Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2018

Σκόπελος προβλήματα με τα δρομολόγια λεωφορείων στο νησί πολλά τα παράπονα...

Αφού λοιπόν "τέλειωσε" η θερινή μας σεζόν,θα ήθελα να αναφερθώ σε κάποια προβλήματα που αντιμετώπισα αυτό το καιρό στο νησί μας, φτάσαμε 17 Οκτωβρίου 2018 & θέλω να μου απαντήσουν οι αρμόδιες αρχές ...
.Απ οτι εμαθα απο το 2015 δεν εχουν εγκριθει δρομολογια λεωφορειων απο τη νομαρχία οποτε ακουστε ολοι τι γινετε!!!!
🚌θελω απλα να παω στη σκοπελο να δουλεψω...πιανω δουλειά & δεν εχω αυτοκινητο, πως πάω; οταν το 1ο δρομολογιο απο Λουτρακι ξεκιναει στις 08.00 & το τελευταιο απο Σκόπελο 13.15;
♨️την κυριακη θελω να παω βόλτα στα γειτονικα χωριά μου, στο νεο κλημα, στο πανορμο κτλ πως πάω;; οταν αμεσως μετα τη καλοκαιρινη σεζον καταργειτε οριστικα το κυριακατικο δρομολόγιο μεχρι παλι τη καλοκαιρινη σεζόν μας;;;
🏢τα παιδια μας πανε στο ΕΠΑΛ στη σκοπελο πως μπορουν να πανε;
🚌το τελευταιο δρομολογιο απο Σκόπελο προς Λιμάνι Λουτρακιου 13.15 και αντιθετα από Λουτρακι προς Σκόπελο 14.30 ... ειμαστε στο 2018; αναρωτιέμαι τωρα... αν ειναι δυνατόν...& θελετε μετα να μιλαμε για χειμερινό τουρισμο & αυξηση πληθυσμου στο νησι μας;
Πως θα δουλέψουν λοιπόν τα μαγαζια ολου του νησιου μας που θελετε να ειναι ανοιχτα με αυτα τα δρομολογια;; ...
Ζητω & Απαιτω
  ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ & ΤΟ ΔΗΜΟ ΣΚΟΠΕΛΟΥ...
ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΜΑΣ ΕΧΩ ΦΕΡΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ ...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger