Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου 2017

Υποβάλλω την παραίτησή μου από Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου Σκοπέλου

Σκόπελος 04.09.2017
Νικόλαος Μ. Τριανταφύλλου
Προς 
Δήμαρχο και Δημοτικό Συμβούλιο Σκοπέλου
Αξιότιμε Δήμαρχε , αξιότιμοι Δημοτικοί Σύμβουλοι ,
Με την παρούσα επιστολή και έπειτα από ώριμη σκέψη , σκέψη που περιτριγυρίζει στο μυαλό μου αρκετό καιρό τώρα , έρχομαι να σας ανακοινώσω και μαζί να υποβάλλω την παραίτησή μου από Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου Σκοπέλου και κατ΄ επέκταση απ΄ όποια επιτροπή ή Δ.Σ μ΄ έχετε ορίσει!
Κύριε Δήμαρχε ,

Μέσα στην 3ετή θητεία μου , με τοποθετήσατε σε θέσεις ευθύνης , σε θέσεις που πιστέψατε πως μπορούσα να προσφέρω , να δουλέψω και να τις φέρω εις πέρας! Είμαι σίγουρος πως δεν σας απογοήτευσα! Με τα όποια λάθη ή παραλήψεις μου , πιστεύω πως δεν επηρέασα την εύρυθμη ροή και λειτουργία του Δήμου! Αντιθέτως , πιστεύω πως πάντα προσπαθούσα με όσες δυνάμεις ή δυνατότητες είχα , να ανταποκριθώ στα καθήκοντά μου!
Ποτέ με τάσεις αντιπολίτευσης και όποτε συνέβαινε , γινόταν για συγκεκριμένο λόγο. Την βελτίωση της καθημερινότητας και της εξέλιξης του νησιού μας! Ήμουν εδώ , πάντα με συναίσθημα ευθύνης απέναντι στον συμπολίτη μου , στους συναδέρφους και σε σας! Ποτέ δεν ήμουν κρυμμένος ή άφαντος , ποτέ δεν έψαξε να με βρει κανείς! Ξέρατε που βρισκόμουν!
Οι ΄΄εικόνες΄΄ που έχω συλλέξει απ΄ την πορεία αυτή , πολλές! Άλλες καλές , άλλες άσχημες! Είδα τον κόσμο αγανακτισμένο , χαρούμενο , ικανοποιημένο , θλιμμένο , φιλικό αλλά και εχθρικό μερικές φορές! Είδα έργα να γίνονται κι άλλα να μην υλοποιούνται. Όπου μπόρεσα ΄΄έβαλα πλάτη΄΄ , έκανα ό,τι περνούσε απ΄ το χέρι μου. Κάπου όμως βλέπω πως οι δυνάμεις και οι αντοχές μου δεν με βοηθάν πλέον. Και δεν είναι οι σωματικές δυνάμεις! Είναι οι ψυχικές!
Θεωρώντας λοιπόν πως η ψυχική μου ηρεμία , η οικογένειά μου , η δουλειά μου , είναι σημαντικότερο την παρούσα στιγμή , απ΄ την ενασχόληση με τα κοινά και με τον τρόπο που ΄΄τρέχουν΄΄, φτάνω σ΄ αυτό το αίτημα και παρακαλώ να γίνει αποδεκτό!
Θα μπορούσα να σας εκθέσω πολλά ακόμα και να σας αναλύσω περισσότερα. Θεωρώ όμως πως δεν χρειάζεται! Και ίσως να μην είναι της παρούσης!
Γι΄ αυτό θα αρκεστώ σ΄ αυτές τις λίγες γραμμές και με σεβασμό προς το πρόσωπό σας και στα πρόσωπα όλων των συναδέλφων , θα μου επιτρέψετε να ΄΄κλείσω ΄΄ αυτόν το κύκλο που με αυταπάρνηση υπηρέτησα .
Δεν θεωρώ τον εαυτό μου λιποτάκτη ή προδότη , αλλά νοήμων άνθρωπο που γνωρίζει πολύ καλά το τι πρέπει να κάνει στην κάθε στιγμή της ζωής του .
Θέλω να ευχαριστήσω εσάς για την εμπιστοσύνη που μου δείξατε όλον αυτόν τον καιρό , αλλά και όλον τον κόσμο που με στήριξε με την ψήφο του στην εκλογή μου αυτή . Επίσης όλους όσους με βοήθησαν για ν΄ ανταποκριθώ στις υποχρεώσεις μου , υπαλλήλους , αιρετούς αλλά και τους απλούς , καθημερινούς συμπολίτες του νησιού μας .
Με σεβασμό και εκτίμηση
Νικόλαος Μ. Τριανταφύλλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger