Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΤΕ

ΔΕΙΤΕ  ΤΟΥΣ    ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΤΩΝ SITE ΚΑΙ ΜΠΛΟΚ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΤΩΝ ΣΠΟΡΑΔΩΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΊΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΗΣΙΑ ΠΡΩΤΟ
ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ALEXA



ΤΩΡΑ ΔΕΙΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΚΟΠΕΛΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΚΙΑΘΟ ΚΑΙ ΤΗΣ  ΑΛΟΝΝΗΣΟΥ  ΠΟΥ ΔΊΝΕΤΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ ΣΕ ΕΝΑ ΜΠΛΟΚ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΝΥΠΌΛΗΠΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΊΟ ΣΕ ΑΝΑΓΝΩΣΗ

ΒΓΑΛΤΕ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ Ο ΤΥΠΟΣ ΣΤΕΛΝΕΙ ΑΠΕΙΛΕΣ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΣΤΟ SKOPELOSNEWS ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΦΙΛΕ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟ

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

με ολον τον σεβασμο αν θελετε να εχετε κανονικα στοιχεια επισκεψημοτητας βαλτε google analytics το αλεξα αφορα ελαχιστο κοσμο που εχει εγκατεστημενο το plugin τους στον υπολογιστη τους :)) και με τιποτα δεν πρεπει να χρησιμοποιειτε ως εργαλειο επισκεψιμοτητας

για να καταλαβετε την διαφορα αν εγω κανω εκαθαριση στα προσωρινα δεδομενα θα με μετραει συνεχεια καθε φορα που μπαινω σαν διαφορετικο επισκεπτη .. μονο εγω που εχω μπει τοσες φορες θα με εχει μετρησει ισα με δεκαδες φορες.. αυτο δεν συμβαινει ομως με τα analytics :)

με εκτιμηση γιαννης χατζητρακοσας

Unknown είπε...

ΦΙΛΕ ΓΙΑΝΝΗ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΙΜΑΝΣΗ ΣΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΥΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΕΙΜΑΙ ΟΥΤΕ ΑΠΟΣΚΟΠΩ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΣΕ ΣΕΒΟΜΑΙ ΓΙΑΤΗ ΕΙΣΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΛΑΜΟΓΙΟ ΟΠΩΣ ΜΕΡΙΚΟΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΓΙΑ ΚΟΝΟΜΑ ΤΩΡΑ ΔΙΑΒΑΣΕ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΕΞΑ
Ποίοι το παίρνουν υπόψη και πότε
Αυτοί ουσιαστικά που κοιτάνε το Alexa.com Traffic Rankign είναι όλοι όσοι θέλουμε να μάθουμε ή να μαντέψουμε την επισκεψιμότητα που έχει ένα ανταγωνιστικό site με εμάς αλλά ή κάποιο site στο οποίο θέλουμε να τρέξουμε μια web campaign. Εάν είσαι Webmaster μπορείς εύκολα αφού συγκρίνεις τα πραγματικά στατιστικά που έχεις με τα στοιχεία από το alexa.com για το site να μαντέψεις αρκετά καλά τα στατιστικά άλλων με την μοναδική προϋπόθεση ότι θα συγκρίνεις ομοειδή site. πχ δύο blog μεταξύ τους, αφού βέβαια αναλύσεις τα pageview/user και στα δύο

Ανώνυμος είπε...

χαιρομαι που δεν παρεξηγησατε το μηνυμα μου, ηταν οντως μια απλη επισημανση, ευχαριστω και εγω για την απαντηση σας. παντως πραγματικα το google analytics ειναι ενα καταπληκτικο εργαλειο και το συνιστω

να ειστε καλα και καλη επιτυχια και προσωπικα ευχομαι σε εσας και στον καθενα σε οτι κανει καλη επιτυχια και δημιουργικοτητα και χιλιαδες επισκεπτες και οχι μονο :) η ζωη ειναι ανοιχτη για δημιουργια για ολο τον κοσμο

απο εκει και περα πιστευω οτι πρεπει ολος ο κοσμος να λειτουργουμε θετικα και μονο θετικα

με εκτιμηση
γιαννης

Unknown είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑΝΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΗΘΟΣ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΩ ..ΑΣ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΑ ΓΚΑΒΑ ΤΟΥΣ ΟΡΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΕΡΑ ΜΕ ΒΡΙΣΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΕΣ .ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΟΨΩ ΤΟ ΨΩΜΙ ΚΑΝΕΝΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΕ ΑΠΕΙΛΕΣ .ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΡΕ ΓΙΑΝΝΗ

Powered By Blogger