Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

Frommer’s: Επί 2 φέτος οι αναζητήσεις τουριστικών πληροφοριών από κινητά


Διπλασιάστηκε ο αριθμός των καταναλωτών που, ενώ βρίσκονται σε διακοπές, αναζητούν πληροφορίες ταξιδιωτικού ενδιαφέροντος μέσω συσκευών κινητών τηλεφώνων, δείχνει παγκόσμια έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την Frommer’s σε δείγμα 1.700 ανθρώπων.
Το 52% των ερωτηθέντων είπε πως ήταν πιθανότερο να επιχειρήσει πρόσβαση σε τουριστικές πληροφορίες από συσκευές κινητών τηλεφώνων όσο βρίσκεται σε διακοπές, σε σύγκριση με 27% που απάντησε το ίδιο πέρυσι. Οι ερωτηθέντες ηλικιών 18-34 είναι εκείνοι που κάνουν κατά κόρον χρήση των κινητών τους γι’ αυτό το σκοπό, με το 72% του ηλικιακού αυτού γκρουπ να έχει πρόσβαση σε περιεχόμενο διακοπών από το κινητό του, έναντι του αντίστοιχου 48% πέρυσι.
Η έρευνα αποκάλυψε επίσης τους έξι κορυφαίους τύπους ταξιδιωτικού περιεχομένου σε κινητά που προτιμούν οι χρήστες που βρίσκονται ήδη σε διακοπές. Η σημαντικότερη λειτουργία είναι η αναζήτηση ενδιαφέροντος όπως ατραξιόν, εστιατόρια και καταστήματα σε χάρτη (57%), ακολουθούμενα από φράσεις-κλειδιά σε τοπικές γλώσσες (55%), τοπικές προσφορές (51%), δρομολόγια και περιπατητικές περιηγήσεις (50%), ήθη και έθιμα του τόπου (49%) και μετατροπείς νομισμάτων (45%).
Εντύπωση προκαλεί το γεγονός πως το ηλικιακό εύρος 18-34 εξέφρασε αυξημένο ενδιαφέρον για πρόσβαση σε πληροφορίες που σχετίζονται με τα ήθη και τα έθιμα του τόπου ενώ τα αξιολόγησε ως το τρίτο πιο ενδιαφέρον είδος περιεχομένου που αναζητά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger