Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2017

Αϊντάρεβιτς: "Στο Champions League με την ΑΕΚ"

Αϊντάρεβιτς: `Στο Champions League με την ΑΕΚ`

Την επιθυμία του να αγωνιστεί στο Champions League με τη φανέλα της ΑΕΚ εξέφρασε ο Αστρίτ Αϊντάρεβιτς, σε δηλώσεις του στο match programme του αγώνα με τον Παναιτωλικό. Ο Σουηδός μέσος μίλησε για τις πρώτες του εντυπώσεις στην Ένωση, ενώ τόνισε πως όλοι πρέπει να παλέψουν, ώστε η ΑΕΚ να μπορέσει να διεκδικεί τρόπαια.
Αναλυτικά η συνέντευξη:

-Δεν είναι η πρώτη φορά που βγαίνεις από τα… όρια της πατρίδας σου!
-"Αυτό ναι, είναι το μόνο σίγουρο".
-Οπότε θα μπορείς και να προσαρμοστείς γρήγορα…
-"Σίγουρα, τόσα χρόνια έχω γίνει κάτι σαν χαμαιλέων. Αλλά έτσι είναι, το αποδέχομαι".
-Έχουν περάσει πλέον πολλές μέρες από την άφιξή σου στην Αθήνα και από την παρουσίασή σου. Έχεις προλάβει να ζήσεις την ομάδα και τα αποδυτήρια; Ποιες είναι οι πρώτες σου εντυπώσεις;
-"Αυτό που νιώθω και καταλαβαίνω είναι ότι πρόκειται για μία ομάδα με υψηλούς στόχους, που θέλει να πετύχει πράγματα και στην εφετινή σεζόν και καταλαβαίνω ότι ακόμα και τώρα που έχει απομακρυνθεί από την κορυφή, θέλει να επιστρέψει στην Ευρώπη, θέλει να επιστρέψει στο Champions League, θέλει να φέρει και πάλι στο ΟΑΚΑ τέτοιους αγώνες. Ακόμα και τώρα στο πρωτάθλημα δεν έχουμε κάτι να χάσουμε, είμαστε top ομάδα και πρέπει να καλύψουμε τη διαφορά που μας χωρίζει από την κορυφή. Όσο αυτό είναι πιθανό, πρέπει να κάνουμε το καλύτερο δυνατό. Είναι άποψη ζωής για μένα αυτό. Αν θέλεις κάτι να πετύχεις στη ζωή, και σαν άτομο και σαν ομάδα, θα πρέπει να στοχεύεις πάντα την κορυφή. Αν δεν κοιτάς την κορυφή, τότε δεν υπάρχει λόγος να παίζεις ποδόσφαιρο, μπορείς να κάνεις οτιδήποτε άλλο. Δεν μπορείς να αρκείσαι στα λίγα, δεν μπορείς να λες ότι είσαι οκ, πρέπει να ζητάς το παραπάνω από το οκ. Θέλουμε να γίνουμε οι καλύτεροι".
-Πώς έχεις δει μέχρι σήμερα την ατμόσφαιρα, την οργάνωση του club;
-"Αυτό που καταλαβαίνεις είναι ότι μία ομάδα που την ακολουθούν άνθρωποι που είναι ενθουσιώδεις, που την αγαπούν, που απολαμβάνουν να είναι εδώ, πρόκειται για ομάδα-οικογένεια. Το καταλαβαίνεις εύκολα ότι πρόκειται για μεγάλη ομάδα, απόλυτα επαγγελματική, μπορώ να το πω αυτό από την εμπειρία μου. Αν δεν το καταλάβαινα, δεν θα το έλεγα, να είσαι σίγουρος! Είμαι άνθρωπος που δεν μιλάω για να γίνω αρεστός, μου αρέσει η αλήθεια. Γνωρίζω, λοιπόν και καταλαβαίνω σε τι ομάδα ήρθα και ότι έχω μπροστά μου λίγο χρόνο για προσαρμογή προκειμένου να βρω τη φόρμα μου, γιατί έχω κάποιο διάστημα αποχής. Το ζητούμενο είναι να κάνεις ένα βήμα κάθε φορά και μετά τα μεγάλα βήματα για κάτι μεγάλο"!
-Ο Γιάκομπ (Γιόχανσον) σε έχει βοηθήσει να βρεις τα πατήματά σου μέσα στα αποδυτήρια ή το παλεύεις μόνος σου;
-"Γνωρίζω τον Γιάκομπ πολύ καλά, με έχει βοηθήσει σε κάποια πράγματα, αλλά δεν είμαι… ντροπαλός! Είμαι τύπος που ρωτάω, το ψάχνω και βρίσκω τον τρόπο μόνος μου, χωρίς να έχω πρόβλημα".
-Το επίπεδο της ομάδας πώς το κρίνεις απ' όσα έχεις δει σε δύο ματς αλλά και στις προπονήσεις;
-"Υπάρχει πολύ ποιότητα, είναι ξεκάθαρο ότι υπάρχει ατομική ποιότητα και καταλαβαίνω ότι η ομάδα βρίσκεται σε διαδικασία να την μετατρέψει σε ομαδική ποιότητα. Βλέπω ότι αρχίζουμε πλέον να παίζουμε αυτό που μπορούμε και όχι αυτό που θέλει ο καθένας, προσπαθούμε να ακολουθήσουμε τη φιλοσοφία του προπονητή, να προσαρμοστούμε σε αυτό και να δώσουμε το μάξιμουμ. Για αυτό εγώ είμαι εδώ, να προσφέρω τη μικρή μου εμπειρία, την ποιότητα που διαθέτω και να βοηθήσω την ομάδα να φτάσει στο επόμενο επίπεδο. Η προσπάθεια είναι κοινή και έρχεται μέσα απ’ όλη την ομάδα. Όποιος θέλει και πάλι τη μεγάλη ΑΕΚ που θα κερδίζει τρόπαια θα πρέπει να παλέψει προς αυτή την κατεύθυνση! Πρέπει να δείξουμε ότι μπορούμε".
-Στον κόσμο καταλαβαίνεις βεβαίως ότι υπάρχει απογοήτευση για τους χαμένους βαθμούς στο πρωτάθλημα. Πιστεύεις ότι οι ισοπαλίες, όπως αυτή στον αγώνα με τον ΠΑΣ που παρακολούθησες, δείχνουν έλλειψη αυτοπεποίθησης ή τύχης;
-"Στη ζωή όταν δουλεύεις σκληρά, θα πάρεις πίσω αυτό που δικαιούσαι. Και πρέπει να πω ότι το παιχνίδι με τα Γιάννενα ήταν καταπληκτικό για την ομάδα μας. Με δέκα παίκτες σχεδόν σε όλο το ματς καταφέραμε και ελέγξαμε το παιχνίδι. Από εκεί και πέρα δεν μπορείς να κατηγορήσεις ούτε τους παίκτες, ούτε την τακτική της ομάδας. Ήταν το τελευταίο λεπτό και αυτό είναι θέμα ατυχίας. Μπορεί ο κόσμος να λέει ότι δεν είναι ατυχία, αλλά αυτό ήταν ο ορισμός της ατυχίας. Όλοι είδαν μία ομάδα να παλεύει, να έχει εκπληκτική διάθεση, παίκτες που τα έδιναν όλα, οπότε αυτό είναι ατυχία. Αλλά να σου πω κάτι; Μετά τη βροχή βγαίνει ο ήλιος, και σύντομα ο ήλιος θα βγει και πάλι"!
-Σε ποιους τομείς του παιχνιδιού μπορεί η ομάδα να περιμένει βοήθεια από εσένα;
-"Μπορώ να προσφέρω την καλή μου πάσα, μπορώ να συνεισφέρω την προσωπικότητά μου και να βοηθήσω στον έλεγχο του παιχνιδιού και στην κυκλοφορία της μπάλας, να δώσω ασίστ ή και να σκοράρω ορισμένες φορές. Το δεδομένο, όμως, είναι ότι δεν μπαίνω ποτέ στο γήπεδο για να χάσω, ούτε θα μπω στο γήπεδο για να παίξω άσχημα. Είμαι βεβαίως κανονικός άνθρωπος που κάνει λάθη, αλλά ποτέ δεν θα μπω στο γήπεδο για να σκεφτώ την ισοπαλία ή την ήττα ανεξάρτητα από το αν ο αντίπαλος είναι τα Γιάννενα, ο Ολυμπιακός ή η Μπαρτσελόνα. ΟΚ, όμως, αρκετά με τον εαυτό μου, καλύτερα να τα πούμε στο γήπεδο".
-Η αυτοπεποίθησή σου πάντως και το πόσο πιστεύεις στον εαυτό σου σχολιάστηκε πολύ και από τον Τύπο στην παρουσίασή σου…
-"Αυτό που λέω πάντα είναι το ότι ‘’ζεις μόνο μια φορά’’, δεν έχεις χρόνο να ξοδέψεις, πρέπει να ζήσεις τη ζωή σου και να διασκεδάσεις με αυτό που κάνεις! Δεν ήρθα σε αυτόν τον κόσμο για να είμαι ήσυχος, για να αισθάνομαι άσχημα με τον εαυτό μου, για να απολογούμαι για ό,τι δεν έχω κάνει! Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο έχω ανατραφεί, προέρχομαι από μία πολύ δεμένη οικογένεια, από γονείς με καλή καρδιά και έτσι είναι ο χαρακτήρας μου. Αν είσαι καλός με εμένα, είμαι δέκα φορές καλός μαζί σου, αν δεν είσαι, είμαι έτοιμος να σε δαγκώσω! Έτσι και στο ποδόσφαιρο. Μου αρέσει να δίνω τα πάντα, όχι για μένα, αλλά για τους συμπαίκτες μου. Καμία φορά το ποδόσφαιρο είναι τόσο απλό όσο να πεις ένα ‘’come on’’, ‘’πάμε όλοι μαζί’’".
-Τελικά δεν έχω καταλάβει αν είσαι περισσότερο Σουηδός ή Βαλκάνιος…
-"Είμαι γεννημένος στο Κόσοβο, αλλά μεγάλωσα και ανατράφηκα στη Σουηδία από ενός έτους. Το ότι έχω περισσότερο βαλκανική μενταλιτέ και όχι σουηδική είναι γεγονός. Δες για παράδειγμα εμένα και τον Γιάκομπ (Γιόχανσον) και θα δεις τις διαφορές. Που τον Γιάκομπ τον ξέρω από δεκαπέντε χρονών, είναι ένα καταπληκτικό παιδί που το λατρεύω, αλλά είμαστε διαφορετικοί"!
-Πλέον μετράς αντίστροφα…
-"Μου αρέσει να δίνομαι σε ό,τι υπηρετώ, δεν θέλω κάποια στιγμή να φύγω από την ΑΕΚ και να μην είμαι σίγουρος ότι έκανα το καλύτερο. Και αυτό ισχύει για όποια ομάδα έχω αγωνιστεί. Τώρα είμαι εδώ και θέλω να επιστρέψω με την ΑΕΚ στο Champions League. To έχω ζήσει στο παρελθόν, θέλω να το ξανακάνω, αλλά γνωρίζω ότι μόνο με σκληρή δουλειά μπορούμε να πετύχουμε".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger