Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

Δεν ασχολούμαι;;;

Γράφτηκαν πολλά τις τελευταίες ημέρες στο blog αναφορικά με τους αγανακτισμένους. Ήρθε η ώρα να παραμερίσουμε τα 2α βιολιά και τους κομπάρσους και να γράψουμε την άποψη μας.

Για να πω την αλήθεια είναι από τις φορές που είμαι πολύ μπερδεμένος όμως και δεν έχω ακόμα ξεκάθαρη ιδία άποψη.. Λόγω εξεταστικής δεν μπορώ να βουτήξω στη θάλασσα για να ξελαμπικάρει το μυαλό μου από τη ζέστη της πόλης, μπορώ όμως να κάνω μια βουτιά στο συλλογικό ασυνείδητο και να ξεφύγω από το βρασμό που προκαλεί η ρευστότητα της τωρινής κατάστασης, δροσίζοντας το κεφάλι μου με σκόρπιες σκέψεις διαφορετικών ανθρώπων.

Μιλούσα με έναν ξαδερφό μου αστυνομικό και μου εξηγούσε ότι οι μετανάστες είναι το μεγάλο μας πρόβλημα ξάδερφε. Τους βλέπω κάθε μέρα να κλέβουν, να βιάζουν, να σκοτώνουν. Δεν ξέρω τι μου λες εσύ. Μπορεί κι εμείς να κάναμε εγκλήματα στην Αμερική όντας μετανάστες, αλλά αυτοί οι δικοί μας είναι Μουσουλμάνοι, τους λέει το Κοράνι να σφάζουν για να βρουν την ευτυχία..
Με λένε Γιάννη, είμαι 19 , φοιτητής και γραμμένος στην ΚΝΕ. Νιώθω να πνίγομαι, το κεφάλαιο μας καταπιέζει, μας λοβοτομεί για να μας κάνει υποχείριά του, να μας ξεζουμίσει να μας πετάξει.. Μια μεγάλη συνωμοσία ενάντια στο λαό. Το προλεταριάτο πρέπει να αντισταθεί, χρειάζεται πάλη για να πετύχουμε τη λαϊκή κυριαρχία. Κι όσα λέει η Σμαράγδα είναι προπαγάνδα, την είδαμε και όταν κατέβαινε σε πορείες με τη ΓΕΣΕΕ!!
Είμαι η Σμαράγδα, 22 αριστερή εακκίτισσα. Χαίρομαι που μέσω των αγανακτισμένων προάγεται ένα κίνημα αμεσοδημοκρατίας όμως δεν ξέρω αν μπορεί να νοηθεί αναίμακτη επανάσταση. Πόσο μάλλον με συμμετέχοντες το παρωχημένο ΚΚΕ και ένα σωρό βολεμένους αποκυήματα της πελατειακής σχέσης που προωθεί τόσα χρόνια η εκάστοτε κυβέρνηση. Λείπει η μορφή του καθαρού και αδυσώπητου αγώνα απέναντι στην εξουσία. Αυτοδιαχείριση τώρα, τα αφεντικά δε χωράνε στις απαιτήσεις μας και έχουν από καιρό εκδιωχθεί από τα όνειρα μας..
Είμαι ο Γιώργος, είμαι 45.. Έχω 3 παιδιά. Ο Χυτήρης με βόλεψε πριν χρόνια και από τότε στηρίζω ΠΑΣΟΚ. Το στηρίζω όταν με θυμάται κάθε 4 χρόνια, το στηρίζω όταν μου σφίγγει το χέρι και με κοιτάει απρόσωπα σαν να μην έχω υπόσταση... Το στηρίζω όταν μου κόβει το μισθό, με υποχρεώνει να πηγαίνω τα παιδιά μου φροντιστήριο, όταν.... Και βλέπω κάποιες στιγμές τον εαυτό μου παιδί. Τόσο ταλαντούχο παιδί, όλοι το λέγανε.. Και σκέφτομαι ότι δεν είμαι ούτε μια τρίχα από τα @@ αυτού που μπορούσε να γίνει εκείνο το παιδί..
Πρέπει να φταίνε οι μετανάστες δε γίνεται αλλιώς. Αυτοί.. από αυτούς άρχισε το κακό. Φταίει το κράτος, φταίνε οι πολιτικοί, φταίνε οι μεγαλοεταιρίες που δουλεύουν μόνο για το συμφέρον τους.. Φταίνε όσοι βολεύτηκαν, φταίνε οι μπάτσοι, που μας χτυπάνε, φταίνε οι φοιτητές που τα σπάνε, φταίνε οι απεργίες που παραλύουν το κράτος, φταίνε οι μεσάζοντες που απομιζούν... Φταίει ο πατέρας μου που ποτέ δεν αντιστάθηκε, φταίνε οι μασόνοι που προωθούν την κατάκτηση του κόσμου. Την αρχή θα κάνουν με το λίκνο του πολιτισμού την Ελλάδα. Γι' αυτό και μας ψεκάζουν καθημερινά. Φταίνε οι ασφαλίτες που δημιουργούν επεισόδια για να τρομάξει ο κόσμος και να μην κατέβει στις πορείες. Φταίει ο κόσμος που έχει βολευτεί στον καναπέ του.
Φταίει η τηλεόραση, φταίνε τα ΜΜΕ, φταίνε οι και καλά συνδικαλιστές που τα τακιμιάζουν με τους πολιτικούς για ένα ξεροκόμματο εξουσίας. Φταίνε οι καλλιτέχνες που σωπαίνουν. Φταίνε οι καλλιτέχνες που υποκινούν τις κινητοποιήσεις και τις απεργίες. --Συγνώμη, συγνώμη είμαι ο Γιάννης από την ΚΝΕ και να συμπληρώσω πως φταίνε κάποιοι σύντροφοι που τόλμησαν και εξέφρασαν διαφορετική γνώμη από αυτή του συμφωνήσαμε στη συνεδρίαση μας!! Έτσι ο κόσμος θα νομίζει πως είμαστε ένα ασαφές κόμμα πολυγνωμίας!! Βασικές αρχές της προπαγάνδας..---
Φταίει η ελπίδα που πέθανε...
Όντως μπορεί η ελπίδα να πέθανε, μα μια βασική αρχή λέει πως η ελπίδα πεθαίνει τελευταία.. Αν πέθανε η ελπίδα πρέπει πρώτα να πεθάναμε όλοι εμείς. Κατά κάποιο τρόπο έγινε.
Νεκρωθήκαμε σαν σύνολο.. Και για να νεκρωθεί ένα σύνολο πρέπει τα κομμάτια του να σταματήσουν να επικοινωνούν. Γιατί έγινε αυτό;
Πολλοί λένε επειδή χωριστήκαμε σε στρατόπεδα. Νεοδημοκράτες και πασόκοι, αριστεροί και δεξιοί, ολυμπιακοί και παναθηναϊκοί κ.ο.κ.. Εδώ διαφωνώ. Και θα αφήσω το φίλο μας το Μαρίνο να μας εξηγήσει γιατί διαφωνώ.
Είμαι ο Μαρίνος και είμαι Ολυμπιακός, φανατικός. Φέτος χάσαμε άδικα το πρωτάθλημα στο μπάσκετ, το πιστεύω, το συζητάω με φίλους μου Ολυμπιακούς και το βλέπουμε πως έχουμε δίκιο. Σιγά μην κάτσω να το συζητήσω και με τους βάζελους, αφού είναι χαζοί δεν καταλαβαίνουν. Θύματα της αντιολυμπιακής προπαγάνδας.. Και γιατί να τσακωθώ; Τι θα κερδίσω; Δεν ασχολούμαι..
Καταλάβατε; Μάλλον όχι. Προσέξτε λοιπόν τώρα γιατί θα σας εντυπωσιάσω.
Το πρόβλημά μας δεν είναι ότι χωριστήκαμε σε μεριές, αλλά στο ότι μάθαμε να προσκωλούμαστε ασφυκτικά σε αυτές τις μεριές και να ταυτοποιούμε τόσο πολύ τις θέσεις και τις συντεταγμένες μας ανάλογα με την αντίπαλη μεριά που πλέον μας ενδιαφέρει μόνο να βλέπουμε απέναντί μας τον γνώριμο αντίπαλο ακόμα και αν με την πάροδο του χρόνου έχουμε αλλάξει θέσεις..
Για όσους δεν κατάλαβαν αυτό το οπτικοακουστικό βοήθημα δείχνει 2 πόλους που μπορούν να περιστρέφονται γύρω από το κοινό τους κέντρο και πάνω στον κοινό τους άξονα. Παρατηρούμε πως οι 2 πόλοι ορίζουν τις συντεταγμένες τους αυστηρά ο ένας από τον άλλον.
Και τώρα έρχεται το χειρότερο. Η γέννα όλων των κακών, με 10.000.000 νίκες και καμία ήττα, στη δεξιά μας γωνία η all mighty εσωστρέφεια..

Tι κάνει λοιπόν αυτή η εσωστρέφια;
Η εσωστρέφεια δημιουργεί πολλά μικρά δίκια ενώ το δίκιο είναι ένα. Δεν αφήνει τους ανθρώπους να αμφισβητήσουν το δικό τους δίκιο, ενώ παράλληλα τους κλειδαμπαρώνει σε θέση άμυνας όταν κάποιος άλλος τους το αμφισβητήσει. Όσοι λένε με περίσσεια χαλαρότητα "εσύ έχεις την άποψή σου, εγώ τη δική μου", φοβούνται να βάλουν τις ιδέες τους στο ντορβά. Φοβούνται να ρίξουν τις απόψεις του στο πεδίο των αντιπαραθέσεων, μήπως μέσα από τη διαμάχη φτάσουν να αμφισβητήσουν οι ίδιοι τις απόψεις τους, τις σταθερές της ζωής τους.
Συζητάμε μόνο με τους φίλους και τους συνδαιτυμόνες μας και για όλους τους άλλους έχουμε ένα τρανό " δεν ασχολούμαι".. Λέμε στον εαυτό μας ότι δεν ασχολούμαστε γιατί είναι χάσιμο χρόνου να μιλάς με κολλημένους ή γιατί δε μας αφορούν ως άνθρωποι. Μα λέω:
Είναι εύκολο να κατηγορείς ως ηλίθιους όσους ακολούθησαν τον Χίτλερ. Το δύσκολο είναι να κατανοήσεις πως ήταν άνθρωποι σαν κι εσένα και να βρεις τα δικά σου στοιχεία που θα εκμεταλλευόταν ο Χίτλερ ώστε να σε κάνει υποχείριό του.

Πώς λειτουργεί η εσωστρέφεια;
Είμαι πολιτικός, με λένε Θώδωρα και βάλλομαι από παντού. Βάλλομαι από χαραμοφάηδες που τους διόρισα και τώρα με βρίζουν. Βάλλομαι από φοροδιαφεύγοντες, από ανθρώπους που έχτισαν αυθαίρετα και πλήρωσαν για άδειες για τα μαγαζιά τους. Είμαι σωστός, το ξέρω στα @@ μου τους γράφω. <-----> (Αυτό το σύμβολο σημαίνει ταξίδι στο πίσω μέρος του μυαλού) Ντάξει ναι. Εγώ έχω κερδίσει πολύ περισσότερα από όλο αυτό. Εγώ κινούσα τα νήματα. Εγώ είχα την ευκαιρία να τα αλλάξω όλα αλλά δείλιασα..
Είμαι η Σμαράγδα από πάνω και όταν μιλάει η ΔΑΠ ή η ΠΑΣΠ στη συνέλευση μιλάω με τους διπλανούς μου ή γιουχάρω ή γελάω ειρωνικά. Ναι συμφωνώ η βάση του φασισμού είναι η απόρριψη αλλά δεν μπορώ να ακούω πουλημένους. Κι οι μπάτσοι είναι αγράμματοι καυλωμένοι με τη σημαία. Όλοι θα προπαγανδίσουν ενάντια στο λαό αν τους δοθεί εντολή. <-----> Γίνεται όλοι οι μπάτσοι να ναι αμόρφωτοι; Γίνεται όλοι να θέλουν το κακό του αγώνα μας και της επανάστασης; Ε;; Γιατί να αμφισβητώ παγιωμένες αντιλήψεις; Εγώ έχω τις απόψεις μου γιατί να ακούσω άλλους; Ό,τι νέο θέλω να μάθω, ενημερώνομαι μες στο σχήμα και στο intymedia και σια. Πρώτη φορά βρήκα ανθρώπους που να μου μοιάζουνε, πρώτη φορά ανήκω και δημιουργώ με "δικούς μου". Πρώτη φορά βγάζω από μέσα μου την οργή και τη φλόγα μου.. Ναι συνήθως με τις πορείες αλλάζουμε ελάχιστα, μα υπάρχει και άλλος δρόμος; Όλοι 100 χρόνια τώρα έτσι δεν αγωνίζονταν; Εμείς φταίμε που ο κόσμος δεν ασχολείται; Ούτε το 1/5 δεν κατέβηκε στις εκλογές. Γιατί κατέβηκαν 300000 στους αγανακτισμένους; Γιατί υπάρχουν άνθρωποι σκεπτόμενοι που επιλέγουν να μιλάνε χωρίς ξύλινο λόγο και καρμπόν εκφράσεις; Πώς θα μπορούσα να βγω από το σύνολο και να ψάξω απαντήσεις και μόνη μου;
Δεν μπορώ το Λαζόπουλο. Δεν τον μπορώ ξάδερφε. Γουστάρω όπως τα λέει για τους αγανακτισμένους, αλλά έλεος όταν μιλάει για τους μετανάστες και τους υπερασπίζεται κλείνω την τηλεόραση. Δεν τον αντέχω. Και δεν αντέχω τους αριστεριστές τους χασικλίδες. <----> Είμαι πού οργισμένος από τη δουλειά μου. Περνάω καθημερινά από πολλούς κινδύνους δίπλα σε δημοσιουπαλλήλους κυλαράδες με μηδενική εκπαίδευση, παίρνω 900 το μήνα και όλο μου κόβουν. Η οργάνωση του τμήματος είναι χάλια, νιώθω ανίκανος να φέρω μια αλλαγή και αυτό με πνίγει. Ο μόνος τρόπος να συγκρατήσω τα κομμάτια μου είναι να κλειστώ στον εαυτό μου, όμως κάποια στιγμή βούτηξα τόσο βαθιά που νομίζω χάθηκα. Αισθάνομαι πως από όλους πρέπει να χω ένα μυστικό. Και όταν το καταλαβαίνουν αυτό τους διώχνει μακριά μου. Πρέπει να βρω ενόχους για να ξεσπάσω την οργή που με σκεπάζει και με εγκλωβίζει μέσα μου.. Πρέπει να βρω ενόχους. Δεν μπορώ να δεχθώ πως οι εακκίτες έχουν διαβάσει κι ένα βιβλίο παραπάνω και έχουν άποψη για τα πράγματα και δεν υποκινούνται. Κάποιος ανθέλληνας τους υποκινεί. Ε;; Ξέρω πως ο Λαζόπουλος όταν υποστήριξε τους μετανάστες μόνο ζημιά θα μπορούσε να χει. Ξέρω πως θέλει θάρρος για να πεις κάτι που πιστεύεις όταν ξέρεις πως θα δημιουργήσεις μόνο εχθρούς.
Είμαι η Μαρία και αγωνίζομαι με την ΠΚΣ. <------>; Δε διαβάζω πολύ προτιμώ να με ενημερώνει ο καθοδηγητής μου. Νιώθω πως θυσίασα την προσωπικότητα μου στα πλαίσια της προβολής μια ενιαίας και αδιάσειστης μάζας από το κόμμα. Είναι σωστό; Δε διαβάζω για να μη βρω κάτι που θα με κάνει να αμφισβητήσω αυτά που πιστεύω. Καλό δεν είναι και αυτό; Τουλάχιστον αγωνίζομαι , τουλάχιστον προσπαθώ, τουλάχιστον κάτι κάνω!!

Το πρόβλημα με τους ανθρώπους βέβαια είναι πως υποσυνείδητα πάντα σε "πιάνουν", πάντα σε καταλαβαίνουν είτε είναι μικρό είτε μεγάλο το ψέμα σου. Δεν πιάνουν το ψέμα σου το ίδιο αλλά ένα σύγκρυο στη ραχοκοκκαλιά τους στέλνει σημάδια προειδοποίησης για σένα.
Η εσωστρέφεια κατέστρεψε τον αληθινό διάλογο και τη διαμάχη. Το μόνο όπλο για να φτάσουν 2 άνθρωποι σε ένα κάποιο αυστηρά δικό τους συμπέρασμα και να γνωρίσουν ο ένας τον άλλο, να γνωρίσουν τον εαυτό τους.. Πώς θα γνωρίσεις τον εαυτό σου αν δεν τον δεις να ταπεινώνεται για μια άποψη που νόμιζε πως ήτανε σωστή;;

Είπα πολλά και είπα λίγα... Υπάρχουν τόσα πολλά για όλες τις προσωπικότητες που θα μπορούσα να πω και άλλες τόσες προσωπικότητες που έθαψα.. Δεν το 'κανα σκόπιμα, δεν το 'κανα για προπαγάνδα.. Προσπάθησα να πάρω απλώς ορισμένες φωτογραφίες του υποσυνείδητου.
Και οι φωτογραφίες πάντα αδικούν.
http://blogopaignio.blogspot.com/2011/06/blog.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger