Πέμπτη 13 Αυγούστου 2015

Δεν πληρώνω γιατί προς το παρόν κι αυτό που λένε κράτος το έχω κι αυτό χεσμένο

black sheepΠιτσιρίκο, καλημέρα και καλές βουτιές όπου κι αν είσαι!!!
Ξύπνησα από έναν εφιάλτη σήμερα…
Ήταν λέει το 39% των Ελλήνων και με έδειχνε με το δάχτυλο.
Ανάμεσα σε άγνωστες μουτσούνες ήταν και πρόσωπα γνωστά.Κάτι φίλοι μου μικροαστοί, κάτι γιουσουφάκια δημοσιογράφοι, κάτι εργολάβοι, κάτι εφοπλιστές, κάτι παλιάτσοι πολιτικοί και στην μέση ο Βαρεμένος.
Άκου ο Βαρεμένος… Πώς μου ήρθε αυτός στο κοιμισμένο μου μυαλό;
Αλλά τώρα που το σκέφτομαι, μόνο σε ένα κοιμισμένο μυαλό θα μπορούσε να τρυπώσει αυτός…
Ήταν όλοι αυτοί λοιπόν οι προσκυνημένοι, βολεμένοι, βλαμμένοι κλπ και με έδειχναν…Με έδειχναν όλοι, με έδειχνε και ο Βαρεμένος.
Και όλοι μαζί μου έλεγαν πως εγώ φταίω.

Φταίω για τα πάντα.
Φταίω που έπεσαν έξω τα οικονομικά του κράτους μιας και τα φάγαμε μαζί.
Σιγά μην τους άφηνα να τα φάνε μόνοι τους.
Φταίω που βγαίνω στους δρόμους και δεν μπορούν να υλοποιηθούν οι μεταρρυθμίσεις.
Δεν μπορώ να κάθομαι στον καναπέ μου, έχει καρφιά ο κώλος μου.
Φταίω που δεν πληρώνω τις οφειλές μου στις Τράπεζες.
Δεν πληρώνω τις τράπεζες γιατί τις έχω χεσμένες. Ας μην μου τα έδιναν…
Φταίω γιατί δεν πληρώνω τους φόρους μου…
Δεν πληρώνω γιατί προς το παρόν κι αυτό που λένε κράτος το έχω κι αυτό χεσμένο, μέχρι να αποφασίσει να ανταποδίδει τους φόρους με αγαθά…
Φταίω που δεν νιώθω Ευρωπαίος.
Την Ευρώπη αυτή τους την χαρίζω. Και θα την πολεμάω όσο μπορώ…
Φταίω που ανήκω στο 61%.
Τιμή μου που δεν είμαι ευρωλιγούρης!!!
Και αν μπαίνετε στα όνειρά μου και τα κάνετε εφιάλτες, εγώ θα σας χαλάω την πραγματικότητά σας γιατί είμαι μαύρο πρόβατο.
Αλλά μπορώ ακόμη να είμαι ζωντανό!!!
Μπορώ ακόμη να χοροπηδάω…
Χρήστος Χ.
(Αγαπητέ Χρήστο, μαύροι είμαστε, πρόβατα δεν είμαστε. Κι αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι δεν ψάχνουμε για τσοπάνη. Όσοι ήταν πρόβατα, βρήκαν τσοπάνη. Μπεεεε man!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger