Επόμενος σταθμός είναι η έκθεση στο Λονδίνο όπου θα πάμε με το τραγούδι το «Μάμα Μία» που δημιουργήθηκε εδώ στη Θεσσαλία, στη Σκιάθο και το Πήλιο, ώστε να δώσουμε το ουσιαστικό στίγμα»
Αυτό λέει η ανακοίνωση της περιφερείς Θεσσαλίας τη κάνετε ρε στον δήμο σκοπέλου ασχολείστε να βγάζετε cd και τραγούδια για δίκια σας προβολή? και αυτή μας κλέβουν ένα μέσον που έχουμε διαφήμισης για το νησί μας βλέπετε πουθενά να αναφέρουν σκόπελο?
Διαβάστε εδώ
Νέα τουριστική ταυτότητα για την περιφέρεια Θεσσαλίας
Προβλέπει το Σχέδιο Στρατηγικής Επικοινωνίας και Προβολής
Σε φάση διαβούλευσης βρίσκεται πλέον η μελέτη για τον τουρισμό που εκπονήθηκε από την Περιφέρεια Θεσσαλίας και στόχο έχει «την επαναποθέτηση της Θεσσαλίας στην παγκόσμια και εγχώρια αγορά ως πολυδιάστατου ανταγωνιστικού προορισμού» όπως επισημαίνεται και στο εισαγωγικό σημείωμα.
Το σχέδιο μάρκετινγκ τουριστικής προβολής έχει σκοπό όπως επισημαίνεται «στη δημιουργία μίας ξεκάθαρης και στοχευμένης στρατηγικής προβολής του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Θεσσαλίας στις επιλεγμένες τουριστικές αγορές».
Ρεπορτάζ: ΘΑΝΑΣΗΣ Κ. ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ
Στη μελέτη τίθενται οι επιμέρους στόχοι της νέας στρατηγικής που θα είναι: Η αύξηση της αναγνωρισιμότητας της Θεσσαλίας, η δημιουργία καλής εικόνας για την περιοχή, η αύξηση της πληροφόρησης για τις διαθέσιμες επιλογές και με τον τρόπο αυτό η αύξηση του βαθμού ικανοποίησης του τουρίστα, αλλά και η πιθανή άμβλυνση της εποχικότητας, η αύξηση των μεγεθών σε όρους επισκεψιμότητας και δαπάνης, η καλλιέργεια της τουριστικής κουλτούρας και δαπάνης, η καλλιέργεια της τουριστικής κουλτούρας και η υποστήριξη των επαγγελματιών.
Ακολούθως παρουσιάζονται «τα προϊόντα – στόχοι» του τουρισμού στην ευρύτερη Θεσσαλία και συγκεκριμένα: Ο παραθαλάσσιος τουρισμός, ο θρησκευτικός τουρισμός, ο τουρισμός της φύσης, ο πολιτιστικός τουρισμός, τα αστικά κέντρα. Πάντως όπως επισημαίνει η μελέτη «μία επιπλέον μορφή τουρισμού όπου η Θεσσαλία θα μπορούσε να έχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, αλλά αυτή τη στιγμή παραμένει ανύπαρκτη είναι ο αγροτουρισμός. Δηλαδή η ενεργή συμμετοχή του τουρίστα σε αγροτικές εργασίες, η δυνατότητα να εμπλακεί στην καλλιέργεια και στη συγκομιδή αγροτικών προϊόντων (βαμβάκι, θερισμός) και βεβαίως να γευτεί και να αγοράσει αγνά τοπικά προϊόντα».
Πάντως επισημαίνεται η ανάγκη ανάδειξης των παρακάτω: Η προβολή της ταυτότητας της Περιφέρειας Θεσσαλίας, η προώθηση των προσφερομένων τουριστικών προϊόντων, η προβολή των ώριμων και δημοφιλών τουριστικών προορισμών (Μετέωρα, Σποράδες, Πήλιο), η ανάδειξη των προς αξιοποίηση τουριστικών προορισμών (λίμνη Πλαστήρα, παραλιακή ζώνη Λάρισας, παραλιακή ζώνη Μαγνησίας, Όλυμπος, Περτούλι, Ελάτη, Κοιλάδα Τεμπών), πρόληψη και διαχείριση κινδύνων. Υπογραμμίζεται η ανάγκη δημιουργίας ιστοσελίδας «που να αποτελεί στην ουσία ένα δικτυακό τουριστικό κατάλογο σύμφωνα με τα παγκόσμια πρότυπα».
Ιδιαίτερα τονίζεται η ανάγκη συμμετοχής στις διάφορες εκθέσεις και από τη μελέτη προτείνεται η συμμετοχή στις παρακάτω εκθέσεις: Του Μιλάνου, του Βερολίνου, του Λονδίνου, της Μόσχας, της Πράγας, της Σόφιας, του Βελιγραδίου, του Βουκουρεστίου, της Βαρσοβίας. Παράλληλα σημειώνεται να γίνουν «προωθητικές ενέργειες σε χώρες της Κεντρικής Ευρώπης και των Βαλκανίων».
Επίσης προωθητικές ενέργειες εντός Ελλάδας με την δημιουργία «σταντ» στο σταθμό του Μετρό στο Σύνταγμα, τη δημιουργία «σταντ» στο Μεντιτερανέν Κόσμος, όπως και κινητή μονάδα ενημέρωσης, που θα μπορεί να περιοδεύει σε πόλεις όμορων νομών της Δυτικής και Κεντρικής Μακεδονίας, της Στερεάς Ελλάδας και της Ηπείρου ώστε να προσελκύει κοινό από την εγχώρια αγορά.
Ήδη πάντως, το Σχέδιο Μάρκετινγκ για την Τουριστική Ανάπτυξη ολοκληρώθηκε, ώστε να γίνει επίκαιρος και σαφής χάρτης προτεραιοτήτων και δράσεων, ώστε, με τα πραγματικά δεδομένα, να λειτουργεί ως πλάνο ανάπτυξης και που προβλέπει ρόλους και ευθύνες για τον καθένα που κινείται στο χώρο του τουρισμού.
Το Σχέδιο Στρατηγικής Επικοινωνίας και Προβολής θα συμπληρώσει και θα εξειδικεύσει το Σχέδιο Μάρκετινγκ καθορίζοντας όλα τα βασικά στοιχεία.
Θεσμοθετείται Περιφερειακή Επιτροπή Τουριστικής Πολιτικής (ΠΕΤΠ) με σκοπό να επιτύχει διαρκή συνεργασία υψηλού επιπέδου μεταξύ όλων των φορέων που εμπλέκονται άμεσα ή έμμεσα με την τουριστική ανάπτυξη.
Πρόεδρος της ΠΕΤΠ είναι ο Περιφερειάρχης και μετέχουν εκπρόσωποι των παρατάξεων του Περιφερειακού Συμβουλίου, των Ενώσεων Δήμων, των Ενώσεων Ξενοδόχων, Ενοικιαζόμενων Δωματίων, Ενώσεων Εστιατόρων και Συναφών Επαγγελμάτων, Εκπρόσωποι των τοπικών Εμπορικών Συλλόγων και Επιμελητηρίων, του ΣΕΤΕ, του ΞΕΕ, του HATTA, της Συνομοσπονδίας Ενοικιαζομένων Δωματίων, της ΠΟΕΣΣΥΕ, της Ένωσης Ιδιοκτητών Ιστιοπλοϊκών Σκαφών. Διοικητικό όργανο της ΠΕΤΠ, με εκτελεστικές αρμοδιότητες, αποτελεί η Επιτροπή Υλοποίησης Προγράμματος, η οποία εκτός από «εκτελεστική επιτροπή» του ΠΕΤΠ λειτουργεί ταυτόχρονα ως πόλος συντονισμού και συνεργασίας με τις δομές της Περιφέρειας που εργάζονται για την Τουριστική Ανάπτυξη. Συγκροτείται Επιτροπή Αντιμετώπισης Κρίσεων στον τομέα του Τουρισμού. Δράσεις προβολής για την προσέλκυση πτήσεων στο αεροδρόμιο Κεντρικής Ελλάδας και σύνδεσή του με ευρωπαϊκούς προορισμούς.
Σύντομο URL: http://deliverme.gr/?p=5861Σε φάση διαβούλευσης βρίσκεται πλέον η μελέτη για τον τουρισμό που εκπονήθηκε από την Περιφέρεια Θεσσαλίας και στόχο έχει «την επαναποθέτηση της Θεσσαλίας στην παγκόσμια και εγχώρια αγορά ως πολυδιάστατου ανταγωνιστικού προορισμού» όπως επισημαίνεται και στο εισαγωγικό σημείωμα.
Το σχέδιο μάρκετινγκ τουριστικής προβολής έχει σκοπό όπως επισημαίνεται «στη δημιουργία μίας ξεκάθαρης και στοχευμένης στρατηγικής προβολής του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Θεσσαλίας στις επιλεγμένες τουριστικές αγορές».
Ρεπορτάζ: ΘΑΝΑΣΗΣ Κ. ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ
Στη μελέτη τίθενται οι επιμέρους στόχοι της νέας στρατηγικής που θα είναι: Η αύξηση της αναγνωρισιμότητας της Θεσσαλίας, η δημιουργία καλής εικόνας για την περιοχή, η αύξηση της πληροφόρησης για τις διαθέσιμες επιλογές και με τον τρόπο αυτό η αύξηση του βαθμού ικανοποίησης του τουρίστα, αλλά και η πιθανή άμβλυνση της εποχικότητας, η αύξηση των μεγεθών σε όρους επισκεψιμότητας και δαπάνης, η καλλιέργεια της τουριστικής κουλτούρας και δαπάνης, η καλλιέργεια της τουριστικής κουλτούρας και η υποστήριξη των επαγγελματιών.
Ακολούθως παρουσιάζονται «τα προϊόντα – στόχοι» του τουρισμού στην ευρύτερη Θεσσαλία και συγκεκριμένα: Ο παραθαλάσσιος τουρισμός, ο θρησκευτικός τουρισμός, ο τουρισμός της φύσης, ο πολιτιστικός τουρισμός, τα αστικά κέντρα. Πάντως όπως επισημαίνει η μελέτη «μία επιπλέον μορφή τουρισμού όπου η Θεσσαλία θα μπορούσε να έχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, αλλά αυτή τη στιγμή παραμένει ανύπαρκτη είναι ο αγροτουρισμός. Δηλαδή η ενεργή συμμετοχή του τουρίστα σε αγροτικές εργασίες, η δυνατότητα να εμπλακεί στην καλλιέργεια και στη συγκομιδή αγροτικών προϊόντων (βαμβάκι, θερισμός) και βεβαίως να γευτεί και να αγοράσει αγνά τοπικά προϊόντα».
Πάντως επισημαίνεται η ανάγκη ανάδειξης των παρακάτω: Η προβολή της ταυτότητας της Περιφέρειας Θεσσαλίας, η προώθηση των προσφερομένων τουριστικών προϊόντων, η προβολή των ώριμων και δημοφιλών τουριστικών προορισμών (Μετέωρα, Σποράδες, Πήλιο), η ανάδειξη των προς αξιοποίηση τουριστικών προορισμών (λίμνη Πλαστήρα, παραλιακή ζώνη Λάρισας, παραλιακή ζώνη Μαγνησίας, Όλυμπος, Περτούλι, Ελάτη, Κοιλάδα Τεμπών), πρόληψη και διαχείριση κινδύνων. Υπογραμμίζεται η ανάγκη δημιουργίας ιστοσελίδας «που να αποτελεί στην ουσία ένα δικτυακό τουριστικό κατάλογο σύμφωνα με τα παγκόσμια πρότυπα».
Ιδιαίτερα τονίζεται η ανάγκη συμμετοχής στις διάφορες εκθέσεις και από τη μελέτη προτείνεται η συμμετοχή στις παρακάτω εκθέσεις: Του Μιλάνου, του Βερολίνου, του Λονδίνου, της Μόσχας, της Πράγας, της Σόφιας, του Βελιγραδίου, του Βουκουρεστίου, της Βαρσοβίας. Παράλληλα σημειώνεται να γίνουν «προωθητικές ενέργειες σε χώρες της Κεντρικής Ευρώπης και των Βαλκανίων».
Επίσης προωθητικές ενέργειες εντός Ελλάδας με την δημιουργία «σταντ» στο σταθμό του Μετρό στο Σύνταγμα, τη δημιουργία «σταντ» στο Μεντιτερανέν Κόσμος, όπως και κινητή μονάδα ενημέρωσης, που θα μπορεί να περιοδεύει σε πόλεις όμορων νομών της Δυτικής και Κεντρικής Μακεδονίας, της Στερεάς Ελλάδας και της Ηπείρου ώστε να προσελκύει κοινό από την εγχώρια αγορά.
Παρεμβάσεις σε εξέλιξη
«Επιστροφή στην Πατρίδα» θα είναι, εξάλλου, για την Περιφέρεια Θεσσαλίας το τουριστικό σλόγκαν για το 2012 όπως ανακοίνωσε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός. Η Περιφέρεια Θεσσαλίας σε συνεργασία με Ιερές Μητροπόλεις, ενώσεις αποδήμων, δημόσιες αρχές, προξενεία, ακόμα και επώνυμους Έλληνες θα προσκαλέσει για το 2012 όλους τους Θεσσαλούς του εξωτερικού, ακόμα και δεύτερης και τρίτης γενιάς, να έρθουν στην ιδιαίτερη πατρίδα τους. Για να επανασυνδεθούν, για να γνωρίσουν τον τόπο τους, για να ανακτήσουν την εθνική τους υπερηφάνεια, για να αποκτήσουν ξανά σχέση με τον τόπο τους και να γίνουν οι καλύτεροι πρεσβευτές μας στις αγορές του εξωτερικού. Όπως τόνισε, «επειδή το όραμά σας είναι το πρόγραμμά μας, αλλά και επειδή ο τουρισμός δεν μπορεί να περιμένει ακόμη και σε αυτή τη δύσκολη φάση στην οποία αναλάβαμε την διοίκηση, δεν σταματήσαμε ποτέ και συνεχίσαμε το θέμα της προβολής με ό,τι είχαμε στα χέρια μας και είμαστε να ανταποκριθούμε σε κάθε δυσκολία για να προβάλλουμε τα συγκριτικά αποτελέσματα της περιοχής μας» και πρόσθεσε: «Πήραμε μέρος σε μία σειρά εκθέσεων στο εξωτερικό, πλέον σαν Θεσσαλία, όμως αυτή τη φορά με τη συνέργεια όλων ώστε να δημιουργηθεί πολλαπλασιαστικό όφελος και προστιθέμενη αξία από τον τουρισμό και για τον πολιτισμό και για νέες θέσεις εργασίας. Επόμενος σταθμός είναι η έκθεση στο Λονδίνο όπου θα πάμε με το τραγούδι το «Μάμα Μία» που δημιουργήθηκε εδώ στη Θεσσαλία, στη Σκιάθο και το Πήλιο, ώστε να δώσουμε το ουσιαστικό στίγμα».Ήδη πάντως, το Σχέδιο Μάρκετινγκ για την Τουριστική Ανάπτυξη ολοκληρώθηκε, ώστε να γίνει επίκαιρος και σαφής χάρτης προτεραιοτήτων και δράσεων, ώστε, με τα πραγματικά δεδομένα, να λειτουργεί ως πλάνο ανάπτυξης και που προβλέπει ρόλους και ευθύνες για τον καθένα που κινείται στο χώρο του τουρισμού.
Το Σχέδιο Στρατηγικής Επικοινωνίας και Προβολής θα συμπληρώσει και θα εξειδικεύσει το Σχέδιο Μάρκετινγκ καθορίζοντας όλα τα βασικά στοιχεία.
Θεσμοθετείται Περιφερειακή Επιτροπή Τουριστικής Πολιτικής (ΠΕΤΠ) με σκοπό να επιτύχει διαρκή συνεργασία υψηλού επιπέδου μεταξύ όλων των φορέων που εμπλέκονται άμεσα ή έμμεσα με την τουριστική ανάπτυξη.
Πρόεδρος της ΠΕΤΠ είναι ο Περιφερειάρχης και μετέχουν εκπρόσωποι των παρατάξεων του Περιφερειακού Συμβουλίου, των Ενώσεων Δήμων, των Ενώσεων Ξενοδόχων, Ενοικιαζόμενων Δωματίων, Ενώσεων Εστιατόρων και Συναφών Επαγγελμάτων, Εκπρόσωποι των τοπικών Εμπορικών Συλλόγων και Επιμελητηρίων, του ΣΕΤΕ, του ΞΕΕ, του HATTA, της Συνομοσπονδίας Ενοικιαζομένων Δωματίων, της ΠΟΕΣΣΥΕ, της Ένωσης Ιδιοκτητών Ιστιοπλοϊκών Σκαφών. Διοικητικό όργανο της ΠΕΤΠ, με εκτελεστικές αρμοδιότητες, αποτελεί η Επιτροπή Υλοποίησης Προγράμματος, η οποία εκτός από «εκτελεστική επιτροπή» του ΠΕΤΠ λειτουργεί ταυτόχρονα ως πόλος συντονισμού και συνεργασίας με τις δομές της Περιφέρειας που εργάζονται για την Τουριστική Ανάπτυξη. Συγκροτείται Επιτροπή Αντιμετώπισης Κρίσεων στον τομέα του Τουρισμού. Δράσεις προβολής για την προσέλκυση πτήσεων στο αεροδρόμιο Κεντρικής Ελλάδας και σύνδεσή του με ευρωπαϊκούς προορισμούς.
http://skopelos-news.blogspot.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου