Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2016

«Εκανα σεξ με τον καλύτερο φίλο του άνδρα μου» + 3 ακόμα αληθινές ιστορίες

«Εκανα σεξ με τον καλύτερο φίλο του άνδρα μου» + 3 ακόμα αληθινές ιστορίες
Τέσσερις ερωτικές ιστορίες που μπορούν να συμβούν στον καθένα. Οι ήρωές τους ήταν απροετοίμαστοι για αυτό που θα τους συνέβαινε αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι τους έχει μείνει αξέχαστο.

«Έκανα σεξ με τον καλύτερο φίλο του άνδρα μου»
«Ενας οικογενειακός μας φίλος μας επισκέφθηκε πριν από 2 χρόνια στο σπίτι. Φίλος του άνδρα μου για τρεις δεκαετίες. Σαν αδέλφια. Είχαμε να τον δούμε αρκετά χρόνια. Πολύ ντροπαλός, πολύ ευγενικός, συμπαθής. Εκμυστηρεύτηκε στον άνδρα μου ότι δεν είχε κάνει σεξ για πάνω από πέντε χρόνια και ντρεπόταν γι’αυτό....
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο BOVARY.GR πατώντας ΕΔΩ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger