Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

ΗΠΑ: H κωμικός Έλεν Κάρις σατιρίζει του ελληνοαμερικανούς στο σόου «Οι ελληνίδες κορασίδες κυριαρχούν»

Με τον τίτλο «Οι ελληνίδες κορασίδες κυριαρχούν» η γνωστή Ελληνοαμερικανίδα κωμικός, Έλεν Κάρις, παρουσίασε στην κοινότητα της Νέας Υόρκης την νέα της τηλεοπτική παραγωγή. Για 12 χρόνια η Έλεν μέσω του χιούμορ και της σάτιρας, έχει κάνει γνωστή την νοοτροπία, τον τρόπο ζωής και σκέψης των Ελληνοαμερικανών στο αμερικανικό κοινό.

Μιλώντας στην ελληνική υπηρεσία της Φωνής της Αμερικής αναφέρθηκε στο ιδιαίτερο επάγγελμά της: «Χρειάστηκε αρκετός χρόνος για την οικογένειά μου να αποδεχθεί το επάγγελμά μου. Άλλωστε κανένας έλληνας γονιός δεν λέει στο παιδί του – ιδιαίτερα στην κόρη του –πρέπει να γίνεις γιατρός, δικηγόρος, ή κωμικός. Όσον αφορά όμως την ελληνοαμερικανική κοινότητα με έχει αποδεχθεί για αυτό που κάνω, συμμετέχει με σχόλια αλλά και πολύ γέλιο, βλέπουν πολλά από αυτά που λέω και στην δική τους ζωή. Δεν υπάρχει άλλη γυναίκα κωμικός που να ασχολείται αποκλειστικά με την ελληνοαμερικανική κοινότητα. Αυτό που κάνω είναι να παίρνω αληθινές, δικές μου ιστορίες ή φίλων και να τις εισαγάγω στο σόου μου. Θεωρώ πολύ σημαντικό – συνεχίζει η μοναδική ελληνοαμερικανίδα κωμικός – το ότι μέσα από την δουλειά μου αυτή έχω κάνει φίλους πολλούς έλληνες εξ Ελλάδος. Είμαι τόσο τυχερή που έχω φίλες ελληνίδες, δυναμικές μητέρες, που δίνουν την ζωή τους ταυτόχρονα στην καριέρα, την οικογένεια και την φιλανθρωπία».

Σε ερώτηση της Ελληνικής Υπηρεσίας της Φωνής της Αμερικής για το πόσο σημαντικό είναι το γέλιο στις εποχές που ζούμε, η Έλεν Κάρις είπε: «Η αλήθεια είναι πως αν δεν μπορούμε να γελάμε, είμαστε χαμένοι. Χρειαζόμαστε αυτή την έκφραση έτσι ώστε να αποφορτίζουμε τον εαυτό μας από αυτά που μας στεναχωρούν». Πρέπει να συνυπάρχουμε με το γέλιο και την αίσθηση του χιούμορ – καταλήγει η κωμικός Έλεν Κάρις, λέγοντας πως πιστεύει ότι είναι παράγωγο της λέξεως χιούμαν (human), που σημαίνει άνθρωπος. Γιατί – όπως επεξηγεί- μόνο έτσι είμαστε ολοκληρωμένοι άνθρωποι.
Πηγή: VOA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger