Η παρέμβαση του ευρωβουλευτή του ΚΚΕ έχει ως εξής:
«Μετά από παρέμβαση της κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ, το ΔΣ του ΝΑΤ στις 18/04/11, αποφάσισε κατά πλειοψηφία - με τη διαφωνία των εκπροσώπων των ναυτεργατικών οργανώσεων - να δώσει ελευθεροπλοΐα στο κρουαζιερόπλοιο "Louis Cristal" της εταιρείας "CoreMarine" του ομίλου LOUIS, που έληξε στις 16/04/11, ανατρέποντας προηγούμενη απόφαση της 11/4/11.
Το πλοίο οφείλει στο ΝΑΤ 2.406.750,08 δολάρια ΗΠΑ και 175.222,08 δολάρια ΗΠΑ, για εργοδοτικές ασφαλιστικές εισφορές και εισφορές των ναυτεργατών, τις οποίες ουσιαστικά υπεξαιρεί ο εργοδότης, αφού τις έχει παρακρατήσει από τους μισθούς και αρνείται να τις καταβάλει.
Τα ναυτεργατικά σωματεία καταγγέλλουν τη μεθόδευση διαγραφής των χρεών του ομίλου από ασφαλιστικές εισφορές, οι οποίες ανέρχονται συνολικά σε 19 εκατ. δολάρια. Την ίδια ώρα, η κυβέρνηση επικαλείται τη χρεοκοπία του ΝΑΤ - το οργανικό έλλειμμα του οποίου για το τρέχον έτος είναι 1.314.771,141 ευρώ - και προβαίνει σε δραστική μείωση μισθών και συντάξεων των ναυτεργατών και συνολικά των εργαζομένων.
Πώς τοποθετείται η Επιτροπή στην πρόθεση της κυβέρνησης να καταργήσει την απόδοση ασφαλιστικών εισφορών στο ΝΑΤ από τους εφοπλιστές και μάλιστα όταν πρόκειται για χρήματα που ήδη έχουν παρακρατήσει ως ασφαλιστικές εισφορές από τους μισθούς των ναυτεργατών;».
Να καταβληθούν τώρα οι οφειλές
Στο σχετικό δελτίο Τύπου που εξέδωσε η Ευρωκοινοβουλευτική Ομάδα του ΚΚΕ, σημειώνεται ακόμα: «Με χυδαίο τρόπο, μέσα από τα κρατικά και ιδιωτικά ΜΜΕ, κυβέρνηση, ΝΔ, εφοπλιστές, επιχειρηματικοί όμιλοι, αποσιωπούν αυτή την εγκληματική απαράδεκτη ενέργεια που γίνεται σε βάρος των ναυτεργατών και των ασφαλιστικών τους ταμείων. Με απύθμενο θράσος, προβάλλουν ότι δήθεν η καταβολή των ασφαλιστικών εισφορών που έχουν εισπραχθεί και δεν καταβάλλονται στα ασφαλιστικά ταμεία των ναυτεργατών, αποτελεί τροχοπέδη για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας.Εδώ και τώρα να καταβληθούν το σύνολο των εισφορών όχι μόνο της εταιρείας LOUIS, αλλά και όλων των άλλων ναυτιλιακών επιχειρήσεων προς το ΝΑΤ και τα άλλα ασφαλιστικά ταμεία των ναυτεργατών. Τώρα είναι επιτακτική ανάγκη οι ναυτεργάτες να συμπορευτούν με το ΚΚΕ, με το ταξικό εργατικό κίνημα ενάντια στην αντιλαϊκή πολιτική, να αλλάξουν τους συσχετισμούς δύναμης για να ανοίξει ο δρόμος για τη λαϊκή εξουσία - λαϊκή οικονομία, για να γίνουν τα πλοία, γενικότερα τα μέσα μεταφοράς και παραγωγής κοινωνική ιδιοκτησία και να αξιοποιηθούν για τη λαϊκή ευημερία».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου