Κυριακή 1 Μαΐου 2011

«Είμαι νιόπαντρη, αλλά κάνω cybersex με αγνώστους» « Φήμες

Ένα περίεργο μήνυμα έγραψε νιόπαντρη γυναίκα σε φόρουμ στο ίντερνετ. Διαβάστε τι λέει η νιόπαντρη για τη σεξουαλική της ζωή και το online sex που αναγκάζεται να κάνει για να ικανοποιείται.

Σημείο των καιρών, το cybersex έχει εισβάλλει για τα καλά στη ζωή των νέων.

Απομονωμένοι στο δωμάτιο τους, οι νέοι με τη βοήθεια μιας κάμερας και ενός μικροφώνου βγαίνουν στη διαδικτυακή γύρα και βρίσκουν ερωτικούς συντρόφους. «Βρώμικες» κουβέντες, γυμνές εικόνες από την κάμερα και η (αυτο)ικανοποίηση δεν αργεί να έρθει.

Αίσθηση όμως προκάλεσε το μήνυμα παντρεμένης γυναίκας που ομολογεί οτι κάνει cyber sex. Διαβάστε το:

«Δεν έχει περάσει τρίμηνο από τότε που παντρεύτηκα με τον Παναγιώτη. Είμαστε 6 χρόνια ζευγάρι. Το παραδέχομαι όμως, δεν κάνει καλό σεξ και εγώ κάνω cyber sex με αγνώστους για να ικανοποιηθώ. Δεν θέλω να τον αφήσω γιατί τον αγαπάω και θα μου στοιχίσει.

Όχι δεν τον έχω απατήσει με άλλο τρόπο διαφορετικό, δεν έχω κάνει σεξ με κάποιον άλλο τα τελευταία 6 χρόνια, μόνο μαζί του, τον απατάω όμως κάνοντας cybersex και τηλεφωνικό sex με αγνώστους. Ναι θα ήθελα να προχωρούσα περισσότερο γιατί μαζί του δεν νιώθω καμία σωματική ηδονή.

Τα συναισθήματα μου λένε κάτι άλλο, πως δε θα μπορούσα να ζήσω χωρίς αυτόν. Είμαι πολύ μπερδεμένη.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger