Δευτέρα 16 Μαΐου 2016

Ας ... ¨ευλογήσουμε¨ και λίγο τα ¨γένια μας¨... o Σκοπελίτης,πατριώτης μας Γιώργος Καραγιώργος, συνέντευξη στο Southern

Γιώργος Καραγιώργος¨...
Πρωταθλητής Windsurf , Μέλος της Εθνικής Ομάδας και Προπονητής της Σχολής Bewindsurfer...
Εδώ στα Νότια όλα θυμίζουν Miami με άπειρες σανίδες να ξεπετάγονται τα καλοκαίρια...και όχι μόνο. Το windsurf στα Νότια έχει το δικό του σπίτι, το οποίο δεν είναι άλλο από τη σχολή Bewindsurfer στη Βούλα. Στο Southern δεν χάσαμε την ευκαιρία για μία συνέντευξη με τον Γίωργο Καραγιώργο, πρώην πρωταθλητή και μέλος της εθνικής ομάδας και ταυτόχρονα ιδιοκτήτη και προπονητή της σχολής Bewindsurfer.
-Πώς ξεκίνησε η αγάπη σου και η ενασχόλησή σου με το Windsurf;
Η αγάπη μου για το windsurf ξεκίνησε από πολύ μικρή ηλικία…

Έτυχε να κάνει ο πατέρας μου όταν εγώ ήμουν μικρός. Έτσι έβλεπα και σιγά σιγά ανέβαινα στη σανίδα, κάνοντας ισορροπία και προσπαθούσα να σηκώνω το πανί…
Επειδή το σπίτι μας ήταν μακριά από θάλασσα, η επαφή μου με τη ιστιοσανίδα περιοριζόταν μονό σαν διασκέδαση τα καλοκαίρια, σαν παιχνίδι των διακοπών.
Κάποια στιγμή ο πατέρας μου, μου έκανε δώρο τον πρώτο μου εξοπλισμό, έκανα κάποια μαθήματα και χωρίς να το καταλάβω ξεκίνησα να κάνω συστηματικά προπονήσεις και να τρέχω σε κάποιους αγώνες…



-Πώς σου δημιουργήθηκε η ιδέα για τη σχολή;
Η ιδέα για τη σχολή … Ήξερα πως κάποια στιγμή ο πρωταθλητισμός θα τελείωνε και άρχισα να το δουλεύω στο μυαλό μου...
Μπήκα στη Γυμναστική Ακαδημία Αθήνας (ΤΕΦΑΑ) την οποία και τελείωσα, σε συνδυασμό με τον πρωταθλητισμό που έκανα.
Όταν σταμάτησα την καριέρα μου σαν αθλητής σκέφτηκα ότι πρέπει να μεταδώσω τις γνώσεις μου και τις εμπειρίες μου, σε όσους θέλουν να κάνουν το άθλημα, ερασιτεχνικά ή αγωνιστικά.
Δεν μπορούσα … να δουλεύω σε κάποιο κλειστό χώρο, με κουστούμι και γραβάτα.
Ήθελα και θέλω να μείνω κοντά στη θάλασσα, έστω … από άλλο πόστο...,και έτσι την ιδέα, το όνειρο μου για τη δημιουργία της σχολής Bewindsurfer έγινε πραγματικότητα.
-Γιατί κάποιος να επιλέξει το windsurf και όχι κάποιο άλλο άθλημα, τι κάνει το windsurf ξεχωριστό;
Πρέπει οι νέοι να αθλούνται οπωσδήποτε ... και οπουδήποτε. Ο αθλητισμός είναι ΖΩΗ, είναι τρόπος ΖΩΗΣ, είναι ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗ!!!.
Το windsurf είναι ένα πολύ συναρπαστικό άθλημα που κάνει καλό και στο σώμα και στο πνεύμα...
Πάντα οι μαθητές μου, μου λένε και φαίνεται, πόσο πιο χαλαροί φεύγουν μετά από το μάθημα στη θάλασσα, πόσο καλό τους κάνει στην καθημερινότητα τους.
Σου δίνει ελευθερία, σε κάνει να ξεχνιέσαι, να περνάς την ώρα σου αθλούμενος και διασκεδάζοντας … χωρίς να το καταλάβεις... Είναι ένα ατομικό άθλημα, αλλά ταυτόχρονα πολύ συλλογικό και παρεΐστικο …
Μπορείς να κάνεις στις περισσότερες παραλίες ... δεν χρειάζεται να έχεις τίποτε άλλο, εκτός από τον εξοπλισμό σου και τα ¨στοιχειά της φύσης¨, ούριους ανέμους !
-Με το πλεονέκτημα ότι βρισκόμαστε κοντά στην θάλασσα, το windsurf γνωρίζει επιτυχία και αν ναι που βασίζεται αυτό;
Το windsurf είναι αρκετά διαδεδομένο άθλημα στη χωρά μας και τα τελευταία χρόνια τείνει να γίνει της … μόδας, όπως και άλλα water sports.
Αν και έχουμε πολλές επιτυχίες και σε παγκόσμιο επίπεδο και έχουμε πολύ καλούς αθλητές, δεν μπορώ να πω ότι είναι στη θέση που του αρμόζει...
Με τόση θάλασσα γύρω μας θα μπορούσαμε να έχουμε όχι μόνο γεμάτα γήπεδα ποδοσφαίρου και μπάσκετ, αλλά και γεμάτες τις θάλασσές μας... με πανιά και σκάφη.
-Από ποια ηλικία και μετά θα μπορούσε να ασχοληθεί κάποιος με το windsurf;
Αν σκεφτούμε ότι ο μικρότερος μαθητής μου, ξεκίνησε από 5 χρονών, καταλαβαίνεις ότι η ηλικία δεν είναι ένας περιορισμός...
-Τι γίνεται το χειμώνα;
Η αγάπη για το άθλημα υπερνικά το κρύο ή τα μαθήματα παίρνουν μια μικρή παράταση μέχρι την έναρξη της επόμενης καλοκαιρινής περιόδου , δηλαδή με ελληνικά δεδομένα περίπου τον Απρίλιο;
H μόνη διαφορά του καλοκαιριού με το χειμώνα είναι ότι το χειμώνα θα χρειαστούμε, μια στολή ... δεν υπάρχει δηλαδή κανένα πρόβλημα ειδικά στη χώρα μας, που οι καλές καιρικές συνθήκες επικρατούν σχεδόν 8-9 μήνες το χρόνο.
Η σχολή μας για παράδειγμα είναι ανοιχτή όλο το χρόνο και απ΄ ότι έχουμε δει αρκετός κόσμος ξεκινά μαθήματα ακόμα και το χειμώνα. Όποια εποχή και να ξεκινήσει κάποιος το μόνο σίγουρο είναι ότι θα "κολλήσει¨ και θα συνεχίσει να κάνει windsurf όλο το χρόνο.
-Πόσο δύσκολο είναι να ακολουθήσει κανείς επαγγελματική καριέρα στο windsurf και ποια είναι τα μυστικά για να το κυνηγήσει;
Όπως και σε όλα τα αθλήματα έτσι και στο δικό μας, το να ακολουθήσει κάποιος επαγγελματική καριέρα, θα πρέπει να είναι πρόθυμος να θυσιάσει πολλά πράγματα από τη προσωπική του ζωή.
Το windsurf και ειδικά το ολυμπιακό είναι ένα πολύ απαιτητικό άθλημα που απαιτεί πολύ σκληρή προπόνηση εντός και εκτός θαλάσσης, καθώς απαιτείται αντοχή σε συνδυασμό με δύναμη..!
Όπως επίσης και γνώσεις σχετικά με τη τακτική, μετεωρολογία κτλ...
-Εάν είχες να επιλέξεις ανάμεσα σε αθλητής ή δάσκαλος;
Ήμουν αθλητής , τώρα δάσκαλος / προπονητής. Η διαφορά είναι ότι το άθλημα που αγαπώ με συγκινεί διαφορετικά τώρα. ...
Όταν ήμουν αθλητής χαιρόμουν με μια επιτυχία μου, με ένα π.χ. μετάλλιο, με μια καλή προπόνηση-επίδοση και γενικά με την επίτευξη των στόχων μου... Τώρα η χαρά μου … έρχεται όταν κάποιος, που δεν έχει ανέβει ξανά σε σανίδα, αρχίζει να ¨ταξιδεύει¨, να γνωρίζει το άθλημα και περνά ευχάριστες ώρες που τον κάνουν να ξεφεύγει, έστω για λίγο, από την καθημερινότητα ...
Ένας μαθητής μου πριν κάποια χρόνια μου ειχε πει: ¨σ΄ ευχαριστώ που μου έμαθες αυτό το υπέροχο άθλημα ...
Για μένα αυτό τα λέει όλα, μου δίνει δύναμη και διάθεση να συνεχίσω ...
Δε μπορώ να επιλέξω κάτι από τα δύο.
Το windsurf με συγκινούσε και τότε και τώρα,.. με λίγο διαφορετικό τρόπο ...
... από ΣΥΝΈΝΤΕΥΞΗ του, στο Southern

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger