Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2015

Λευτεριά στην Εύη Στατήρη! Κανένας αιχμάλωτος στα χέρια του κράτους!



 Στις 3 του Σεπτέμβρη θα γίνει η εξέταση της παράτασης ή μη της προφυλάκισής μου καθώς συμπληρώνεται το εξάμηνο που βρίσκομαι στη φυλακή.
Ο απολογισμός  μου μέχρι στιγμής είναι 5 απορρίψεις στο αίτημά μου για αποφυλάκιση. Η δικογραφία της υπόθεσης έχει κλείσει και μέσα σ’ αυτόν τον τεράστιο όγκο των σελίδων που την συνθέτουν δεν υπάρχει κανένα στοιχείο εναντίον μου που να δικαιολογεί την κατηγορία της ένταξή μου στη Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς.
Δε θέλω όμως να επικεντρωθώ σε νομικούς όρους γιατί οι νόμοι κόβονται και ράβονται στα μέτρα της εξουσίας. Έτσι η περίφημη τροπολογία Παρασκευόπουλου που κερδήθηκε μετά από την απεργία πείνας των πολιτικών κρατουμένων και υποτίθεται ότι θα καταργούσε την
ποινικοποίηση των προσωπικών και συγγενικών σχέσεων παραμένει ανενεργή. Αυτό που έχει αξία να γίνει κατανοητό σε όλους μας είναι ότι η δίωξή μου είναι η προσθήκη ενός ακόμα βέλους στη φαρέτρα της κυριαρχίας . Η ποινικοποίηση των συγγενικών σχέσεων είναι η αρχή του φασισμού. Είναι η προσφιλής μέθοδος όλων των απολυταρχικών καθεστώτων που μαζί με τους πολιτικούς τους αντιπάλους στοχοποιούν και τις οικογένειές τους. Στα χρόνια μετά τον εμφύλιο και στη δικτατορία χιλιάδες οικογένειες πολιτικών αντιπάλων του καθεστώτος κυνηγήθηκαν , εξορίστηκαν και εξοντώθηκαν.
«Το μισό μιας νίκης είναι η επιλογή του πεδίου μάχης. Το άλλο μισό είναι η επιλογή της κατάλληλης στιγμής».
Όμως υπάρχουν μάχες που δεν διαλέγουμε ούτε τον τόπο, ούτε τον χρόνο. Το ερώτημα σ’ αυτές τις στιγμές είναι αν θα πολεμήσουμε ή αν θα παραδοθούμε. Αν θα εγκαταλείψουμε την αξιοπρέπειά μας ή θα πάμε ενάντια στην εποχή μας με τον άνεμο να φυσάει κόντρα.
Από την πρώτη  στιγμή της προφυλάκισής μου ως και σήμερα αγωνίζομαι να σπάσω τα δεσμά της αιχμαλωσίας.
Τώρα ήρθε η στιγμή να κάνω ένα βήμα παραπέρα.
Αν το συμβούλιο στις 3 του Σεπτέμβρη που θα εξετάσει την παράταση της προφυλάκισής μου  για το εξάμηνο είναι αρνητικό, από την επόμενη μέρα  ξεκινάω απεργία πείνας με αίτημα τον τερματισμό της εκδικητικής προφυλάκισής μου.  [Ολόκληρο το κείμενο της Εύης Στατήρη]                

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger