Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2016

Νίκη ετών 33: Το κάνω με το αφεντικό μου γιατί μου δίνει πολύ καλό μισθό

«Μου αρέσει πάντα να λέω τα πράγματα με το όνομα τους. Ξέρω πως δεν είμαι σωστή αλλά νομίζω
αυτό είναι δικό μου πρόβλημα. Εργάζομαι σε μεγάλο λογιστικό γραφείο και είμαι 36 ετών. Με λένε Νίκη και μπορώ να πω ότι είμαι ελκυστική γυναίκα. Είχα πολλές ερωτικές σχέσεις στην ζωή μου.
Οικονομικά τα πάω μέτρια. Μέχρι πριν 2 χρόνια ο μισθός μου ήταν 1400 καθαρά. Λίγα λεφτά για την ζωή που ήθελα να κάνω. Δηλαδή να βγαίνω και να διασκεδάζω. Ευτυχώς τις περισσότερες φορές στα νυχτερινά μαγαζιά που συχνάζω σπάνια πληρώνω. Ένας από τους συνέταιρους της εταιρείας με γουστάρει άγρια παρά το ότι είναι παντρεμένος και εγώ αυτό το εκμεταλλεύομαι.
Όταν άρχισε να γίνεται πολύ πιεστικός προσπαθώντας να με στριμώξει εγώ του έκανα νάζια παρά το ότι είναι γοητευτικός κύριος στα 49 του χρόνια. Μια μέρα δεν άντεξε το τόσο στρίμωγμα που μου έκανε και μου λέει χαμογελώντας «Τι θα γίνει μαζί σου; Πόσο θα είσαι σκληρή; Τόσο άσχημος είμαι; Σε θέλω».
Εγώ του είπα όταν χωρίσει τότε θα βγούμε και ραντεβού. Έφτασε κάποια μέρα που θα γινόντουσαν κάποιες περικοπές στην εταιρεία. Μου είπε πάλι αστειευόμενος πως εάν δειπνίσω μαζί του δεν θα είμαι στην λίστα. Εγώ είχα ανάγκη τα λεφτά και είπα το ναί. Τον ρώτησα για την γυναίκα του και μου είπε πως θα λείπει για 9 μέρες στο εξωτερικό ζητώντας μου να δειπνίσουμε στο σπίτι του για να μην τον δει κάποιος μαζί μου. Εγώ πήγα εκεί χωρίς να έχω κάποιο σχέδιο στο μυαλό μου.
Φάγαμε και μιλήσαμε για διάφορα θέματα κυρίως όμως για την προσωπική μας ζωή. Μου είπε πως απατά την γυναίκα του γιατί δεν περνάει καλά στο σέξ μαζί της. Σε κάποια στιγμή έβαλε μουσική και μου ζήτησε να χορέψουμε σαν μικρά παιδιά. Εγώ δεν δίστασα και το έκανα. Ο χορός έφερε παθιασμένα φιλιά και την συνέχεια την φαντάζεστε. Όλα αυτά έγιναν ένα Σάββατο.
Την Δευτέρα πάω γραφείο και μου ανακοινώνουν πως αυξήθηκαν τα καθήκοντα μου κι εκεί που φοβόμουν για μείωση μου ήρθε μια μικρή αύξηση 225 ευρώ. Μου είπαν μάλιστα πως ήταν απόφαση κάποιου άλλου διευθυντή. Ποτέ δεν το συζήτησα μαζί του. Βρισκόμασταν αραιά και που καθαρά μόνο για σέξ. Ποτέ δεν έχει απαιτήσεις. Ποτέ δεν είναι πιεστικός για το οτιδήποτε.
Τον Δεκέμβριο που πέρασε πήρα και μπόνους 3500 χιλιάδες γιατί ήμουν πολύ παραγωγική. Όλο αυτό το διάστημα που κάνω ότι κάνω με το αφεντικό μου είχα 2 σχέσεις παράλληλες.
Του τα έλεγα όλα. Περνάω τέλεια σε αυτή την σχέση και ας με κατακρίνεται»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger