Έντονα διαμαρτύρεται η ΝΕΛ για την κατάσταση στην ακτοπλοΐα και συγκεκριμένα για την καθυστέρηση της έγκρισης αιτήματός της από το αρμόδιο υπουργείο.
Η ακτοπλοϊκή εταιρεία είχε ζητήσει από το αρμόδιο υπουργείο την αντικατάσταση πλοίου της στις γραμμές Θεσσαλονίκη-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίο-Βαθύ καθώς και τη ετήσια δρομολόγηση δύο πλοίων της από Πειραιά προς Ικαρία, Σάμο και εν συνεχεία σύνδεση με Θεσσαλονίκη και Καβάλα.
Κατ’ αυτόν τον τρόπο, όπως αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, οι κάτοικοι της Λήµνου, εκτός από τα 3 δροµολόγια από και προς το Λαύριο, θα είχαν επιπλέον άλλα 3 δροµολόγια από και προς τον Πειραιά. Επίσης, θα είχε η Λήµνος σύνδεση 3 φορές την εβδοµάδα µε Ικαρία, αντί για μία που έχει σήμερα ενώ η Ικαρία και η Σάµος θα είχαν 4 επιπλέον δροµολόγια την εβδοµάδα από και προς τον Πειραιά.
Δυστυχώς όμως το αίτημά της εταιρείας παραμένει ακόμη χωρίς απάντηση παρά τις επιστολές διαμαρτυρίας που απέστειλαν αρμόδιοι φορείς των νησιών που θα ωφελούνταν από τις συγκεκριμένες ρυθμίσεις.
Το θέμα αναμένεται να συζητηθεί στις 21 Ιουλίου 2011 οπόταν θα συγκληθεί το Συµβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών.
Η ακτοπλοϊκή εταιρεία είχε ζητήσει από το αρμόδιο υπουργείο την αντικατάσταση πλοίου της στις γραμμές Θεσσαλονίκη-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίο-Βαθύ καθώς και τη ετήσια δρομολόγηση δύο πλοίων της από Πειραιά προς Ικαρία, Σάμο και εν συνεχεία σύνδεση με Θεσσαλονίκη και Καβάλα.
Κατ’ αυτόν τον τρόπο, όπως αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, οι κάτοικοι της Λήµνου, εκτός από τα 3 δροµολόγια από και προς το Λαύριο, θα είχαν επιπλέον άλλα 3 δροµολόγια από και προς τον Πειραιά. Επίσης, θα είχε η Λήµνος σύνδεση 3 φορές την εβδοµάδα µε Ικαρία, αντί για μία που έχει σήμερα ενώ η Ικαρία και η Σάµος θα είχαν 4 επιπλέον δροµολόγια την εβδοµάδα από και προς τον Πειραιά.
Δυστυχώς όμως το αίτημά της εταιρείας παραμένει ακόμη χωρίς απάντηση παρά τις επιστολές διαμαρτυρίας που απέστειλαν αρμόδιοι φορείς των νησιών που θα ωφελούνταν από τις συγκεκριμένες ρυθμίσεις.
Το θέμα αναμένεται να συζητηθεί στις 21 Ιουλίου 2011 οπόταν θα συγκληθεί το Συµβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου