Δευτέρα 8 Ιουνίου 2015

Προσοχή στην άπατη που κάνει Η εταιρεία Arion Software με προγράμματα για την Μαζική εστίαση διαβάστε καταγγελία από πελάτη τους


Αγόρασα το πρόγραμμα Meridian για εστιατόριο με τραπέζια 750 ευρώ αφού έκανα 20 τηλέφωνα για να μου δώσουν το τιμολόγιο διότι απέφευγαν να το εκδώσουν , το λειτούργησα τι πρόγραμμα για 2 μήνες λόγω σαιζόν, με την νέα χρονιά φέτος αφού για 2 χρόνια δεν λειτούργησε η επιχείριση μου το πρόγραμμα μου ζήτησε κωδικό έμεινα έκπληκτος διότι έτσι μας το πούλησαν η απατεώνες με ψεύτικα στοιχεία για μόνιμη εγκατάσταση δεν μου ανέφεραν ούτε τηλεφωνικά ούτε γραπτά ότι χρειάζομαι τεχνική υποστήριξη υποχρεωτικά και ακουστέ μου ζήτησαν για την αποστολή κωδικού 380 ευρώ τόσα μου είπαν θα δίνω κάθε χρόνο είναι τελείως τρελό να πα ει στο διάολο το πρόγραμμα τους και αυτή η άπατες παρακαλώ οποιαδήποτε αρχή όπως επέμβει και σταματήσει κάποιους λωποδύτες που εξαπατούν ανύποπτους επαγγελματίες και το ΙΝΚΑ ας ψύξη το θέμα όλα τα παραπάνω στοιχεία είναι στην διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου,πρέπει να σας αναφέρω ότι εάν κάνω καταγγελία θα με καταστρέψουν με τους δικηγόρους τους και θα με κλείσουν και φυλακή .ε λοιπόν δεν τους φοβάμαι και ενημερώνω και άλλους επαγγελματίες να είναι προσεκτικοί
Αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger