Τρίτη, 24 Ιανουαρίου 2012

Συνεχίζεται η ασυδοσία των τραπεζών και των εισπρακτικών εταιρειών


Η Ένωση Καταναλωτών Βόλου στη προσπάθεια στήριξης των πολιτών που εμπίπτουν στις διατάξεις του Νόμου 3869/2010 έχει ενημερώσει πάνω από 1000 υπερχρεωμένους δανειολήπτες για το νόμο  ενώ χειρίζεται 650 περίπου φακέλους  αιτήσεων ένταξης στις ρυθμίσεις, οι οποίοι αυξάνονται συνεχώς.
Οι τράπεζες όχι μόνο δεν ανταποκρίνονται στα αιτήματα των οφειλετών με ρεαλιστικές ρυθμίσεις, αλλά προκαλούν την κοινωνία με τις παράνομες και καταχρηστικές πρακτικές τους.
Οι εισπρακτικές εταιρίες, αλλά και οι ίδιες οι Τράπεζες, συνεχίζουν να ενοχλούν καθημερινά, ακόμα και όσους έχουν καταθέσει αιτήσεις ρύθμισης οφειλών στα αρμόδια Ειρηνοδικεία.
Διευθύντρια μεγάλης τράπεζας στο Βόλο έστειλε μήνυμα εκφοβισμού σε οφειλέτρια απειλώντας την ότι θα της επιδώσει στο χώρο εργασίας της με δικαστικό επιμελητή προσημείωση του ακινήτου της, αν δεν δεχθεί τη ρύθμιση που προτείνει η τράπεζα.
Αυτό σαν συνέχεια συνεχών οχλήσεων υπαλλήλων της τράπεζας που μετέβαιναν μάλιστα στο χώρο εργασίας της παρανόμως, με αποτέλεσμα να της δημιουργήσουν πρόβλημα ακόμα και απόλυσης.
Η Ένωση Καταναλωτών Βόλου ζήτησε αμέσως τη παρέμβαση του εισαγγελέα και μετά από εντολή του κλήθηκε η  διευθύντρια της τράπεζας από τις αστυνομικές αρχές για συστάσεις.

Κάποιες τράπεζες:
-    στις προτάσεις για ρυθμίσεις δανείων και στις προτάσεις εξωδικαστικού συμβιβασμού  κωλυσιεργούν, απαντούν μετά από μήνες ή καθόλου.
-    αρνούνται να τις παραλάβουν και αντιπροτείνουν «ρυθμίσεις» με χαμηλότερα ποσά δόσεων αλλά με ίδια ή υψηλότερα επιτόκια και αιώνιες δόσεις που αυξάνουν τελικά την οφειλή.
-    δεν χορηγούν βεβαιώσεις οφειλών εντός 5 ημερών όπως είναι από το νόμο υποχρεωμένες
-    παρακρατούν παράνομα από τους λογαριασμούς των δανειοληπτών μισθούς, συντάξεις ακόμα και τα επιδόματα ανεργίας.
-    δεν αναγράφουν, όπως έχουν υποχρέωση,  το επιτόκιο εκτοκισμού στις βεβαιώσεις οφειλών, προφανώς για να μην αποκαλυφθούν τα «ληστρικά» τους επιτόκια και οι Ειρηνοδίκες υπολογίσουν με πόσα επιπλέον χρήματα έχουν επιβαρυνθεί οι δανειολήπτες.

Καλούμε τις τράπεζες να συμμορφωθούν με τις διατάξεις των νόμων και τους υπαλλήλους να μην επιδεικνύουν «υπερβάλλοντα ζήλο» γιατί θα στραφούμε και εναντίον τους.
Καλούμε τους δανειολήπτες να καταγγέλλουν αυτές τις πρακτικές στην Ένωση Καταναλωτών Βόλου, στη Γ. Γραμματεία Καταναλωτή τηλ. 1520 και στο Συνήγορο του Καταναλωτή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου