπτύσσεται και στην Ελλάδα, δεν πρέπει να το βλέπουμε απομονωμένα από την κρατική πολιτική. Όταν το σύστημα βρίσκεται σε κρίση, προσπαθεί να αποπροσανατολίσει την κοινωνία για να στρέψει τις αντιδράσεις της σε άλλη κατεύθυνση. Στην πορεία αυτής της κρίσης, το κράτος άλλαξε τη στάση του (αρνητικά) απέναντι στους ξένους. Σε κάθε γωνία οι αστυνομικοί, λες και βγήκαν για κυνήγι, μαζεύουν τους ξένους λες και μαζεύουν πατάτες, και τους συμπεριφέρονται ταπεινωτικά και άγρια. Στην πραγματικότητα δεν υπάρχουν ξένοι, υπάρχουν φιλοξενούμενοι. Όπως ο κάθε φιλοξενούμενος πρέπει να σέβεται τους νόμους της χώρας στην οποία βρίσκεται, έτσι και η χώρα αυτή θα πρέπει να συμπεριφέρεται ανθρώπινα στους φιλοξενούμενούς της. Η λέξη ξένος επιβάλλεται από το εθνικό κράτος και είναι απάνθρωπη. Δεν υπάρχει και δεν μπορεί να υπάρχει παράνομος άνθρωπος, αυτός ο προσδιορισμός επιβάλλεται από το κράτος και δεν έχει καμία ηθική βάση.
Τα κράτη χρησιμοποιούν πολλά και διάφορα μέσα για να εξαπατήσουν και να αποπροσανατολίσουν το λαό και τις κοινωνίες. Για παράδειγμα, όταν ένα κράτος βρίσκεται σε κρίση, αντί να απολογηθεί στο λαό, με πρόσχημα ότι στη χώρα ζούνε πολλοί ξένοι, προσπαθεί να φορτώσει στους ξένους τα αίτια της κρίσης. Έτσι προσπαθεί να αποκρύψει την ανικανότητά του και την υποτέλειά του στα αφεντικά. Επίσης, πολλά κομμάτια, στο όνομα του εθνικισμού, οργανώνονται με την υποστήριξη του κράτους και ελέγχονται από αυτό. Αυτά τα κομμάτια προσπαθούν να εξάψουν το μίσος ενάντια στους ξένους και να στρέψουν και την κοινωνία σε αυτή την κατεύθυνση.
Oπως είπαμε στην αρχή, δεν υπάρχουν ξένοι, υπάρχουν φιλοξενούμενοι. Εγκατέλειψαν προσωρινά τη χώρα τους λόγω της πολιτικής και πολιτιστικής καταπίεσης που αντιμετώπιζαν. Στην χώρα που βρίσκεται ο φιλοξενούμενος, θέλει να αντιμετωπίζει ανθρώπινες συμπεριφορές. Οι άνθρωποι που ζούνε κάτω από αυτές τις συνθήκες πρέπει να υποστηρίζονται από τους διεθνείς κανόνες δικαίου για να έχουν μια ανθρώπινη ζωή.
Εμείς οι Κούρδοι, ως πολιτικά όντα, καταδικάζουμε την κάθε μορφή ρατσισμού. Και σε αυτόν τον ανθρωπιστικό αγώνα συμμετέχουμε ενεργά.
ΚΟΥΡΔΙΚΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΚΟΥΡΔΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΛΑΪΚΗ ΒΟΥΛΗ ΑΘΗΝΑΣ
ΚΟΥΡΔΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου